abonnement Unibet Coolblue
pi_178498875
Ze blijven erbij dat het niet Max zijn schuld is.
  vrijdag 13 april 2018 @ 22:45:17 #252
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178499017
Stroll :')
pi_178499322
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zoiets ja. Kan van alles in zitten, voor hetzelfde geld is het een toppertje, breezer ananas of een dubbele whiskey ;)
Dat heeft die gezien de resultaten wel nodig idd xD
pi_178499392
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die doet het hier al weken niet. Horizon.tv veranderd vanzelf naar ziggogo.tv en als ik wil inloggen zegt ie tijdelijk niet mogelijk probeer later nog eens.

Ben nu de app aan het downloaden; misschien dat windows 10 gewoon per se via die app moet ipv via een browser.

=edit=
En dan doet ie het dus wel. Moooi. Ik kan kwali en de race kijken dit weekend _O_ O+
Niet te vroeg juichen.
pi_178499463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:58 schreef wawowiewa het volgende:
Ik weet dat ze vaak met redbull bidon's lopen, daar zit het niet echt in dat snap ik.
Maar nu zag ik Marko met een echt blikje RedBull, dat spul zuipt die toch niet echt ? Dus gewoon vervangen met water ofzo ?
Waarom zou hij het niet lekker vinden?
.
pi_178499492
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:06 schreef Fer het volgende:

[..]

Waarom zou hij het niet lekker vinden?
Omdat dat spul objectief niet te zuipen is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178500060
Koekoek barmeisje
pi_178500304
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen.
kan altijd nog op mn mobiel kijken, heb goed bereik hier en 20 gieg data dus dat komt wel goed :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178500537
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

kan altijd nog op mn mobiel kijken, heb goed bereik hier en 20 gieg data dus dat komt wel goed :)
Mobiel hotspot naar de laptop :)

Alleen wel oppassen... laptop trekt meestal meteen de maximale bitrate (= veel data) als hij die kan krijgen :P
pi_178501296
Te vroeg gejuicht, kpn hotspot ligt er al weer uit. Wat een gekut is dat ook altijd. Laatst werkte dat ook al voor geen meter :(

Mobiele hotspot ga ik niet instellen, ik heb een app draaien die zodra mijn telefoon verbinding maakt met mn auto radio via Bluetooth dat die app dan vanzelf een hotspot aanmaakt. Ik ben bang dat die app dan in de war draait.

=edit=
Ik bedenk me net; als ik met mn telefoon in de auto ga zitten kan ik daar gewoon f1 kijken op het scherm :7

Wel weer kut dat die auto niet bij het huisje staat :(

Struggles dit. ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178502591
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:30 schreef Geralt het volgende:
Te vroeg gejuicht, kpn hotspot ligt er al weer uit. Wat een gekut is dat ook altijd. Laatst werkte dat ook al voor geen meter :(

Mobiele hotspot ga ik niet instellen, ik heb een app draaien die zodra mijn telefoon verbinding maakt met mn auto radio via Bluetooth dat die app dan vanzelf een hotspot aanmaakt. Ik ben bang dat die app dan in de war draait.

=edit=
Ik bedenk me net; als ik met mn telefoon in de auto ga zitten kan ik daar gewoon f1 kijken op het scherm :7

Wel weer kut dat die auto niet bij het huisje staat :(

Struggles dit. ;(
Niet kijken, media ontwijken en een paar uur later downloaden
pi_178503354
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:30 schreef Geralt het volgende:
Te vroeg gejuicht, kpn hotspot ligt er al weer uit. Wat een gekut is dat ook altijd. Laatst werkte dat ook al voor geen meter :(

Mobiele hotspot ga ik niet instellen, ik heb een app draaien die zodra mijn telefoon verbinding maakt met mn auto radio via Bluetooth dat die app dan vanzelf een hotspot aanmaakt. Ik ben bang dat die app dan in de war draait.

=edit=
Ik bedenk me net; als ik met mn telefoon in de auto ga zitten kan ik daar gewoon f1 kijken op het scherm :7

Wel weer kut dat die auto niet bij het huisje staat :(

Struggles dit. ;(
Kun je ziggo in de auto krijgen? Ik dacht dat alleen digitenne werkt in de auto in Nederland.
pi_178503390
https://racingnews365.nl/(...)-door-engine-mapping

En zoals gewoonlijk, ligt de waarheid in het midden. *knip*

[ Bericht 30% gewijzigd door Nattekat op 14-04-2018 07:52:58 ]
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_178503938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:36 schreef tralalala het volgende:
Ze blijven erbij dat het niet Max zijn schuld is.
Joh, die zijn net zo objectief over Max als Sjaak Swart over Ajax.
pi_178503957
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Joh, die zijn net zo objectief over Max als Sjaak Swart over Ajax.
Het tegenovergestelde beweren zonder de feiten te kennen is ook niet objectief.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178504900
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:40 schreef mikieu het volgende:

[..]

Excuus.

Vind het vervelend dat die constant wordt genoemd hier. Natuurlijk was dat een foutje, maar gewoon een prima tijd met zn materiaal.

Misschien was hij dan wel aangereden in de eerste bocht.
Geen probleem.

Dat alles uitvoerig geanalyseert en benoemt wordt is normaal in de F1. Vettel maakte daar volgens mij ook een foutje dus die had ook nog wel sneller gekund met een goed rondje.

Vandaag gewoon weer een goede kwali denk dat hij wel het maximale eruit gehaald heeft en Hamilton toch niet had kunnen pakken. Hopelijk morgen een goede race voor Max.
pi_178505051
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 23:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Omdat dat spul objectief niet te zuipen is.
Wel knap dan, dat ze zoveel blikjes ervan verkopen om 2 raceteams te kunnen runnen en nog een hoop andere zaken te sponseren.
.
pi_178505157
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Wel knap dan, dat ze zoveel blikjes ervan verkopen om 2 raceteams te kunnen runnen en nog een hoop andere zaken te sponseren.
Niet zo lastig. Er zit vrijwel hetzelfde aan kostprijs in een blikje red bull van 2 euro als dat er in een golden power van 20 cent zit. Met zulke marges kan je zelfs nog iemand van 39km hoogte uit een ballon laten springen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 10:08:51 ]
pi_178505227
Iemand wat te zeggen over Sergey?

Hij heeft er maar een race op zitten maar tijdens de VT's en de Q's heeft hij het niet slecht gedaan. Hij leert de auto, het team en al het andere nu pas kennen, terwijl Stroll al ruim een jaar ervaring heeft.

Ik denk dat die Sergey nog niet eens zo slecht is, maar dat de wagen aerodinamisch op dit moment niet tot meer in staat is en Stroll met zijn vader ook een beperkende factor is.
pi_178505284
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:13 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand wat te zeggen over Sergey?

Hij heeft er maar een race op zitten maar tijdens de VT's en de Q's heeft hij het niet slecht gedaan. Hij leert de auto, het team en al het andere nu pas kennen, terwijl Stroll al ruim een jaar ervaring heeft.

Ik denk dat die Sergey nog niet eens zo slecht is, maar dat de wagen aerodinamisch op dit moment niet tot meer in staat is en Stroll met zijn vader ook een beperkende factor is.
Ik denk dat Stroll vooral gewoon slecht is. Werd vorig jaar ook vaak op een seconde gereden door Massa en dat is echt te veel.
pi_178505347
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 06:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kun je ziggo in de auto krijgen? Ik dacht dat alleen digitenne werkt in de auto in Nederland.
jep. Heb een android radio met scherm. Gewoon de app van ziggo en tv kijken. Terug kijken werkt ook prima. Zelfde als een telefoon of laptop :)

Mijn telefoon maakt vanzelf een wifi hotspot waarmee mn radio dan verbinding maakt en dan heb ik internet op mn radio. Youtube kijken, spotify, ziggo, mooie uitvinding zo een radio en die is hoewel aftermarket keimooi geïntegreerd in het dash van mn auto, is net of hwt er afabriek inzit :)

OT: jammer dat kimi hem net niet had ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178505805
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

jep. Heb een android radio met scherm. Gewoon de app van ziggo en tv kijken. Terug kijken werkt ook prima. Zelfde als een telefoon of laptop :)

Mijn telefoon maakt vanzelf een wifi hotspot waarmee mn radio dan verbinding maakt en dan heb ik internet op mn radio. Youtube kijken, spotify, ziggo, mooie uitvinding zo een radio en die is hoewel aftermarket keimooi geïntegreerd in het dash van mn auto, is net of hwt er afabriek inzit :)

OT: jammer dat kimi hem net niet had ;(
O, op die manier. Ja, dat soort dingen kan doorgaans niet met af fabriek en ik ben dan ook weer te lui om het uit te zoeken. ;)
pi_178505858
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik denk dat Stroll vooral gewoon slecht is. Werd vorig jaar ook vaak op een seconde gereden door Massa en dat is echt te veel.
Volgens mij gemiddeld 5/6 tienden. Kanttekening is natuurlijk wel dat dat kwalificatie is en sommige coureurs zijn enorm goed op één ronde
pi_178506007
Stroll is nu sneller dan in de kwalificatie vorig jaar. Sirotkin is langzamer dan Massa vorig jaar.

Dus je kan misschien wel stellen dat Stroll iets vooruit is gegaan en de wagen stil blijven staan. Ook de vorige race was dat het geval.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 14 april 2018 @ 11:50:20 #275
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178506701
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')