abonnement Unibet Coolblue
pi_178460317
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vraag me af wanneer de huldiging dan is. Maar ga eigenlijk er van uit dat t tegen Ajax alles of niets is.
Op donderdag
pi_178460843
Zou Lozano al geoefend hebben met zingen?

Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 12 april 2018 @ 07:22:24 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178463589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:00 schreef Rabieluh het volgende:
Vergeet de andere epische strijd niet, wie schiet vaker mis van buiten de 16, Hendrix of Zyech.
Hendrix heeft de afgelopen drie wedstrijden exact één keer van afstand geschoten. Die is overduidelijk tot de orde geroepen.
pi_178463677
Krijg toch elke keer weer plaatsvervangende schaamte als ik dat zie :')
U MAD?
pi_178463729
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 12 april 2018 @ 09:34:33 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178464597
quote:
In mijn 30 jaar als bewust PSV-supporter, is dit echt het allergênantste wat ik een PSV-speler heb zien doen. God wat zat ik me daar aan te ergeren, echt een smet op dat feest.
  Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 10:11:20 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178464994
Wij zijn niet bang want Bruma is een wijf *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 12 april 2018 @ 10:12:32 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178465006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In mijn 30 jaar als bewust PSV-supporter, is dit echt het allergênantste wat ik een PSV-speler heb zien doen. God wat zat ik me daar aan te ergeren, echt een smet op dat feest.
Dat gaat alleen maar erger worden gok ik zo. Welke club er dan ook kampioen wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178465040
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gaat alleen maar erger worden gok ik zo. Welke club er dan ook kampioen wordt.
Ik erger me er altijd aan dat ze steeds met die mobieltjes bezig zijn. Ze zijn steeds meer met zichzelf bezig, erg chanant
  donderdag 12 april 2018 @ 10:15:41 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178465048
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gaat alleen maar erger worden gok ik zo. Welke club er dan ook kampioen wordt.
Dat denk ik niet. Karim Rekikiki-achtige liedjes over zichzelf zingen, zie ik niemand in de huidige selectie doen.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:17:55 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178465088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Karim Rekikiki-achtige liedjes over zichzelf zingen, zie ik niemand in de huidige selectie doen.
Laag intelligentieniveau en spelers die zo ongeveer vanaf de puberteit alleen maar met zichzelf bezig zijn op social media en dergelijke. Dan krijg je dat. Wat hierboven ook staat, tegenwoordig vieren sporters/mensen feest door zichzelf de hele dag te filmen en selfies te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178465139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Karim Rekikiki-achtige liedjes over zichzelf zingen, zie ik niemand in de huidige selectie doen.
Klopt inderdaad, Isimat gaat natuurlijk zijn showtje doen maar die mag dat.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:24:09 #215
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178465205
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Laag intelligentieniveau en spelers die zo ongeveer vanaf de puberteit alleen maar met zichzelf bezig zijn op social media en dergelijke. Dan krijg je dat. Wat hierboven ook staat, tegenwoordig vieren sporters/mensen feest door zichzelf de hele dag te filmen en selfies te maken.
Ik las laatst een heel interessant artikel in de Hiquarterly over de jeugdopleiding van AZ en hoe ze daar intelligentie steeds meer als criterium nemen om te bepalen of spelers potentie hebben. Onder het motto: techniek kun je leren, intelligentie is aangeboren. Wel jammer dat ze daar pas mee gestart zijn nadat Luckassen werd geaccepteerd in de jeugdopleiding.

Er is ook een Nederlands bedrijf dat specifieke test ontwikkeld om te testen of spelers voetbalintelligentie hebben en met specifieke braintraining spelers aanleren om sneller beslissingen te nemen.

Sowieso is het stereotype 'voetballers zijn dom' natuurlijk wat overdreven. Maar wat je zegt over 'met zichzelf bezig zijn' is wel een ding natuurlijk.
  donderdag 12 april 2018 @ 11:07:32 #217
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178465868
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik las laatst een heel interessant artikel in de Hiquarterly over de jeugdopleiding van AZ en hoe ze daar intelligentie steeds meer als criterium nemen om te bepalen of spelers potentie hebben. Onder het motto: techniek kun je leren, intelligentie is aangeboren. Wel jammer dat ze daar pas mee gestart zijn nadat Luckassen werd geaccepteerd in de jeugdopleiding.

Er is ook een Nederlands bedrijf dat specifieke test ontwikkeld om te testen of spelers voetbalintelligentie hebben en met specifieke braintraining spelers aanleren om sneller beslissingen te nemen.

Sowieso is het stereotype 'voetballers zijn dom' natuurlijk wat overdreven. Maar wat je zegt over 'met zichzelf bezig zijn' is wel een ding natuurlijk.
Jezus Christus, die Luckassen is misschien wel de domste speler die ik ooit in het shirt van PSV heb zien spelen. Onbegrijpelijke aankoop.
pi_178466008
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Laag intelligentieniveau en spelers die zo ongeveer vanaf de puberteit alleen maar met zichzelf bezig zijn op social media en dergelijke. Dan krijg je dat. Wat hierboven ook staat, tegenwoordig vieren sporters/mensen feest door zichzelf de hele dag te filmen en selfies te maken.
Ik irriteerde me anders ook behoorlijk aan de aanwezige camera's in de AS Roma kleedkamer afgelopen dinsdag.... wtf moeten die idioten daar. Beetje vastleggen hoe spelers uitzinnig van vreugde hun overwinning vieren. Is dat nou wat wij als beschaafdheid anno 2018 willen? Ik althans niet..... vind het mooi om de spelers te zien genieten op het veld en alles daar buiten; laat ze lekker zelf genieten. Waarom is er toch steeds die drang om alles te willen meemaken.... begrijp daar echt geen reet van. Net zozeer als dat het me niet boeit hoe bijvoorbeeld Isimat of Brenet de kampioenstocht op de platte kar beleefd door het live uit te zenden (als voorbeeld)....

En het dan gek vinden dat er zoveel mensen gestrest zijn omdat ze de sociale druk niet aan kunnen :')
U MAD?
  donderdag 12 april 2018 @ 11:50:28 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178466572
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik irriteerde me anders ook behoorlijk aan de aanwezige camera's in de AS Roma kleedkamer afgelopen dinsdag.... wtf moeten die idioten daar. Beetje vastleggen hoe spelers uitzinnig van vreugde hun overwinning vieren. Is dat nou wat wij als beschaafdheid anno 2018 willen? Ik althans niet..... vind het mooi om de spelers te zien genieten op het veld en alles daar buiten; laat ze lekker zelf genieten. Waarom is er toch steeds die drang om alles te willen meemaken.... begrijp daar echt geen reet van. Net zozeer als dat het me niet boeit hoe bijvoorbeeld Isimat of Brenet de kampioenstocht op de platte kar beleefd door het live uit te zenden (als voorbeeld)....

En het dan gek vinden dat er zoveel mensen gestrest zijn omdat ze de sociale druk niet aan kunnen :')
Ik vind de emotie op het moment zelf altijd het mooist. Dat merkte ik vorig jaar ook aan mezelf. Die ontlading in het stadion en het feest daarna in de stad waren prachtig. De volgende dag bij die huldiging? Mwah. Het was mooi dat er op een maandagochtend 200.000 man op de Coolsingel staan, vooral voor de plaatjes. Maar ik had na een kwartier al zoiets van kan ik weg hier. Zelfs na 18 jaar.

Meestal zijn dat soort geregisseerde feestjes toch één groot cringefestijn. Voornamelijk leuk voor de ‘supporters’ die nooit naar het stadion gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178466697
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Meestal zijn dat soort geregisseerde feestjes toch één groot cringefestijn. Voornamelijk leuk voor de ‘supporters’ die nooit naar het stadion gaan.
Inderdaad, huldigingen sla ik meestal over, liever met een paar maten in de stad na het feest in het stadion.
  donderdag 12 april 2018 @ 12:01:33 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178466751
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind de emotie op het moment zelf altijd het mooist. Dat merkte ik vorig jaar ook aan mezelf. Die ontlading in het stadion en het feest daarna in de stad waren prachtig. De volgende dag bij die huldiging? Mwah. Het was mooi dat er op een maandagochtend 200.000 man op de Coolsingel staan, vooral voor de plaatjes. Maar ik had na een kwartier al zoiets van kan ik weg hier. Zelfs na 18 jaar.

Meestal zijn dat soort geregisseerde feestjes toch één groot cringefestijn. Voornamelijk leuk voor de ‘supporters’ die nooit naar het stadion gaan.
Zo'n huldiging moet dan ook eigenlijk gewoon op de dag zelf, anders is het zo'n kansloze gebeurtenis.
  donderdag 12 april 2018 @ 12:02:00 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178466757
quote:
4s.gif Op donderdag 12 april 2018 11:57 schreef Leonos het volgende:

[..]

Inderdaad, huldigingen sla ik meestal over, liever met een paar maten in de stad na het feest in het stadion.
Ja; dat snap ik helemaal. Maar Feyenoord en PSV huldigen niet op een parkeerplek ver buiten het centrum. Wel een verschil natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178466801
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja; dat snap ik helemaal. Maar Feyenoord en PSV huldigen niet op een parkeerplek ver buiten het centrum. Wel een verschil natuurlijk.
Museumplein gewoon.
Maar gaat om het idee, B zanger op het podium, gemaakt liedjes zingen en alleen maar kinderen met ouders.
pi_178467797
Denk dat als PSV kampioen wordt ik de huldiging op maandag ook over ga slaan. Vier zondag wel mijn feestje in Eindhoven zelf. Kijk ik de tour door Eindhoven wel op Omroep Brabant 's maandags.

En zoals hierboven al gezegd wordt; dat geregisseerde is inderdaad minder leuk. De tijd dat ik de spelers op het balkon van het stadhuisplein perse moest zien is wel voorbij.
Ik geniet 100x meer van bijvoorbeeld afgelopen zaterdag, toen ik aanwezig was bij wat achteraf gezien wel eens de belangrijkste wedstrijd van dit kampioenschap kan zijn geweest en de daarbij horende vreugde explosie. Plus omdat ik me ten tijde van zo'n huldiging groen en geel erger aan types die zich dan net iets te veel willen profileren als PSV supporter, maar waarschijnlijk nog nooit een wedstrijd in het stadion hebben gezien. Zo'n dag is leuk voor ouders met kids.
U MAD?
pi_178468611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik las laatst een heel interessant artikel in de Hiquarterly over de jeugdopleiding van AZ en hoe ze daar intelligentie steeds meer als criterium nemen om te bepalen of spelers potentie hebben. Onder het motto: techniek kun je leren, intelligentie is aangeboren. Wel jammer dat ze daar pas mee gestart zijn nadat Luckassen werd geaccepteerd in de jeugdopleiding.

Er is ook een Nederlands bedrijf dat specifieke test ontwikkeld om te testen of spelers voetbalintelligentie hebben en met specifieke braintraining spelers aanleren om sneller beslissingen te nemen.

Sowieso is het stereotype 'voetballers zijn dom' natuurlijk wat overdreven. Maar wat je zegt over 'met zichzelf bezig zijn' is wel een ding natuurlijk.
T schijnt dat Schwaab erg intelligent is. Ook hoog opgeleid enzo. Verstandige kerel. Hopelijk blijft ie nog jaren bij ons spelen.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')