De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.quote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Das makkelijk praten als je thuis woont en je mama je was doet. (even los van dat je wél gelijk hebt dat het anders ranzig is).
Ja oke maar soms moet ik alsnog zelf strijken omdat mn moeder dan geen tijd heeft dat voor mij te doenquote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef CoolGuy het volgende:
Das makkelijk praten als je thuis woont en je mama je was doet. (even los van dat je wél gelijk hebt dat het anders ranzig is).
Dat is correct, maar TS ziet toch mensen met vieze kleding, dus blijkbaar is het toch moeilijk voor sommige mensen.quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja oke maar soms moet ik alsnog zelf strijken omdat mn moeder dan geen tijd heeft dat voor mij te doen![]()
Dat doe ik dan ook gewoon omdat ik niet in een ongestreken overhemd wil lopen
Hardop aan 't lachenquote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?
Ja. Je wil toch niet weken lang in dezelfde schoenen rondlopenquote:
Ongestreken bedlakens op je bed leggenquote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef noodgang het volgende:
Strijken
Nergens voor nodig (behalve overhemden, maar dan maar geen overhemden)
hehequote:Op maandag 9 april 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd zo'n strak flikkerpakje aan?
Ja maar, die kleding kun je veranderen. Jouw hoofd niet.quote:Op maandag 9 april 2018 18:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja. Je wil toch niet weken lang in dezelfde schoenen rondlopen![]()
vooral bij vrouwen vind ik vieze kleding echt tering onaantrekkelijk en echt niet kunnen
Ja. Alsnog vind ik een chick die in vieze kleding loopt onaantrekkelijk. Ook als ze een lekkere kop heeft.quote:Op maandag 9 april 2018 18:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar, die kleding kun je veranderen. Jouw hoofd niet.
Nou, jouw vriendin loopt er toch gewoon altijd fresh bij neem ik aan?quote:Op maandag 9 april 2018 18:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja. Alsnog vind ik een chick die in vieze kleding loopt onaantrekkelijk. Ook als ze een lekkere kop heeft.
Heb geen vriendin.quote:Op maandag 9 april 2018 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, jouw vriendin loopt er toch gewoon altijd fresh bij neem ik aan?
Niet 2 keer per dag je schoenen wisselenquote:
deze man weetquote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet 2 keer per dag je schoenen wisselen
Dat was wel te verwachten dat je die niet hebtquote:Op maandag 9 april 2018 18:53 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Heb geen vriendin.
Maar een goede smaak is een vereiste. Heb wel eens chicks die ik dan leuk vind, maar lopen er altijd saaaai bij in een spijkerbroek met witte adidasjes eronder zoals ongeveer alle chicks momenteel. Prima hoor maar niet als vriendin want dat vind ik gewoon onaantrekkelijk. Mijn vriendin mag er wel wat gesoigneerder bijlopen.
quote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De was doen is ook niet moeilijk als je op jezelf woont hoor.
Zijn gewoon weinig chicks die een goede smaak hebben (dus die er wat netter en verzorgder uitzien dan de standaard kut op straat).quote:Op maandag 9 april 2018 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten dat je die niet hebt![]()
SMAAK is dus relatief, want wat jij goede smaak vindt vindt iemand anders niet. Je wil hoogstens dat dat meiske een kledingsmaak heeft die jouw goedkeuring kan weg dragenen daar is op zich natuurlijk niets mis mee.
Zeker wel anders beschouw ik het als een miskoop. Helemaal eens verder w.b. kleding.quote:Op maandag 9 april 2018 18:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
tering dat wil je toch niet hebbenquote:Op maandag 9 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, zo'n gast op m'n werk heeft maar 1 of 2 setjes kleding
weken lang achterelkaarquote:Op maandag 9 april 2018 18:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zeker wel anders beschouw ik het als een miskoop. Helemaal eens verder w.b. kleding.
Dan blijft het nog steeds smaakgebonden. Overigens wél respect dat je niet van het padje af gaat omdat ik je een beetje zit te stangenquote:Op maandag 9 april 2018 18:55 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Zijn gewoon weinig chicks die een goede smaak hebben (dus die er wat netter en verzorgder uitzien dan de standaard kut op straat).
suèdeborstelquote:Op maandag 9 april 2018 18:56 schreef hugecooll het volgende:
Schoenen ook echt
Was je die mee met je stringetjes of zo?
Zolang het schoon is niets mis mee. Niet iedereen is een slaaf van de kledingindustrie.quote:Op maandag 9 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, zo'n gast op m'n werk heeft maar 1 of 2 setjes kleding
Meerdere dagen achterelkaar dezelfde schoenen dragenquote:Op maandag 9 april 2018 18:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja? Slaap jij met je schoenen?.
deze man weetquote:Op maandag 9 april 2018 18:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan blijft het nog steeds smaakgebonden. Overigens wél respect dat je niet van het padje af gaat omdat ik je een beetje zit te stangen
Iedere dag dezelfde auto gebruiken.quote:Op maandag 9 april 2018 18:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Meerdere dagen achterelkaar dezelfde schoenen dragen
terechte klachtquote:Op maandag 9 april 2018 19:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Iedere dag dezelfde auto gebruiken..
Af en toe rouleren ze die bussen ook he, niks aan 't handje man.quote:Op maandag 9 april 2018 19:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Iedere dag dezelfde auto gebruiken..
quote:Op maandag 9 april 2018 19:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Af en toe rouleren ze die bussen ook he, niks aan 't handje man.
kleding die naar eten ruiktquote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Had zo'n collega aan wiens kleren je kon zien wat hij de hele week gegeten had
Hij was echt een smerige ransaap. Heel zijn auto lag ook vol met rotzooi altijd.quote:
Je zal er maar mee moeten werken. Lijkt me soms echt vervelend om met zo'n iemand te werken. Zeker als hij dan ook nog uit zn mond stinkt ofzoquote:Op maandag 9 april 2018 19:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij was echt een smerige ransaap. Heel zijn auto lag ook vol met rotzooi altijd.
En hij woonde nog bij zijn moeder, dus dat is nog niet eens een garantie op schone kleren.
Tien keer per week in een kleine bus vol met zwetende oostblokkers bij de Eurotunnel heeft mij immuun gemaakt hiervoor.quote:Op maandag 9 april 2018 19:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij was echt een smerige ransaap. Heel zijn auto lag ook vol met rotzooi altijd.
En hij woonde nog bij zijn moeder, dus dat is nog niet eens een garantie op schone kleren.
Hij functioneerde ook voor geen meter, dus hij was snel weer weg.quote:Op maandag 9 april 2018 19:11 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Je zal er maar mee moeten werken. Lijkt me soms echt vervelend om met zo'n iemand te werken. Zeker als hij dan ook nog uit zn mond stinkt ofzo
jouw collega
Ik kan het bijna ruikenquote:Op maandag 9 april 2018 19:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tien keer per week in een kleine bus vol met zwetende oostblokkers bij de Eurotunnel heeft mij immuun gemaakt hiervoor..
Zo heb ik er een met een baard, gisteren stond schijnbaar Babi Pangang op het menu.quote:Op maandag 9 april 2018 19:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Had zo'n collega aan wiens kleren je kon zien wat hij de hele week gegeten had
Daarom sowieso drie paar leren schoenen zodat deze na één dag dragen voor twee dagen in de schoenspanners kunnen.quote:Op maandag 9 april 2018 18:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Meerdere dagen achterelkaar dezelfde schoenen dragen
Ik doe soms 2 jaar met een paar schoenenquote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef wielrennerdt het volgende:
klacht lijkt me duidelijk.
echt heel smerig als mensen vlekken of weet ik veel wat allemaal op hun kleding hebben.
Of mensen die een week lang in dezelfde broek of schoenen lopen.
Er niet gewoon schoon en fresh uitzien
Ik heb ook een paar schoenen dat ik al twee jaar heb. Alleen loop ik niet elke dag op dezelfde schoenen en daardoor gaan ze juist lang mee.quote:Op maandag 9 april 2018 21:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik doe soms 2 jaar met een paar schoenen![]()
Vlekken in je kleding zegt helemaal niets. Als ik net een schoon kledingstuk heb aangetrokken en ik maak daar een makkelijk uitwasbaar vlekje op, boeit dat me echt niet en ga ik me echt niet omkleden.
quote:Op maandag 9 april 2018 21:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als ik op mijn vrije dag naar de supermarkt ga, ga ik ook gewoon in kapotte joggingbroek en vies shirt, boeie.
Precies. Loop zelf nooit op gladleer maar altijd suède want vind dat mooier. Maar idd minstens drie paar schoenen zodat de andere twee lang genoeg kunnen rustenquote:Op maandag 9 april 2018 19:48 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Daarom sowieso drie paar leren schoenen zodat deze na één dag dragen voor twee dagen in de schoenspanners kunnen.
Gaan je schoenen nog langer mee ook.
quote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef wielrennerdt het volgende:
Wat ga je eraan doen dan? Denken dat ik een fuck geef om metromannetjes in de rijquote:Op maandag 9 april 2018 22:04 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
[..]
Precies. Loop zelf nooit op gladleer maar altijd suède want vind dat mooier. Maar idd minstens drie paar schoenen zodat de andere twee lang genoeg kunnen rusten
Mwoa ik heb wel meerdere paar schoenen, maar ze hebben allemaal een unieke functie. Pas als je meerdere paren hebt voor dezelfde functie vind ik dat wel....quote:Op maandag 9 april 2018 22:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet waarom je x paar schoenen zou hebben of ze moeten allemaal tyfusduur zijn, het is iets om te gebruiken, niet om als erfstuk over te dragen.
Maar sowieso dat ik niet ver over de 100 euro heen ga.
beetje afwisseling??quote:Op maandag 9 april 2018 22:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet waarom je x paar schoenen zou hebben of ze moeten allemaal tyfusduur zijn, het is iets om te gebruiken, niet om als erfstuk over te dragen.
Maar sowieso dat ik niet ver over de 100 euro heen ga.
Niet gewoon meerdere schoenen hebben voor naar je werk/studie/schoolquote:Op maandag 9 april 2018 22:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa ik heb wel meerdere paar schoenen, maar ze hebben allemaal een unieke functie. Pas als je meerdere paren hebt voor dezelfde functie vind ik dat wel....
Waarom zou je, schoenen die moeten herstellen na een dag gebruik...quote:Op maandag 9 april 2018 22:20 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
beetje afwisseling??
afwisseling omdat je dan niet altijd dezelfde stappers om je voeten hebt en afwisseling zodat je schoenen goed kunnen herstellen na een dag gebruik.
[..]
Niet gewoon meerdere schoenen hebben voor naar je werk/studie/school
Ja, maar werkschoenen met stalen neuzen gaan wat minder snel kapot ook natuurlijk.quote:Op maandag 9 april 2018 22:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou je, schoenen die moeten herstellen na een dag gebruik...Wegflikkeren die rommel, ik koop geen spullen die een dag moeten 'herstellen'. Ze moeten hun taak gewoon doen tot ze kapotgaan, en dan koop ik nieuwe (of net daarvoor). Ik snap niet helemaal wat daar nou mis mee is. Behalve als je per se graag om de dag nieuwe schoentjes aan wil doen...
Met meerdere paren schoenen gaan ze gewoon langer mee dan wanneer dan wanneer ik ze paar voor paar koop.quote:Op maandag 9 april 2018 22:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa ik heb wel meerdere paar schoenen, maar ze hebben allemaal een unieke functie. Pas als je meerdere paren hebt voor dezelfde functie vind ik dat wel....
Dat is een aparte taak, die heb ik gewoon in de kast.quote:Op maandag 9 april 2018 22:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar werkschoenen met stalen neuzen gaan wat minder snel kapot ook natuurlijk.
Je zin loopt niet, verder maakt dat geen flikker uit, aangezien het een optelsom betreft, tenzij het fenomeen 'schoenen laten rusten' werkelijk op waarheid berust is. In welk geval een nachtrust niet voldoende blijkt te zijn het gewoon om een miskoop blijkt te gaan. Een paard heeft nog minder 'rust' nodig danquote:Op maandag 9 april 2018 22:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Met meerdere paren schoenen gaan ze gewoon langer mee dan wanneer dan wanneer ik ze paar voor paar koop.
M'n zin klopt inderdaad van geen kanten, iets met de zin herformuleren en niet nalezenquote:Op maandag 9 april 2018 22:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is een aparte taak, die heb ik gewoon in de kast.
[..]
Je zin loopt niet, verder maakt dat geen flikker uit, aangezien het een optelsom betreft, tenzij het fenomeen 'schoenen laten rusten' werkelijk op waarheid berust is. In welk geval een nachtrust niet voldoende blijkt te zijn het gewoon om een miskoop blijkt te gaan. Een paard heeft nog minder 'rust' nodig dan
Ik draag soms leren schoenen, maar niet altijd inderdaad. Maar dan nog, wat boeit het of je nu 5 maanden dezelfde schoenen draagt en daarna een nieuw paar aanschaft of dat je er afwisselend met 2 paar een jaar mee doet? Het is geldverspilling inderdaad, maar je ziet er echt niet minder of meer netjes uit hoor.quote:Op maandag 9 april 2018 22:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
M'n zin klopt inderdaad van geen kanten, iets met de zin herformuleren en niet nalezen![]()
![]()
Maar goed, ook leer van topkwaliteit blijft langer goed als je de schoen een aantal dagen in de schoenspanner zet. Maar ik vermoed dat jij geen leren schoenen draagt. Op zich niet erg, maar ga dan geen onzin blaten over miskopen.
Simpel, het gaat langer mee. Je doet eerder vijf jaar met drie paar of een jaartje met één paar. Win win. Alles behalve geldverspilling, maar juist geldbesparingquote:Op maandag 9 april 2018 22:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik draag soms leren schoenen, maar niet altijd inderdaad. Maar dan nog, wat boeit het of je nu 5 maanden dezelfde schoenen draagt en daarna een nieuw paar aanschaft of dat je er afwisselend met 2 paar een jaar mee doet? Het is geldverspilling inderdaad, maar je ziet er echt niet minder of meer netjes uit hoor.
Oke fair enough, als je regelmatig nette leren schoenen moet dragen heeft het wel een functie. Maar godzijdank mag ik gewoon in nette sneakers e.d. naar stage komen. Een pantalon zit misschien echt chill, ik draag liever sneakers dan van Bommels.quote:Op maandag 9 april 2018 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Simpel, het gaat langer mee. Je doet eerder vijf jaar met drie paar of een jaartje met één paar. Win win. Alles behalve geldverspilling, maar juist geldbesparing
Met sneakers is het toch niet “fresh” om met een model van 5 jaar geleden te lopen?quote:Op maandag 9 april 2018 22:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Simpel, het gaat langer mee. Je doet eerder vijf jaar met drie paar of een jaartje met één paar. Win win. Alles behalve geldverspilling, maar juist geldbesparing
Ik heb het dan ook niet over sneakers.quote:Op maandag 9 april 2018 22:53 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Met sneakers is het toch niet “fresh” om met een model van 5 jaar geleden te lopen?
Nike airmax gaan nooit uit de mode bruurquote:Op maandag 9 april 2018 22:53 schreef T-lecom het volgende:
[..]
Met sneakers is het toch niet “fresh” om met een model van 5 jaar geleden te lopen?
Hmm ja. Die heb ik trouwens zelf nu ookquote:Op maandag 9 april 2018 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nike airmax gaan nooit uit de mode bruur
Schei 's uit zeg. Als een cowboy heb ik m'n laarzen altijd aan. Val er soms mee in slaap.quote:Op maandag 9 april 2018 18:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
vooral bij vrouwen vind ik vieze kleding echt tering onaantrekkelijk en echt niet kunnen
Doe ik ook!quote:Op maandag 9 april 2018 21:05 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik slaap gewoon iedere nacht in een volledige outfit (broek, shirt, sokken, schoenen) en ik doe dezelfde kleding de dag daarop weer aan. Als het af en toen vies word was ik het gewoon in een riviertje en laat ik het daarna drogen aan wat takken. Helemaal niks raars aan. Mensen die hier al een probleem van maken.
Mwah, Uggs, leggings en vuilniszakken van Nickelson, getuigen nu niet bepaald van goede smaak.quote:Op maandag 9 april 2018 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
SMAAK is dus relatief, want wat jij goede smaak vindt vindt iemand anders niet. Je wil hoogstens dat dat meiske een kledingsmaak heeft die jouw goedkeuring kan weg dragenen daar is op zich natuurlijk niets mis mee.
Je bevestigt dus wat ik zegquote:Op dinsdag 10 april 2018 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, Uggs, leggings en vuilniszakken van Nickelson, getuigen nu niet bepaald van goede smaak.
Die foto's laten juist zien dat legio vrouwen elkaar massaal kopiëren omdat ze zelf geen smaak hebben.quote:
Meer dan terechte klacht. Ik zie het dagelijks om mij heen van die uni types (studentes) in die yogapants vaak rondlopen en er een topje bovenop en eruit zien alsof ze net hun bed uitgerold zijn er mijlenver stinken.(zure lucht hangt om hen heen)quote:Op maandag 9 april 2018 18:46 schreef wielrennerdt het volgende:
klacht lijkt me duidelijk.
echt heel smerig als mensen vlekken of weet ik veel wat allemaal op hun kleding hebben.
Er niet gewoon schoon en fresh uitzien
Dat weet ik wel dat je dat wil aangeven, maar dat jij dat ´geen smaak´ vindt is gewoon subjectief, want jouw buurman kan het geweldig vinden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 12:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Die foto's laten juist zien dat legio vrouwen elkaar massaal kopiëren omdat ze zelf geen smaak hebben.
Iwaniusquote:Op dinsdag 10 april 2018 12:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht. Ik zie het dagelijks om mij heen van die uni types (studentes) in die yogapants vaak rondlopen en er een topje bovenop en eruit zien alsof ze net hun bed uitgerold zijn er mijlenver stinken.(zure lucht hangt om hen heen)
Die nylon stinkdingen ruiken nooit fresh.quote:Op maandag 9 april 2018 22:53 schreef T-lecom het volgende:
Als een vent zegt dat ie dat echt geweldig vindt dan a) zit ie onder de duim en durft ie niet tegen z'n vrouwtje in te gaan b) boeit kleding hem gewoon niet (zoals het gros van de NL-mannen) en vindt ie alles wel best.quote:Op dinsdag 10 april 2018 12:48 schreef CoolGuy het volgende:
Dat weet ik wel dat je dat wil aangeven, maar dat jij dat ´geen smaak´ vindt is gewoon subjectief, want jouw buurman kan het geweldig vinden.
Óf hij geeft gewoon zijn mening en zegt het ook als hij bepaalde kleding van zijn vriendin niet mooi vindt, omdat hij geen mietje is en niet elke vrouw een kenau is die dan direct boos is?quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een vent zegt dat ie dat echt geweldig vindt dan a) zit ie onder de duim en durft ie niet tegen z'n vrouwtje in te gaan b) boeit kleding hem gewoon niet (zoals het gros van de NL-mannen) en vindt ie alles wel best.
Hmmm, in dat geval wordt vrouwlief onzeker met alle gevolgen van dien...quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
Óf hij geeft gewoon zijn mening en zegt het ook als hij bepaalde kleding van zijn vriendin niet mooi vindt, omdat hij geen mietje is en niet elke vrouw een kenau is die dan direct boos is?
Of je hebt gewoon wel een zekere vrouw natuurlijk, dan hoeft ze ook niets te vragen, anders dan of je een kledingstuk mooi vindt of nietquote:Op dinsdag 10 april 2018 14:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmm, in dat geval wordt vrouwlief onzeker met alle gevolgen van dien...
"Schat maakt deze broek mij dik? Nee hoor, met die broek is niks mis, je hebt gewoon een dikke reet." [ afbeelding ]
Ja dit is dus het probleem. Waarom boeit Nederlanders hun kleding zo fucking weinig dat zowel man als vrouw er debiel bijloopt en niet gewoon gesoigneerd zoals Fransen, Italianen, Zwitsers, Duitsers of Aziaten.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
b) boeit kleding hem gewoon niet (zoals het gros van de NL-mannen) en vindt ie alles wel best.
Niet gewoon in maatpakken lopen met een paar mooie Santoni's dr onder (voor werk dan)quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja dit is dus het probleem. Waarom boeit Nederlanders hun kleding zo fucking weinig dat zowel man als vrouw er debiel bijloopt en niet gewoon gesoigneerd zoals Fransen, Italianen, Zwitsers, Duitsers of Aziaten.
Ja precies jij begrijpt tenminste hoe het hoort.quote:Op dinsdag 10 april 2018 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet gewoon in maatpakken lopen met een paar mooie Santoni's dr onder (voor werk dan)
Nou, een gewoon pak met een paar nette schoenen er onder is ook niks mis mee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2018 15:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja precies jij begrijpt tenminste hoe het hoort.
Mensen die dit niet doen![]()
en in hun lelijke pak met lelijke schoenen rondlopen
![]()
tuurlijk het hoeft geen pak van Caruso of Attolini te zijn maar een beetje degelijke kwaliteit met mooie schoenen is ook al goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2018 15:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, een gewoon pak met een paar nette schoenen er onder is ook niks mis mee natuurlijk![]()
In mijn vrije tijd loop ik ook niet op nette schoenen rond maar op Air Max
Jawel, want dat is ook niet te betalen voor iedereen he. Het hoeft niet duur te zijn om netjes te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2018 15:06 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
tuurlijk het hoeft geen pak van Caruso of Attolini te zijn maar een beetje degelijke kwaliteit met mooie schoenen is ook al goed natuurlijk.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 april 2018 15:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, want dat is ook niet te betalen voor iedereen he. Het hoeft niet duur te zijn om netjes te zijn.
Jawel, maar ook weer niet iedereen wil in een pak rondlopen he. Net als dat anderen weer niet in jeans rond willen lopen, etc etc. Tis allemaal smaak joh, wat de een mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vindenquote:
we zijn het met elkaar eensquote:Op dinsdag 10 april 2018 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar ook weer niet iedereen wil in een pak rondlopen he. Net als dat anderen weer niet in jeans rond willen lopen, etc etc. Tis allemaal smaak joh, wat de een mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |