Vergeet vooral niet te vermelden dat er ook regelmatig steroïden gebruikt worden door dat soort Harry's - zelf meegemaakt en gezienquote:Op maandag 9 april 2018 10:19 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Iedereen kent ze wel, van die opgepompte Harries die in een te klein t-shirt rondlopen alsof ze eczeem onder de oksels hebben.
Veel geld aan supplementen en voedsel uitgeven om je gewrichten om zeep te helpen, zodat je op je 50e volledig arbeidsongeschikt bent en de samenleving nog meer tot last bent.
De overheid zou een sportschooltaks in moeten voeren om deze proletenhobby een halt toe te roepen.
Niemand vindt het mooi en vrouwen gaan toch massaal voor ottermode.
hey bby, wat heb je vanavond te doen?quote:Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
IK heb liever een FOK!ker met een goed werkende 30 cm en bierbuikje
Wa?quote:Op maandag 9 april 2018 10:19 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Veel geld aan supplementen en voedsel uitgeven om je gewrichten om zeep te helpen
Als je eiwittenshakes drinkt, sloop je je gewrichten. Ofzo. Ik heb het ook nog niet helemaal helder op het vizier.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hey bby, wat heb je vanavond te doen?
Genakt meld zichquote:Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Heeft vd een bierbuik?quote:Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Trouwen ?quote:Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Er bestaat uiteraard ook nog zoiets als de gulden middenwegquote:Op maandag 9 april 2018 10:39 schreef -river- het volgende:
Snappen mannen dan echt niet dat vrouwen liever een zachte neukgod in bed hebben? Wij weten dat bij die anabole junkies de belangrijkste spier niet naar behoren werkt hoor!
Zal best, maar ik hou niet van magere mannen of die spierjunks.quote:Op maandag 9 april 2018 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Er bestaat uiteraard ook nog zoiets als de gulden middenweg
De pener is alleen geen spier. Of bedoel je de kringspier?quote:Op maandag 9 april 2018 10:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Zal best, maar ik hou niet van magere mannen of die spierjunks.
Neenee de pener. Ja ik heb nu eenmaal nog niet zoveel ervaring met het mannelijke lichaam, was nog maagd voor ik VD ontmoette.quote:Op maandag 9 april 2018 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De pener is alleen geen spier. Of bedoel je de kringspier?
VoederDietel?quote:Op maandag 9 april 2018 10:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Neenee de pener. Ja ik heb nu eenmaal nog niet zoveel ervaring met het mannelijke lichaam, was nog maagd voor ik VD ontmoette.
Bron?quote:Op maandag 9 april 2018 10:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je eiwittenshakes drinkt, sloop je je gewrichten. Ofzo. Ik heb het ook nog niet helemaal helder op het vizier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |