.quote:Op maandag 9 april 2018 19:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS is afgewezen door een dikke vrouw
Ik snap dat jij het vervelend vind dat ik metquote:Op maandag 9 april 2018 19:27 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent ze wel, van die blije vrouwen met dikke tieten die ermee pronken. Niks mis met een paar goede tieten, maar veelal zijn dit te dikke wijven die deze tieten hebben gekweekt met chips en chocola.
En vrouwelijk dat ze te denken te zijn joh, hoog in het bolletje krijgen ze het er van.
Dan nog die reet en heupen, ja supervrouwelijk zeg. Durven ze het nog 'curves' te noemen ook.
Is niet zo hé, is gewoon dik.
jij bent een 6.5quote:Op maandag 9 april 2018 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het vervelend vind dat ik met
mijn dikke lijf en prachttieten jou heb afgewezen.. Maar ik huppel dus gewoon naar een ander.. hopelijk vind jij jouw ware liefde
Ik wel, daarom gaf ik jou nog een kans! Heeft niet mogen batenquote:Op maandag 9 april 2018 19:36 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
jij bent een 6.5
ik doe niet aan downdating en dus is het gelogen
Dit is inderdaad wel echtquote:Op maandag 9 april 2018 19:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dikke vrouwen zonder tieten zijn klachtwaardiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wens ook niet met 6.5jes te spreken.quote:Op maandag 9 april 2018 19:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik wel, daarom gaf ik jou nog een kans! Heeft niet mogen baten![]()
![]()
Dat zei je niet toen jij mijn tieten is flink ging motorboaten.. maar ach flink zijn.. ik snap hetquote:Op maandag 9 april 2018 19:52 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
En ik wens ook niet met 6.5jes te spreken.
Kom nou zeg.
Ben jij chubby dan? Had ik niet verwachtquote:Op maandag 9 april 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan was er geen hoop meer geweest voor me![]()
Watquote:Op maandag 9 april 2018 19:55 schreef hoechst het volgende:
Ja of dikke zwangere vrouwen die zo gaan poseren dat ze al heel zwanger lijkt maar het gewoon haar dikke buik is.
Ja, ik ben een catfish. Maak foto’s van de juiste anglesquote:Op maandag 9 april 2018 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ben jij chubby dan? Had ik niet verwacht
Wist 't welquote:Op maandag 9 april 2018 20:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben een catfish. Maak foto’s van de juiste angles
Heb jij een strak lichaam?quote:Op maandag 9 april 2018 19:29 schreef Vimbavimba het volgende:
Beter gewoon afvallen. Ben je minder moe, minder kans op suikerziekte en nog veel meer voordelen.
Net als bij mannen,quote:Op maandag 9 april 2018 20:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het moet niet rammelen, het moet schudden
Mannen met een (hang)buikjequote:Op maandag 9 april 2018 20:27 schreef zarynxa het volgende:
[..]
Net als bij mannen,
goed gereedschap hangt onder een afdakje. XD
De slager, een ons buikspek graag ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2018 22:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De slager, een ons buikspek graag ja.Doe jij ook mannen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Nee, die ken ik niet. Misschien moet je wat minder naar vethutten gaan.quote:Op maandag 9 april 2018 19:27 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Je kent ze wel, van die blije vrouwen met dikke tieten die ermee pronken. Niks mis met een paar goede tieten, maar veelal zijn dit te dikke wijven die deze tieten hebben gekweekt met chips en chocola.
Dikke mannen hebben wel vaak tieten, dus....quote:
Good to knowquote:Op maandag 9 april 2018 22:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dikke mannen hebben wel vaak tieten, dus....
Maar nee, ik vind voller bij vrouwen mooi, terwijl ik zelf liever wat minder vol blijf.
Afdakje ja, geen fukking carport!quote:Op maandag 9 april 2018 20:27 schreef zarynxa het volgende:
[..]
Net als bij mannen,
goed gereedschap hangt onder een afdakje. XD
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:16 schreef caasei het volgende:
Geen chubbychaser zijn
Kunnen ze trouwens niks aan doen, langzaam metabolisme, stevige bouw, zware botten en het is geen vet maar curvy
Als je als langer persoon naast een kleiner persoon zit is het 9 van de 10 keer zo dat het lengteverschil is afgenomen, omdat langere mensen in verhouding ook iets langere benen hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:24 schreef hoechst het volgende:
Als kleinere dikke vrouwen naast je zitten zijn ze automatisch een stuk hoger...
Komt door die dikke reet.
Ja, niet iedereen valt op slanke mensen. Deal with itquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:31 schreef Koelkastdier het volgende:
Mensen die liever ‘een buikje’ zien bij een man/vrouw. Waar is het toch zo gruwelijk misgegaan
Bij de evolutie danquote:Op dinsdag 10 april 2018 10:31 schreef Koelkastdier het volgende:
Mensen die liever ‘een buikje’ zien bij een man/vrouw. Waar is het toch zo gruwelijk misgegaan
Nee idd, en we zijn ook volledig over onze oerdriften heen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:01 schreef Koelkastdier het volgende:
[..]
Omdat die niet meer van toepassing is op ons. Krijg je dat soort rariteitenheel gaar
bedoelde natuurlijke selectie, excuusquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, en we zijn ook volledig over onze oerdriften heen natuurlijk.
Goed he, alleen jammer dat je de trein moet nemen als je ff positie wil veranderenquote:Op maandag 9 april 2018 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb anders flink genoten van de curves van je moeder vannacht.
Ze herkennen het gebrek-aan-discipline in elkaar en dat is kennelijk een geruststellend gevoel.quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:31 schreef Koelkastdier het volgende:
Vergeet ook niet dat het nogal confronterend kan zijn om naast een halfgod wakker te worden als je zelf een landwalvis bent. Zoiets drukt je bruut met je neus op de feiten, niet iets waar iedereen op zit te wachten als ze net wakker zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze herkennen het gebrek-aan-discipline in elkaar en dat is kennelijk een geruststellend gevoel.
Kom dan maar even hier.quote:Op maandag 9 april 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat zei je niet toen jij mijn tieten is flink ging motorboaten.. maar ach flink zijn.. ik snap het
Gaat niet lukken, is ze te dik voor.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In een straal van 1 meter om mij heen.
Pics.quote:Op dinsdag 10 april 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij kent mij niet. Zo dik ben ik nou ook weer niet![]()
KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
circuleert al rond
fattie
6.5jes die blij doen
Dit, die hele anti "fatshaming" beweging, kan er echt helemaal niets mee. Van die "Ik ben dik en dat moet je maar gewoon mooi vinden, want het is mooi" types, no thanks. Ik moet helemaal niks, en nee, het is voor 99% van de mensen niet mooiquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:40 schreef Moira. het volgende:
Terechte klacht. Fuck trots zijn op een ongezond lichaam. Geldt voor zowel magere als dikke chicks.
Als je binnen de gezonde curve valt en je hebt een beetje vetjes, dikke prima.
Maar als je 40 kg te zwaar bent en dan nog trots loopt te doen over je ongezonde levenswijze mag je m.i. lekker opbokken.
Stoppen nou, al die wijsheden kan ik niet handelen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je als langer persoon naast een kleiner persoon zit is het 9 van de 10 keer zo dat het lengteverschil is afgenomen, omdat langere mensen in verhouding ook iets langere benen hebben.
Wauw, echt respectloos dit! Kijk zelf in de spiegel.. zielig figuur dat jij bentquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:54 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
circuleert al rond
fattie
6.5jes die blij doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |