SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bedanktquote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer, de Twins weer safe .......![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de bewoners - 9 april 2018.
x6hk0nc
Wat een rotkopquote:
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.![]()
En dan weten dat het op een ongewassen smoelwerk is gekwakt.
Ik dacht dat jij een man wasquote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Blij ei met nieuwe oranje/bruine oogschaduw
quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Blij ei met nieuwe oranje/bruine oogschaduw
Dat dacht ik van jou ook.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 april 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik heb een vraag
is beau in die tijd dat ze er is weleens naar de kapper geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op maandag 9 april 2018 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik formuleer het beter, heeft ze haar haar laten knippen in uto?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Nee, nog nooit gezien.quote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar al eens op tv gezien? Die make-up.![]()
En dan weten dat het op een ongewassen smoelwerk is gekwakt.
ja en geverfdquote:Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als er toen al iets af is gegaan was het nog geen millimeter. Wal gavarfd.quote:Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
oh.quote:
ja, niet mooiquote:Op maandag 9 april 2018 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als er toen al iets af is gegaan was het nog geen millimeter. Wal gavarfd.
Nee,dit is de plaaggeest van Bassie& Adriaan.quote:
vreselijkquote:Op maandag 9 april 2018 19:58 schreef Gooddeal het volgende:
Dat Beau de hele dag geen moer doet , alleen rondlopen met een pen en dom lullen, dat vind ik nog het ergerlijkste.
Komt goed,ze valt heus door de mand.quote:Op maandag 9 april 2018 19:58 schreef Gooddeal het volgende:
Dat Beau de hele dag geen moer doet , alleen rondlopen met een pen en dom lullen, dat vind ik nog het ergerlijkste.
Jij bedankt.quote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog bedankt voor alle reacties op de fittie van Ivan met Rienk gisteren ....
Oeps Maar dat doe je zelfquote:
Ging me erom hoe ze het uitsprak.quote:Op maandag 9 april 2018 20:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als dat je enige bijzondere ervaring is. En geen ander gespreksonderwerp hebt.
kut, heb niks int roodquote:Op maandag 9 april 2018 20:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel opvallend dat ze vaak rood aanheeft
schijnt toch zo te zijn als je rood aanhebt dat je aantrekkelijker bent dan als je een andere kleur aanhebt
Joh je verdiend een gouden pluim. Hidiho heeft het opgegeven. Maar bedankt voor allesquote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niks bijzonders. Niemand weet of je vrouw of man bent. Dat is allesquote:Op maandag 9 april 2018 20:03 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Wil je svp uitleggen? Wat doe ik zelf dan? of via PB
what habbe wa t tog gezallag mat zan drietjasquote:Op maandag 9 april 2018 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
frienemiesaka altijd nieuwsgierige bitches
![]()
[ afbeelding ]
quote:
moest er ineens aan denken, hamstereeeeeeenquote:
zo nepquote:Op maandag 9 april 2018 20:06 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
what habbe wa t tog gezallag mat zan drietjas
Jíj bedanktquote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2018 20:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
moest er ineens aan denken, hamstereeeeeeen
Ja alles leuk en aardig met je getrol, maar zeg nou eens eerlijk. Ze waren best leuk om te zien maar dit is best naarquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bonita, dat is dat schuimpje met die aktie om door te gaan ......
Heb je ook stream 2 daar van?quote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6hk0nc
quote:Op maandag 9 april 2018 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Reacties op de andere stream .....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de brief - 9 april 2018.
x6hk225
Dankje DGK😊quote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6hk0nc
Ze zijn er in een jaar Utopia niet mooier op geworden, dat klopt.quote:Op maandag 9 april 2018 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig met je getrol, maar zeg nou eens eerlijk. Ze waren best leuk om te zien maar dit is best naar
Okquote:Op maandag 9 april 2018 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn er in een jaar Utopia niet mooier op geworden, dat klopt.
Maar ik vind ze nog steeds schattig![]()
wijntje werkt juist wel goed danquote:Op maandag 9 april 2018 20:11 schreef Gooddeal het volgende:
Beau wil geen wijntje, ze moet eerst herstellen.
Mens is gewoon verkouden.
Uit Liwwaden.quote:Op maandag 9 april 2018 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bonita, dat is dat schuimpje met die aktie om door te gaan ......
Nee joh, helemaal niet jammerquote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6hk0nc
Herstel : Er mogen 2 familieleden komen dus ze hebben samen nog steeds 6 stemmen!quote:Op maandag 9 april 2018 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Niet handig van Boo.. de Kweeling hebben nu maar één maal 3 stemmen.. nl één familielid
Yess.quote:Op maandag 9 april 2018 20:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Twins die afluisterden vanmorgen ook gevonden ...
Niet helemaal eerlijk hé? De Kweeling hebben dezelfde familiequote:Op maandag 9 april 2018 20:14 schreef Bazook het volgende:
[..]
Herstel : Er mogen 2 familieleden komen dus ze hebben samen nog steeds 6 stemmen!
+ bilquote:Op maandag 9 april 2018 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
Bah ik vind Romy echt de irritantste voortaan
Dat is niet waarquote:Op maandag 9 april 2018 20:14 schreef Bazook het volgende:
[..]
Herstel : Er mogen 2 familieleden komen dus ze hebben samen nog steeds 6 stemmen!
Is dat gezegd? Wat ik weet is dat voor iedereen 1 familie mag komen. Fay stemt. En demi stemt dus denk dat voor een ieder iemand mag komen.quote:
Tuurlijk welquote:
Ja één niet tweequote:Op maandag 9 april 2018 20:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wel toch? Elke bewoner 1 familielid?
Er stond inderdaad niet in de brief dat de tweeling maar 1 fan samen mocht uitnodigen. Maar misschien is dat later bekend gemaaktquote:Op maandag 9 april 2018 20:19 schreef sjampoeh het volgende:
de twins hebben mazzel met 2 familieleden idd
Jij hebt een prima verslag geschreven.quote:Op maandag 9 april 2018 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Wat ik weet is dat voor iedereen 1 familie mag komen. Fay stemt. En demi stemt dus denk dat voor een ieder iemand mag komen.
Net zoveel als daarvoorquote:Op maandag 9 april 2018 20:19 schreef sjampoeh het volgende:
de twins hebben mazzel met 2 familieleden idd
Wie zegt dat ze gered zijn?quote:Op maandag 9 april 2018 20:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dankje DGK😊
En idd wat een tegenvaller dat ze weer gered zijn
Koe zoekt koequote:Op maandag 9 april 2018 20:21 schreef Yaksa het volgende:
Net in de uitzending: Koe wijst Beau als winnares aan.
Ik denk dat Ivan zich nog inhoudt. Hij heeft zich lelijk verkeken op Rienk.quote:Op maandag 9 april 2018 20:13 schreef Gooddeal het volgende:
Rienk is nu gewoon een clown volgens Ivan.
En nou moet ie van de regie erin blijven dusquote:Op maandag 9 april 2018 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan zich nog inhoudt. Hij heeft zich lelijk verkeken op Rienk.
Deze week zoiezo weer.Steeds als het echt overduidelijk is dat ze op de bank komen gooit de achtelijke febo er een brief in 😡 Dat dusquote:
Eén stem en Rienk is weg was het fake-verhaaltje, waarom houd die relnicht Ivan Rienk nog aan dan?quote:Op maandag 9 april 2018 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ivan had ook thuis mogen blijvenquote:Op maandag 9 april 2018 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de familie niet op hen gaan stemmen dan?quote:Op maandag 9 april 2018 20:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Deze week zoiezo weer.Steeds als het echt overduidelijk is dat ze op de bank komen gooit de nachtelijke febo er een brief in 😡 Dat dus
Hoe is Rienk op een normale manier weg te krijgen als Rienk zelf niet wil?quote:Op maandag 9 april 2018 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén stem en Rienk is weg was het fake-verhaaltje, waarom houd die relnicht Ivan Rienk nog aan dan?
Eén bewoner was genoeg om hem te doen vertrekken was het fake-verhaaltje van KingTiran die hem heeft uitgenodigd...quote:Op maandag 9 april 2018 20:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoe is Rienk op een normale manier weg te krijgen als Rienk zelf niet wil?
Doe stemming is toch pas next week.Dus deze week kunnen we nog tegen die zeur koppen aankijkenquote:Op maandag 9 april 2018 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de familie niet op hen gaan stemmen dan?
het blijft vaagquote:Op maandag 9 april 2018 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén bewoner was genoeg om hem te doen vertrekken was het fake-verhaaltje van KingTiran die hem heeft uitgenodigd...
Lukt dus niet meer zonder toestemming van Febo
quote:Op maandag 9 april 2018 20:25 schreef kkka3 het volgende:
Ivan kan Linda zoooo prikkelen, giechel giechel giechel
Zoet stemmetje hihihihi
Ah op die fietsquote:Op maandag 9 april 2018 20:27 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Doe stemming is toch pas next week.Dus deze week kunnen we nog tegen die zeur koppen aankijken
de meeste liepen met billy wegquote:Op maandag 9 april 2018 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Bil alle familieleden al eens ontmoet en geknuffeld?
Aan de andere kant van het hek zijn er tandartsen genoegquote:
jupquote:Op maandag 9 april 2018 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de meeste liepen met billy weg
ook twin familie vonden billy helemaal geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft er niet veel nodig want dit kan weleens een grote bank worden.quote:Op maandag 9 april 2018 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
de meeste liepen met billy weg
ook twin familie vonden billy helemaal geweldig
toch snap ik het niet, voor ziekenhuisbezoeken mogen ze wel gaan en weer terugkomenquote:Op maandag 9 april 2018 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het hek zijn er tandartsen genoeg
ja en hoe stemt de familie is nog maar de vraag, die kunnen wel streamenquote:Op maandag 9 april 2018 20:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze heeft er niet veel nodig want dit kan weleens een grote bank worden.
Haha nu moet ik denken aan de film 'the boy in the striped pyjamas', wel een mooie filmquote:Op maandag 9 april 2018 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
In hun concentration pakjes de BV vergadering afluisteren, heerlijk .....![]()
[ afbeelding ]
De Twins zijn boos - deel 1.
x6hk3eo
Ik begreep dat hij niet goed durftquote:Op maandag 9 april 2018 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch snap ik het niet, voor ziekenhuisbezoeken mogen ze wel gaan en weer terugkomen
dit dan niet
niet echt logisch
Ze ligt weer middenin bed bij iedereen zogezegd, heeft zich overal weer ingelikt, ALS ze al op de bank komt, is dat tegenover een minder geliefde twin of Baldr, en dan gaat ze dus niet naar huisquote:Op maandag 9 april 2018 20:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze heeft er niet veel nodig want dit kan weleens een grote bank worden.
aww en hij was gisteren nog wel zo joligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:Op maandag 9 april 2018 20:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
aww en hij was gisteren nog wel zo joligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hij had ook last van zijn ellebogen zei die'' I am under no obligation to make sense to you.''
geloof ik best van al die vallenquote:Op maandag 9 april 2018 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
![]()
hij had ook last van zijn ellebogen zei die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Waar de rest over ze zat te lullenquote:Op maandag 9 april 2018 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6hk3eo
Zijn de heren van de Led booth.quote:Op maandag 9 april 2018 20:53 schreef rowan634 het volgende:
beau doet geil tegen twee onbekende mannen
wat deed ze dan?quote:Op maandag 9 april 2018 20:53 schreef rowan634 het volgende:
beau doet geil tegen twee onbekende mannen
die bedoel ik tochquote:Op maandag 9 april 2018 20:48 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nou wie is er vals hier??? Sorry hoor dat is schijnheilige Romy
Roomsquote:Op maandag 9 april 2018 20:48 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nou wie is er vals hier??? Sorry hoor dat is schijnheilige Romy
Ze mag wel oppassen dat ze niet gaat lekken, voor ze het weet zakt ze over dat arme krukjequote:Op maandag 9 april 2018 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Lastig te cappen,maar ze glijdt bijna van de bar af.Geil hoor.
quote:Op maandag 9 april 2018 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit je daar in je hoog gesloten trui ne je bontjasje.
Nu is het even niet haar vriendquote:Op maandag 9 april 2018 21:01 schreef rowan634 het volgende:
baldr laat de naam johan vallen
mood killer
Mocht ze willen.quote:Op maandag 9 april 2018 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Beau: hoe groot is die dan?
[ afbeelding ]
Doquote:Op maandag 9 april 2018 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas over Bo haar sollicitaties, het lijkt mij bullcrap ...![]()
Bo wordt niet aangenomen - 9 april 2018.
x6hk3wh
dan kan ze weer een hele avond urenlang teasen om vervolgens met een geile smile alleen te gaan slapen voor de cam in haar hutjequote:Op maandag 9 april 2018 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
we moeten een feest geven... met zijn allen.. komen jullie ook gesjellig
verkapte uitnodiging![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent in de war met de sletjes van Basquote:Op maandag 9 april 2018 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas over Bo haar sollicitaties, het lijkt mij bullcrap ...![]()
x6hk3wh
Ze geilt ook al op de jongens van Baby Bluequote:Op maandag 9 april 2018 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
we moeten een feest geven... met zijn allen.. komen jullie ook gesjellig
verkapte uitnodiging![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
je vergeet het vragenvuurquote:Op maandag 9 april 2018 21:04 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dan kan ze weer een hele avond urenlang teasen om vervolgens met een geile smile alleen te gaan slapen voor de cam in haar hutje
Ja?quote:
sowquote:Op maandag 9 april 2018 21:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze geilt ook al op de jongens van Baby Blue![]()
![]()
Mogen ook komen van Boooooo
Dank uquote:Op maandag 9 april 2018 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas over Do haar sollicitaties, het lijkt mij bullcrap ...![]()
x6hk3wh
ze is aan het netwerkenquote:Op maandag 9 april 2018 21:06 schreef DKUp het volgende:
Wat ontzettend geil, wat worden we vandaag verwend!
Squirtend meisje zit vanavond zielig alleen oo de bank met een kleedje voor de televisie terwijl iedereen uitgaatquote:Op maandag 9 april 2018 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, sorry het was natuurlijk Do ....
Hij mag wel maar kan niet. Hebben vip plaatsen bij de toppersquote:Op maandag 9 april 2018 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Aggûût..Testosteronnetje vind het jammer dattie niet bij het eindfeest mag... zo is het uitnutten die sukkel en afdanken...
Ohhw.. gelukkig, hij klonk duidelijk anders...quote:Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hij mag wel maar kan niet. Hebben vip plaatsen bij de toppers
quote:Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef DKUp het volgende:
Arme Boooooooo moet iemand anders maar opgeilen, misschien wel uw kleinzoon, zoon, vader, man of opa........
staat geloof ik ook in het fb topicquote:Op maandag 9 april 2018 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Robert toch.We mogen hem wel bedanken.
Meschienquote:Op maandag 9 april 2018 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Veder.quote:
Arme Echte Zwerverquote:Op maandag 9 april 2018 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
hele verstandige bedrijven die willen namelijk stabiele mensen en geen naieve onzekere meisjes met allerlei puper issues.quote:Op maandag 9 april 2018 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas over Do haar sollicitaties, het lijkt mij bullcrap ...![]()
x6hk3wh
quote:Op maandag 9 april 2018 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Is Tiet nu over haar ex aan het lullen?
quote:Op maandag 9 april 2018 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor Rowan... en andere glijers![]()
[ afbeelding ]
moet Billy maar weer over honza beginnen.quote:Op maandag 9 april 2018 21:17 schreef rowan634 het volgende:
nu rienk niet meer over nico praat mogen we weer kijken
Ik hoop dat Johan ook kijkt.quote:Op maandag 9 april 2018 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
Beu's gezicht licht helemaal op als ze praat over die relatie volgens Rienk.
is Beau moeder Maria volgens Rienk ?quote:Op maandag 9 april 2018 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
Beu's gezicht licht helemaal op als ze praat over die relatie volgens Rienk.
Die heeft eng de focus op Beau de laatste dagen.quote:Op maandag 9 april 2018 21:19 schreef goldback het volgende:
[..]
is Beau moeder Maria volgens Rienk ?
Waarom?quote:Op maandag 9 april 2018 21:21 schreef pullup het volgende:
Rooms heeft zich al aangemeld voor utopia 2.0
quote:Op maandag 9 april 2018 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6hk3eo
En Cemal ookquote:Op maandag 9 april 2018 21:21 schreef pullup het volgende:
Rooms heeft zich al aangemeld voor utopia 2.0
vanochtend tegen room : 'met je gouden haar'quote:Op maandag 9 april 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heeft eng de focus op Beau de laatste dagen.
onbevlekte bevangenis door Rienk komende nacht.quote:Op maandag 9 april 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nog maar een paar weken om iets te scoren.. dat 'ie blijft tot het eind is nu wel duidelijk, geen van de aanwezige lafbekken durft vinger op te steken dat Mr Nutteloos Kletskoek uitvreter moet oprottenquote:Op maandag 9 april 2018 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:
Als dat soort lui er weer in gaan komen weet je al dat het hetzelfde zal worden.quote:Op maandag 9 april 2018 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
Rienk ook.![]()
![]()
Ik word niet goed. We komen nooit meer van die meuk af.
denk niet dat die er iets van mogen zeggen of vinden .quote:Op maandag 9 april 2018 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar een paar weken om iets te scoren.. dat 'ie blijft tot het eind is nu wel duidelijk, geen van de aanwezige lafbekken durft vinger op te steken dat Mr Nutteloos Kletskoek uitvreter moet oprotten
je moet een filmpje e,d dergelijke plaatsen.ben benieuwd hoe zij dat hebben gedaan.quote:Op maandag 9 april 2018 21:21 schreef Gooddeal het volgende:
Romy heeft zich aangemeld voor utopia 2.
Echt hoor.quote:Op maandag 9 april 2018 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat soort lui er weer in gaan komen weet je al dat het hetzelfde zal worden.
quote:Op maandag 9 april 2018 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik voorspel jullie, dat utopia 2 wordt dezelfde sof als dit.
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 9 april 2018 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Toch een sof waar meer dan 500.000 mensen elke werkdag naar kijken.quote:Op maandag 9 april 2018 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is niet negatief, dat is realisme.quote:
Geinig dat ze een nieuwe poging doenquote:
NEEquote:Op maandag 9 april 2018 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is niet negatief, dat is realisme.
Welnee, alles komt weer aanwaaien, veel opdrachten vanuit de ZK.quote:Op maandag 9 april 2018 21:25 schreef Gooddeal het volgende:
Dit scoort, dus waarom zouden ze het veranderen.
Alleen het begin zal wat interessant zijn.
Laten ze maar eens beginnen met echte bouwers en tuinmannenquote:Op maandag 9 april 2018 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Toch nog de piloten en de artsen dan?
Ik geloof ook dat die uitnodiging om Gast te zijn van Ivan totale BS is en Regie zowel Ivan als Rienk gewoon ingepland heeft voor een leuk uurloonquote:Op maandag 9 april 2018 21:24 schreef goldback het volgende:
[..]
denk niet dat die er iets van mogen zeggen of vinden .
neeeeeeequote:Op maandag 9 april 2018 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
Oke. Positief.![]()
Super leuk, we gaan weer Rob en Benji en Row en ruud en lauraB en stookstaart, cemal Romy, Bald'r en Rienk en billy weer terugzien.
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad,maar dat wil hij niet horen.quote:Op maandag 9 april 2018 21:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rienk kan zich helemaal niet aanmelden. Alleen inwoners die tijdens de campagne in Utopia zaten en nieuwe kandidaten
Om naar lantaarnpalen te kunnen kijken? En nog meer de kas van ome John te spekken? Ik vertik het🤣quote:
Doet niet zo negatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |