Ah, jij bent van team MzS dus.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, VEN kan niet hoger dan 12usd
#teambbqquote:
Tut tut, uitdelen en een beetje incasseren kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij is boos omdat hij zijn VENvoorspelling van minimaal 50 eoy uit zicht ziet raken denk ik.![]()
Of hij is een eikel, kan ook.
#teamrekt hier.quote:
Afgelopen zaterdag een machtig mooie rib eye van 1,5kg gemaakt. Rode wijn jus erbijquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
#teambbq
Tijd voor nieuwe BBQ vlees
Ik heb jus bij steaks nooit begrepen, het leidt te veel af van de smaak van het vleesquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een machtig mooie rib eye van 1,5kg gemaakt. Rode wijn jus erbij
Hoop dat we het dan wel over 1,5kg de neus hebben? Voor minder kom ik mijn nest niet uit.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een machtig mooie rib eye van 1,5kg gemaakt. Rode wijn jus erbij
Je moet ze er ook niet in verzuipen. En ik geef er graag een persoonlijke touch aan. Alleen een stukkie vlees op de grill mikken is me te simpel. Niet dat een rode wijn jus erg veel extra werk isquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:16 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik heb jus bij steaks nooit begrepen, het leidt te veel af van de smaak van het vlees
Dan zul je wel veel in bed liggen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:16 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoop dat we het dan wel over 1,5kg de neus hebben? Voor minder kom ik mijn nest niet uit.
snobquote:
Eerlijk&puur barbecuenquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:22 schreef fathank het volgende:
[..]
snob
"kijk mij eens eerlijk&puur barbequen"
je draagt zeker ook een knotje![]()
Bull run powered byquote:Op dinsdag 10 april 2018 17:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Ister iets gebeurd? Gaat ineens weer als een malle.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:22 schreef fathank het volgende:
[..]
snob
"kijk mij eens eerlijk&puur barbequen"
je draagt zeker ook een knotje![]()
Hoe gaat het met u?quote:Op dinsdag 10 april 2018 17:58 schreef revpolen het volgende:
Lees ik hier nu binnnekort een fok! Cryptomeeting bbq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |