De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.quote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Das makkelijk praten als je thuis woont en je mama je was doet. (even los van dat je wél gelijk hebt dat het anders ranzig is).
Ja oke maar soms moet ik alsnog zelf strijken omdat mn moeder dan geen tijd heeft dat voor mij te doenquote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Das makkelijk praten als je thuis woont en je mama je was doet. (even los van dat je wél gelijk hebt dat het anders ranzig is).
Dat is correct, maar TS ziet toch mensen met vieze kleding, dus blijkbaar is het toch moeilijk voor sommige mensen.quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja oke maar soms moet ik alsnog zelf strijken omdat mn moeder dan geen tijd heeft dat voor mij te doen![]()
Dat doe ik dan ook gewoon omdat ik niet in een ongestreken overhemd wil lopen
Hardop aan 't lachenquote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?
Ja. Je wil toch niet weken lang in dezelfde schoenen rondlopenquote:
Ongestreken bedlakens op je bed leggenquote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef noodgang het volgende:
Strijken
Nergens voor nodig (behalve overhemden, maar dan maar geen overhemden)
hehequote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?
Ja maar, die kleding kun je veranderen. Jouw hoofd niet.quote:Op maandag 9 april 2018 18:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja. Je wil toch niet weken lang in dezelfde schoenen rondlopen![]()
vooral bij vrouwen vind ik vieze kleding echt tering onaantrekkelijk en echt niet kunnen
Ja. Alsnog vind ik een chick die in vieze kleding loopt onaantrekkelijk. Ook als ze een lekkere kop heeft.quote:Op maandag 9 april 2018 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar, die kleding kun je veranderen. Jouw hoofd niet.
Nou, jouw vriendin loopt er toch gewoon altijd fresh bij neem ik aan?quote:Op maandag 9 april 2018 18:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja. Alsnog vind ik een chick die in vieze kleding loopt onaantrekkelijk. Ook als ze een lekkere kop heeft.
Heb geen vriendin.quote:Op maandag 9 april 2018 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, jouw vriendin loopt er toch gewoon altijd fresh bij neem ik aan?
Niet 2 keer per dag je schoenen wisselenquote:
deze man weetquote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet 2 keer per dag je schoenen wisselen
Dat was wel te verwachten dat je die niet hebtquote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Heb geen vriendin.
Maar een goede smaak is een vereiste. Heb wel eens chicks die ik dan leuk vind, maar lopen er altijd saaaai bij in een spijkerbroek met witte adidasjes eronder zoals ongeveer alle chicks momenteel. Prima hoor maar niet als vriendin want dat vind ik gewoon onaantrekkelijk. Mijn vriendin mag er wel wat gesoigneerder bijlopen.
quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.
Zijn gewoon weinig chicks die een goede smaak hebben (dus die er wat netter en verzorgder uitzien dan de standaard kut op straat).quote:Op maandag 9 april 2018 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten dat je die niet hebt![]()
SMAAK is dus relatief, want wat jij goede smaak vindt vindt iemand anders niet. Je wil hoogstens dat dat meiske een kledingsmaak heeft die jouw goedkeuring kan weg dragenen daar is op zich natuurlijk niets mis mee.
Zeker wel anders beschouw ik het als een miskoop. Helemaal eens verder w.b. kleding.quote:Op maandag 9 april 2018 18:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja. Je wil toch niet weken lang in dezelfde schoenen rondlopen![]()
tering dat wil je toch niet hebbenquote:Op maandag 9 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, zo'n gast op m'n werk heeft maar 1 of 2 setjes kleding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |