SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer, de Twins weer safe .......![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de bewoners - 9 april 2018.
x6hk0nc
Wat een rotkopquote:
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.![]()
En dan weten dat het op een ongewassen smoelwerk is gekwakt.
Ik dacht dat jij een man wasquote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Blij ei met nieuwe oranje/bruine oogschaduw
quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Blij ei met nieuwe oranje/bruine oogschaduw
Dat dacht ik van jou ook.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 april 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb een vraag
is beau in die tijd dat ze er is weleens naar de kapper geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 9 april 2018 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik formuleer het beter, heeft ze haar haar laten knippen in uto?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Nee, nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.![]()
En dan weten dat het op een ongewassen smoelwerk is gekwakt.
ja en geverfdquote:Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als er toen al iets af is gegaan was het nog geen millimeter. Wal gavarfd.quote:Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
oh.quote:
ja, niet mooiquote:Op maandag 9 april 2018 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als er toen al iets af is gegaan was het nog geen millimeter. Wal gavarfd.
Nee,dit is de plaaggeest van Bassie& Adriaan.quote:
vreselijkquote:Op maandag 9 april 2018 19:58 schreef Gooddeal het volgende:
Dat Beau de hele dag geen moer doet , alleen rondlopen met een pen en dom lullen, dat vind ik nog het ergerlijkste.
Komt goed,ze valt heus door de mand.quote:Op maandag 9 april 2018 19:58 schreef Gooddeal het volgende:
Dat Beau de hele dag geen moer doet , alleen rondlopen met een pen en dom lullen, dat vind ik nog het ergerlijkste.
Jij bedankt.quote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog bedankt voor alle reacties op de fittie van Ivan met Rienk gisteren ....
Oeps Maar dat doe je zelfquote:
Ging me erom hoe ze het uitsprak.quote:Op maandag 9 april 2018 20:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als dat je enige bijzondere ervaring is. En geen ander gespreksonderwerp hebt.
kut, heb niks int roodquote:Op maandag 9 april 2018 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel opvallend dat ze vaak rood aanheeft
schijnt toch zo te zijn als je rood aanhebt dat je aantrekkelijker bent dan als je een andere kleur aanhebt
Joh je verdiend een gouden pluim. Hidiho heeft het opgegeven. Maar bedankt voor allesquote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog bedankt voor alle reacties op de fittie van Ivan met Rienk gisteren ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |