Het wordt steeds gezelliger.twitter:AFP twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:07:15#BREAKING UN council rejects Russian measure on Syria chemical weapons probe reageer retweet
Was dat die PowerPoint demonstratie?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:57 schreef Rangono het volgende:
[..]
Het kwam uit een helikopter. Jihadisten beschikken daar niet over.
Ja en we hebben gezien wat er in Irak en Libië is gebeurd met de levensstandaard , de minderheden en de mensen en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:05 schreef Rangono het volgende:
[..]
Ja, dat Assad net zo gaat hangen als Saddam.
VS doet dit ook niet vanuit humanitaire overwegingen. Het is gewoon een manier om te laten zien dat ze altijd nog de baas zijn als het om defensie gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:15 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja en we hebben gezien wat er in Irak en Libië is gebeurd met de levensstandaard , de minderheden en de mensen en weet ik veel wat.
GodEmperorTrump heeft dat effect op jonge, naïeve geesten als Rangono.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:14 schreef Volkorenbrood het volgende:
Mensen die geloven dat een nieuwe invasie iets gaat oplossen.
Mensen die geloven dat iets oplossen het doel is van zo een invasie.
Hoe vaak kan je misleid worden? Afghanistan, Irak en Libië zijn toch duidelijke voorbeelden.
Tsja..
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:19:54BREAKING NEWS: According to US officials ‘necessary’ assets are now in place for a strike on Syria (Warplanes, ships, personnel etc). ‘We are now awaiting orders from President Trump to strike Syria’ Strike may be imminent.#Douma reageer retweet
Oké Trump kan dus vol op het orgel gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:23 schreef Infection het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:19:54BREAKING NEWS: According to US officials ‘necessary’ assets are now in place for a strike on Syria (Warplanes, ships, personnel etc). ‘We are now awaiting orders from President Trump to strike Syria’ Strike may be imminent.#Douma reageer retweet
Och het zal wel bij wat beperkte luchtaanvallen blijven en volgende week is het weer zoals het was.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:24 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik hou bij nader inzien buiten deze discussie
Ik wist 2 jaar geleden al dat ze er alles aan zouden doen om een oorlog met Rusland te forceren. Het leek even lastig te worden omdat tegen alle verwachting Trump de verkiezingen won, maar nu krijgen ze het blijkbaar toch voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Rusland heeft gewaarschuwd dat ze zullen terugslaan als hun troepen onder vuur komen te liggen.
[..]
De voormalige vice chief of staff onder Bush zegt dat de VS moet bombarderen, ongeacht of de Russen aanwezig zijn of niet.
[..]
Als de Russen geraakt worden moeten ze terugslaan.
[..]
De Amerikanen zijn gewoon geworden om over tegenstanders heen te walsen, ze zijn de koude oorlog vergeten. Dat kan verkeerd aflopen.
[..]
http://nationalinterest.o(...)r-syria-25292?page=3
Men mag zich ook wel iets meer aantrekken van de consequenties. Je kunt de laatste paar ingrepen moeilijk een succes noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:19 schreef Rangono het volgende:
[..]
VS doet dit ook niet vanuit humanitaire overwegingen. Het is gewoon een manier om te laten zien dat ze altijd nog de baas zijn als het om defensie gaat.
Neemt niet weg dat ik iemand die een gasaanval doet op kinderen, graag zie hangen.
twitter:DEFCONWSALERTS twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:57:50DEFCON 4 https://t.co/ItpoRxqaNW reageer retweet
Grappig..quote:Op dinsdag 10 april 2018 22:59 schreef Infection het volgende:
twitter:DEFCONWSALERTS twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 22:57:50DEFCON 4 https://t.co/ItpoRxqaNW reageer retweet
Dacht dat het hierom gingquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:59 schreef Infection het volgende:
Dat is Defqon 1.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dacht dat het hierom ging![]()
[ afbeelding ]
Maar de andere defcon kan ook voor vuurwerk zorgen zie ik
Defcon1 zou iets teveel van het goede zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dacht dat het hierom ging![]()
[ afbeelding ]
Maar de andere defcon kan ook voor vuurwerk zorgen zie ik
One way or the other.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:06 schreef Physsic het volgende:
Zie nu bij Pauw hoe voorzichtig je moet zijn met het zomaar overnemen van informatie en beschuldigingen uit Syrië.
Verhaal van die docu man zonet, geeft toch aan hoe moeilijk het is om die gebieden binnen te komen en daarmee gebrek aan middelen. Dus dat er niet tientallen filmpje opduiken tijdens n (gif)aanval lijkt me evident. Is het nu opeens minder waarschijnlijk deze (gif)aanval?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
One way or the other.
Maar die nuance is ver te zoeken bij een aantal users hier.
Dat staat gelijk aan Armageddon als ik twitter moet gelovenquote:Op dinsdag 10 april 2018 23:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Defcon1 zou iets teveel van het goede zijn.
Eens. Maar het hangt er vanaf uit welke invalshoek je het bekijktquote:Op dinsdag 10 april 2018 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men mag zich ook wel iets meer aantrekken van de consequenties. Je kunt de laatste paar ingrepen moeilijk een succes noemen.
Zolang er geen duidelijkheid is en zekerheden en er geen grondig onderzoek heeft plaats gevonden zou jij dan een escalatie riskeren?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Verhaal van die docu man zonet, geeft toch aan hoe moeilijk het is om die gebieden binnen te komen en daarmee gebrek aan middelen. Dus dat er niet tientallen filmpje opduiken tijdens n (gif)aanval lijkt me evident. Is het nu opeens minder waarschijnlijk deze (gif)aanval?
Er zijn filmpjes en foto's, die door de ene kant als bewijs worden aanvaard en die door de andere kant als 'staged' worden opgevat. Zonder een gedegen onderzoek ter plekke kunnen beide zijden hun waarheid blijven claimen en daar ook hun eigen argumenten voor gebruiken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Verhaal van die docu man zonet, geeft toch aan hoe moeilijk het is om die gebieden binnen te komen en daarmee gebrek aan middelen. Dus dat er niet tientallen filmpje opduiken tijdens n (gif)aanval lijkt me evident. Is het nu opeens minder waarschijnlijk deze (gif)aanval?
Wat voor doel kan dat zijn dan? De volledige destabilisatie van de gehele regio?quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zolang er geen duidelijkheid is en zekerheden en er geen grondig onderzoek heeft plaats gevonden zou jij dan een escalatie riskeren?
Even zwart wit. Zou je überhaupt een escalatie riskeren voor een intern conflict in een land waar je eigenlijk niets te zoeken hebt. Ook al is Assad de verantwoordelijke.
Dat zegt mij dat het om meer gaat dan die gasaanval alleen. Dit word gewoon gebruikt om een doel te bereiken dat niets met democratie of vrijheid van de mens te maken heeft.
Dat is mijn gedachte:quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat voor doel kan dat zijn dan? De volledige destabilisatie van de gehele regio?
Ik neig naar 'staged', maar dat wisten jullie al wel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn filmpjes en foto's, die door de ene kant als bewijs worden aanvaard en die door de andere kant als 'staged' worden opgevat. Zonder een gedegen onderzoek ter plekke kunnen beide zijden hun waarheid blijven claimen en daar ook hun eigen argumenten voor gebruiken.
De Russen waren al in Syrie.quote:Op dinsdag 10 april 2018 23:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is mijn gedachte:
Rusland heeft Syrië hard nodig. Het is de enige toegang tot het mo voor Rusland. Assad geeft de Russen die garantie.
De VS wil de Russen de toegang tot het MO ontzeggen. Maar dan moet Assad opgeruimd worden zodat de VS hun poppetje kunnen plaatsen. En die hele wapenhandel speelt ook een rol.
Vandaar ook dat de Russen Assad steunen.
En voor ik het vergeet. Het hele land ligt plat. Enorme kansen voor economische contacten voor aannemers etc. Dat willen die Yanks of Russen niet missen.
Ben benieuwd naar de schaal van de aanval. Veiligheidsadviseur John Bolton kennende zal het groots wordenquote:
Ah, toch weer een sterk staaltje zwart-wit denken, Koos. Vertel eens welk alternatief jij voor Assad ziet in de partijen die Assad bestrijden? We kunnen de Khadaffi's en de Assad's in deze wereld bestrijden, maar het resultaat wordt er doorgaans niet beter op.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah joh, laat die Trump toch lekker. Zijn woede richt zich op Assad en Poetin, twee gigantische teringlijers.
Het is ook niet alsof we geen last van IS hadden.quote:Op woensdag 11 april 2018 06:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Russen waren al in Syrie.
Dank zij de USA en Israel is dit land nu een rokende puinhoop omdat zij fanatieke baardapen hebben bewapend om Assad en de Russen uit te schakelen.
Hun "bewijzen" zijn nergens te vinden en ze blijven gewoon herhalen " De Russen hebben het gedaan" net zoals Zuckerberg van Facebook en die domme Engelsen met hun Skripal zaak.
Als je dit nog blindelings gelooft ben je wel een heel naief kind.
En de gewone man is wederom de sigaar en Europa mag de vluchtelingen opvangen.
Laten we hopen dat Bolton's eerdere uitspraken over nucleaire aanvallen als een afschrikmiddel niet al te serieus waren bedoeld dan.quote:Op woensdag 11 april 2018 07:09 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de schaal van de aanval. Veiligheidsadviseur John Bolton kennende zal het groots worden.
Ik denk vooral een hele boel kruisraketten.quote:Op woensdag 11 april 2018 07:09 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de schaal van de aanval. Veiligheidsadviseur John Bolton kennende zal het groots worden.
Dit is waar het gevaarlijk begint te wordenquote:Op woensdag 11 april 2018 08:09 schreef Infection het volgende:
RUSSIAN OFFICIAL: IF U.S. ATTACKS, WE WILL RETURN FIRE TO LAUNCH POSITIONS
http://jpost.com/Breaking(...)nch-positions-549452
Die ambassadeur roept niets zonder toestemming van het Kremlin.quote:Op woensdag 11 april 2018 08:18 schreef Twiitch het volgende:
De Russische ambassadeur in Libanon roept dat. Tegen een Hezbollah nieuwsstation. Dus mweh.
Hangt af van de hoeveelheid geconsumeerde Wodka.quote:Op woensdag 11 april 2018 08:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ambassadeur roept niets zonder toestemming van het Kremlin.
Sorry? Rusland heeft intensief geholpen bij zowat elke strijd die de SAA leverde tegen IS. In het Palmyra en Deir-Ezzor offensief met vele manschappen zelfs (met name snipers en artillerieondersteuning).quote:Op woensdag 11 april 2018 07:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof we geen last van IS hadden.
Dus IS in Syrië aanvallen vind ik geen vreemde gedachte. Zeker aangezien Rusland het niet deed (ondanks dat ze anders beweerden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |