quote:
quote:
Kan zijn vraag niet echt serieus nemen, om 6:15 op de fiets zitten boehoe wat een gejank.quote:Op maandag 9 april 2018 08:34 schreef Waterdrinker het volgende:
WGR is ook niet meer wat het geweest is. TS stelt gewoon een vraag, daar kan toch inhoudelijk en met onderbouwing op gereageerd worden?
Geen wonder dat FOK! een langzame dood aan het sterven is.
Dit, dankje welquote:Op maandag 9 april 2018 08:34 schreef Waterdrinker het volgende:
WGR is ook niet meer wat het geweest is. TS stelt gewoon een vraag, daar kan toch inhoudelijk en met onderbouwing op gereageerd worden?
Kansloze vragen verdienen kansloze reacties.quote:Op maandag 9 april 2018 08:34 schreef Waterdrinker het volgende:
Zeker, als je normaal pas om 07.30 begint...quote:Op maandag 9 april 2018 08:38 schreef cunial het volgende:
[..]
Kan zijn vraag niet echt serieus nemen, om 6:15 op de fiets zitten boehoe wat een gejank.
Dit, dankjewel.quote:Op maandag 9 april 2018 08:42 schreef Najieto het volgende:
[..]
Kansloze vragen verdienen kansloze reacties.
Welkom in de werkende wereld, maar je kan hem altijd bellen dat je het er niet mee eens bent dat je zooo vroeg uit de veren moet zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 08:43 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Zeker, als je normaal pas om 07.30 begint...
Je begint normaal om 7.30 uur?quote:Op maandag 9 april 2018 08:43 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Zeker, als je normaal pas om 07.30 begint...
TS woont begeleid en haar werk is een participatiebaan. Daardoor worstelt ze meer met de gewone dingen des levens en blijkbaar kan ze in het echte leven niet altijd echt ergens met haar frustratie terecht.quote:Op maandag 9 april 2018 08:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar, aan de pohi te zien heeft ze sowieso een zwaar leven.![]()
Ik woon vlakbij mijn werk en hoef er maar 5 minuten voor te fietstenquote:Op maandag 9 april 2018 08:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je begint normaal om 7.30 uur?
Hoeveel reistijd heb je naar je werk?
Stel dat het een half uur is, wijd je dan serieus een topic aan een half uurtje eerder vertrekken?
Wijsneus, gewoon je bek houden en alleen reageren als je een zinnig antwoord hebtquote:Op maandag 9 april 2018 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
TS woont begeleid en haar werk is een participatiebaan. Daardoor worstelt ze meer met de gewone dingen des levens en blijkbaar kan ze in het echte leven niet altijd echt ergens met haar frustratie terecht.
Dit is ook wel een goede manier om je eigen topic om zeep te helpen.quote:Op maandag 9 april 2018 08:59 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Wijsneus, gewoon je bek houden en alleen reageren als je een zinnig antwoord hebt
Ik zou hierover geen problemen gaan maken, die ene keer.quote:Op maandag 9 april 2018 08:05 schreef Garfield92 het volgende:
Dit om nog voldoende tijd te hebben om daar te komen, mochten er vertragingen zijn
Het hele groepje gaat met het OV, dus meerijden is geen optie.quote:Op maandag 9 april 2018 09:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou hierover geen problemen gaan maken, die ene keer.
Persoonlijk neem ik het niet zo nauw met de begintijden van cursussen enzovoort. Het is niet superkritisch dat je exact op tijd bent. Dus pak gewoon die bus die ervoor zorgt dat je exact op tijd bent. Vertraging? Jammer dan.
Overigens, het klinkt als een enorme rit. Is er geen alternatief? Bijv. meerijden met collega, auto lenen of huren, Greenwheels pakken, Uber bestellen enzovoort?
Geef alleen wat context waarmee je waardevollere reacties zou kunnen krijgen in plaats van 'stel je niet aan'.quote:Op maandag 9 april 2018 08:59 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Wijsneus, gewoon je bek houden en alleen reageren als je een zinnig antwoord hebt
Met de auto is ook niet handig als je er om 9:00 moet zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Het hele groepje gaat met het OV, dus meerijden is geen optie.
Utrecht is met de auto zo'n 2 uur rijden van waar ik woon
Je moet dus om 6.28 de deur uit, heb je nog een minuutje speling ook. Douchen en aankleden is wel zo handig om te doen maar wakker worden en ontbijten kan dus ook in die bus. Wekker op 6.00 uur en dan kan je zelfs nog een keertje omdraaien ook.quote:Op maandag 9 april 2018 08:05 schreef Garfield92 het volgende:
Nu blijkt dat ik de bus van 06.34 moet pakken!
Dit om nog voldoende tijd te hebben om daar te komen, mochten er vertragingen zijn bv. EN om nog ergens een bakkie te kunnen doen!
Ik ben sowieso niet van het ergens iets drinken, neem gewoon eigen drinken mee ofzo...
En daarbij moet ik dus al om 05.30 opstaan wil ik nog voldoende tijd hebben om wakker te worden, te douchen en te ontbijten.
Dus het hele groepje moet zo vroeg uit bed?quote:Op maandag 9 april 2018 09:09 schreef Garfield92 het volgende:
[..]
Het hele groepje gaat met het OV, dus meerijden is geen optie.
Utrecht is met de auto zo'n 2 uur rijden van waar ik woon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |