Ik kan 'm niet eens lezenquote:
Raceweekquote:
Denk ook dat hier een rol speelt dat de oude garde dit broekie nog niet wil dulden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 04:59 schreef opreis het volgende:
Iedereen heeft het er trouwens over dat het niet slim was van Max om Lewis geen ruimte te laten. Maar Max maakt wel steeds meer bekend als iemand die niets weggeeft en niet schuwt om een front wing of band te riskeren. De volgende keer zal Lewis misschien wel van het gas gaan omdat hij weet dat hij anders een crash riskeert. Gezien het door de stewards als race incident werd beoordeeld zie ik voorlopig nog weinig reden om zn aanpak te veranderen. Eerst zaaien, dan oogsten.
Nou ja, leuk is het niet. Als je als viervoudig wereldkampioen in een snellere auto word ingehaald door de nieuwe generatie...quote:Op dinsdag 10 april 2018 06:16 schreef vannelle het volgende:
Was de regel niet dat als een coureur zo'n 2/3e voor je ligt dat je'm ruimte moet geven?
Dan ben je gewoon ingehaald en moet je je er bij neerleggen.
Dus als een voorwiel je achterwiel raakt zijn we toch al ruim over die 2/3e?
Tuurlijk was Max agressief en eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt een briljante actie maar Lewis had z'n gas los moeten laten of uitwijken, beide opties waren open.
Maar ze zijn allebei even gedreven en eigenwijs en dan krijg je dit soort dingen, ik snap het van allebei eigenlijk wel.
"Wat mij inhalen? Daggut nie!" "Wat mij geen ruimte geven? Daggut nie!"
Adrenaline, het besef komt pas later.
Alleen jammer dat ze na de race elkaar de schuld geven, er is wmb geen schuld. Gewoon een race-ongeval.
Niet mee eens. Hamilton staat te springen om het gevecht met Max aan te gaan. Dit keer huilt hij, de volgende keer is het Max. Niets nieuws onder de zon. Buiten al dat is Max inmiddels ook geen broekie meer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 05:49 schreef XL het volgende:
[..]
Denk ook dat hier een rol speelt dat de oude garde dit broekie nog niet wil dulden.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Is het niet raar dat er Medium, Soft en Ultra wordt gereden? Dat de Supersoft ertussen uit is gehaald? Of klopt het niet in de OP?
Juist gaaf.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Is het niet raar dat er Medium, Soft en Ultra wordt gereden? Dat de Supersoft ertussen uit is gehaald? Of klopt het niet in de OP?
Die bandjes van Vettel waren behoorlijk naar de tering hoorquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Juist gaaf.
Wel weer belachelijk dat er ongeveer 20 rondjes worden geadviseerd en er 35 worden gereden..
Pirelli kiest de banden ook ivm de veiligheid. Maargoed laat Pirelli dan per baan de minimale hardheid van de compound aangeven en het aan de teams overlaten welk type ze meenemen...quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:44 schreef nils7 het volgende:
Ze zouden sowieso de banden moeten vrij geven. Al neemt er iemand Hard mee maar gewoon als je in de race een compound kiest moet de andere minimaal 2 compound anders zijn.
Dus rij je eerst op Soft dan kun je alleen ultra soft of hypersoft, hard of superhard kiezen.
Kies je na die stop voor ultrasoft dan kun je alleen nog soft, medium, hard of superhard kiezen.
Dit seizoen ingevoerd op een aantal circuits om te proberen verschillende strategieën te ontlokken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Is het niet raar dat er Medium, Soft en Ultra wordt gereden? Dat de Supersoft ertussen uit is gehaald? Of klopt het niet in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |