neequote:Op maandag 9 april 2018 17:41 schreef _--_ het volgende:
Kan die eerste lijn met smiley weg in OP? dank.
?quote:Op maandag 9 april 2018 17:41 schreef _--_ het volgende:
Kan die eerste lijn met smiley weg in OP? dank.
Zit eens niet zo debiel te doen. Geniet eens lekker van je uitkering.quote:
primaquote:Op maandag 9 april 2018 17:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zit eens niet zo debiel te doen. Geniet eens lekker van je uitkering.
quote:Op maandag 9 april 2018 17:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zit eens niet zo debiel te doen. Geniet eens lekker van je uitkering.
Goed topic weer vogeltjesdans.quote:
En ik 2500 begin dit jaarquote:Op maandag 9 april 2018 17:51 schreef _--_ het volgende:
Neemt niet weg dat ik in 2017 nog erger was met 2000 posts op een dag tijdens een proefwerkweek.
net zo stoutquote:Op maandag 9 april 2018 17:51 schreef _--_ het volgende:
Neemt niet weg dat ik in 2017 nog erger was met 2000 posts op een dag tijdens een proefwerkweek.
quote:Op maandag 9 april 2018 18:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
We nemen broodjes en ranja mee.
wie heeft er punten?quote:Op maandag 9 april 2018 18:18 schreef markdeajaxfan het volgende:
Dat heb ik goed gedaan van 1 tot 50 tellen er zijn meteen weer punten
Uiteraard nietquote:Op maandag 9 april 2018 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
Niet dat ik weet of noodgang echt nachtdienst heeft
quote:
Zeker! Dikke flatscreen erbij!quote:Op maandag 9 april 2018 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
En daarnaast lekker bijbeunen en dan vier keer per jaar op vakantie
Aan staatsinfuus zijn en regelmatig dure kleding shoppen, huis luxe inrichten, mooie waggie voor de deur en 5 sterren vakantie meerdere keren per jaar en elke dag luxe uit eten a la Iwaniusquote:
En het mooiste is dat dit betaald wordt door die hardwerkende arbeiders, die voor minimumloon onze vakantie bij elkaar palletsorterenquote:Op maandag 9 april 2018 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan staatsinfuus zijn en regelmatig dure kleding shoppen, huis luxe inrichten, mooie waggie voor de deur en 5 sterren vakantie meerdere keren per jaar en elke dag luxe uit eten a la Iwanius![]()
eckte leef dusquote:Op maandag 9 april 2018 18:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
En het mooiste is dat dit betaald wordt door die hardwerkende arbeiders, die voor minimumloon onze vakantie bij elkaar palletsorteren
[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 09-04-2018 18:50 ]quote:
blowen.quote:
Tandarts of eruit slaanquote:
Met sterke drank bij de kies spoelen verdooft het wel een beejte als tijdelijke oplossing tot je naar de tandarts gaatquote:
24 7 jwquote:
ja toggquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 18:59 schreef _--_ het volgende:
POL / Waarom zijn er mensen die poetin aanhangen maar niet Erdogan
Wat maak ik toch goeie voorspelbare topics.
Tis een goed topic hoor.quote:
Wij van wc-eend vinden onze schoonmaakmiddel ook 10/10quote:
geef jij dan een oprechte waardering voor de inhoud?quote:Op maandag 9 april 2018 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij van wc-eend vinden onze schoonmaakmiddel ook 10/10
Mijn eigen typefout in de quotequote:Op maandag 9 april 2018 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 09-04-2018 18:50 ]
wat heb je gewijzigd
Gvd ik moet hier onnodig hard om lachen.quote:
Moet jij ook eens doenquote:Op maandag 9 april 2018 18:42 schreef AnneliesvdB het volgende:
ik word zo moe van Romy en haar gepraat over seksuele dingen... Kan je lekker jezelf even vingeren. Lekker aan je leuter zitten was het vanochtend al... voordat de envelop kwam zei ze ook al iets. Zo super ordinair.
[/]quote:Op maandag 9 april 2018 19:43 schreef noodgang het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Als je nog zo'n lege quote plaatst betekent dat je gisteravond in de bosjes door vijf dikke negerlullen anaal en oraal gepenetreerd bent en dat je dat wel lekker vindt en uitkijkt naar de volgende keer en dan het liefst met tien dikke negerlullenquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je nog zo'n lege quote plaatst betekent dat je gisteravond in de bosjes door vijf dikke negerlullen anaal en oraal gepenetreerd bent en dat je dat wel lekker vindt en uitkijkt naar de volgende keer en dan het liefst met tien dikke negerlullen
Die hebben ze hier nietquote:Op maandag 9 april 2018 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Goed nieuws voor de patatliefhebbers onder ons. Aanstaande woensdag kan er namelijk bij elke vestiging van Bram Ladage een vette bek gehaald worden voor maar 50 cent.
Zal wel druk wordenquote:Op maandag 9 april 2018 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Goed nieuws voor de patatliefhebbers onder ons. Aanstaande woensdag kan er namelijk bij elke vestiging van Bram Ladage een vette bek gehaald worden voor maar 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |