Ja he? Was echt een leuke racequote:
Die bewaar ik voor Hamilton. Klapmongool.quote:Op zondag 8 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen flesje bier door je tv gegooid na de eerste 45 sec?
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor... net ff te gretig... mijn voorspelling: dit gaat een rampjaar voor hem worden... te gretig, te veel risico's, te veel vertrouwen.. en weinig zelfreflectie... en dan vlgend jaar gaat die ervoor,..quote:Op zondag 8 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Geen flesje bier door je tv gegooid na de eerste 45 sec?
Dan kan je alsnog een flesje bier door je tv gooien toch?quote:Op zondag 8 april 2018 20:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor...
Zonde van het bierquote:Op zondag 8 april 2018 20:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een flesje bier door je tv gooien toch?
... en m'n TV maar ik had wel de urge. En daarna kotste m'n kat de hele kamer onder...quote:
Mijns inziens debiteer jij hier baarlijke nonsens. Hij is niet te gretig (ook niet in Q1, dat was een motorkalibratierondje en er was een power surge van 150 pk) en hij nam ook niet te veel risico bij het inhalen van HAM. HAM had precies hetzelfde gedaan (en een hoop anderen ook); sterker HAM deed dat een paar rondjes later ook. Meestal gaan dat soort inhaalacties dan ook gewoon goed. Soms niet.quote:Op zondag 8 april 2018 20:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
M.I. deed Max get toch echt zelf hoor... net ff te gretig... mijn voorspelling: dit gaat een rampjaar voor hem worden... te gretig, te veel risico's, te veel vertrouwen.. en weinig zelfreflectie... en dan vlgend jaar gaat die ervoor,..
quote:"The attacker takes an inside line, gets alongside the defender in the braking zone, and beats the defender to the apex. If the attacker is ahead at the apex, there is no dispute over ownership of the racing line. The defender must yield, it is generally accepted that the attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex to have a reasonable claim to this piece of track."
Vooral die laatste lijkt me duidelijk: Hamilton had van het gas moeten gaan.quote:"If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside. If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision."
Ik zie het net ook ja... man man dat zet het toch in een ander perspectiefquote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef zoem het volgende:
Wel apart dat Ham op 52sec zo forst instuurt op het moment dat Max hem al bijna gepasseerd is. Zonder die stuuractie was het wellicht anders afgelopen. Enfin, achteraf praten natuurlijk, maar Hamilton is lang niet zo onschuldig als hij zelf denkt te zijn.
We waren bijna klaar met deze bespreking...quote:Op zondag 8 april 2018 20:44 schreef zoem het volgende:
Wel apart dat Ham op 52sec zo forst instuurt op het moment dat Max hem al bijna gepasseerd is. Zonder die stuuractie was het wellicht anders afgelopen. Enfin, achteraf praten natuurlijk, maar Hamilton is lang niet zo onschuldig als hij zelf denkt te zijn.
It's all about the evidence, my dear watsonquote:Op zondag 8 april 2018 20:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We waren bijna klaar met deze bespreking...
Die Honda monteur is echt blijquote:Op zondag 8 april 2018 20:40 schreef SnowOokami het volgende:
Hier nog 1... met Alonso verkleed als monteur
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op zondag 8 april 2018 20:55 schreef koningkerel het volgende:
"this video is not available". Kan iemand een gifje maken van 'het bewijs' van wat HAM doet? Mijn dank zal groot zijn!
Volgens mij heeft ook zijn auto een rem. Volgens de regels moest hij die inderdaad gebruiken, of de baan uit sturen ja.quote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef wawowiewa het volgende:
Wat moet HAM doen dan ? De baan verlaten omdat zijne hoogheid VES er langs moet ?
Soms moet een coureur liften.quote:Op zondag 8 april 2018 21:04 schreef wawowiewa het volgende:
Wat moet HAM doen dan ? De baan verlaten omdat zijne hoogheid VES er langs moet ?
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?quote:Op zondag 8 april 2018 21:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook zijn auto een rem. Volgens de regels moest hij die inderdaad gebruiken, of de baan uit sturen ja.
Ik heb ook van Max 0 van die zaken gezien...quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Iedereen is gelijk, maar sommigen worden iets gelijker bestraft als anderenquote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
En andersom: koninklijke hoogheid wel een drive through, penalty points, lijfstraffen en een openbare schuldbekentenis? Jij dat wel ff gezien ?quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Gewoon een race incident, geen penals. Risico van het vak voor beiden.quote:Op zondag 8 april 2018 21:06 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Oke dan neem ik aan dat HAM dikke strafpunten gaat ontvangen en tijd penalty ? Drive True penalty ? Die heb ik ff niet gezien jij wel ?
Onzin.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Filmpje paar posts terug gezien?quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Preciesquote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gewoon een race incident, geen penals. Risico van het vak voor beiden.
Maar dat veranderd niet dat Ham gewoon even zijn voetje had moeten lichten, net als de andere coureurs deden toen Ham enkele ronden later precies hetzelfde deed als Verstappen.
Sorry hoor, maar o.b.v. de regels en de beelden lijkt het me een uitgemaakte zaak. Verstappen lag er voor en Hamilton had van het gas af gemoeten. Het gifje van een paar postings terug lijkt me wel heel duidelijk: Hamilton lag achter, kon makkelijk van het gas maar koos ervoor om Max nog even aan te tikken. Hij heeft eigenlijk wel heel veel geluk gehad dat ie geen straf heeft gehad. Da's dan het voorrecht van de wereldkampioen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Dat is wat vrijwel alle coureurs doen, zorgt er namelijk voor dat je niet gelijk een aanval om je oren krijgt. Hamilton doet een paar ronden verder exact hetzelfde bij zijn inhaal acties.quote:Op zondag 8 april 2018 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben heeeelemaal pro-Max, maar dit was gewoon een kut-aktie.. Hij had Hamilton gewoon kunnen laten leven. In de onboard shots kun je duidelijk zien dat hij links om een auto heen moet, maar vervolgens blijft hij gewoon moedwillig richting track limit sturen om Hamilton af te knijpen. Als hij een schop onder zijn hol had gekregen van de race leiding had je mij niet gehoord.
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.quote:Op zondag 8 april 2018 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Filmpje paar posts terug gezien?
En je weet wat de regels zijn als een coureur de ander voorbij is (voorbij volgens de regels vd F1)?
Je zit in de verkeerde bocht.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
Uhm nee ? Alleen niet helemaal de goede fotos gepost, de apex ontbreekt zal zo even aanpassen.quote:
Het contact is veel later. Dan raakt Hamilton met rechtsvoor linksachter.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
Ja duidelijk, als er iemand to blame is, dan is het Lewis. Maar ik kan prima leven met raceincident.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
En als Magnussen net zo debiel was als hamilton had hij er samen met Grosjean afgelegen. Maar ook die was verstandiger. Maar ja, Hamilton en verstand zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op zondag 8 april 2018 21:33 schreef CrashO het volgende:
De tripple inhaal van Ham vs de bumper met max
[ afbeelding ]
VER/HAM - HAM/HUl/OCO
Gewoon dezelfde move, simpel. Alleen deed hulk netjes zijn voet los en deed Ham koppig. Prima, mag beiden. Maar dan moet Ham dus niet achteraf zeiken.
quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Geralt het volgende:
Lewis heeft gewoon weer even laten zien dat hij wereldkampioen is en niet aan de kant gaat. Gewoon ff je ballen uit je broek hangen zodat iedereen ze kan zien.
Max zn ballen waren groter. Tevens had hij de lijn. Lewis had moeten yielden en deed dat niet vanwege eerder genoemde black salty balls die uit zn overall hingen.
En zoals ik al eerder zei, als 2 haantjes allebei de genitaliën uit de broek hebben hangen dan wordt het meestal nogal nasty
De 2 laatste foto’s zijn hetzelfde.quote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max was er zo'n beetje 5cm en 0.1 seconden voorbij toen er contact was. Tot dat punt zat Hamilton ervoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is ligt Max pas voor.
[ afbeelding ]
En hier maken ze contact.
[ afbeelding ]
VER.quote:Op zondag 8 april 2018 21:38 schreef wawowiewa het volgende:
Lewis weet gewoon niet hoe die moet sturen.
Dat is die verleerd ook dusja
Maar dit weet VES ook dus kan je daar toch rekening mee houden, dat is anticipatievermogen.
Nee, daar rijden ze nu al mee. Zelfde compounds als waar ze mee getest hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er pas met de nwe compounds geraced kan worden va Monaco of Barcelona oid
Klopt was niet helemaal goed gegaan. Staat nu goed.quote:Op zondag 8 april 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
De 2 laatste foto’s zijn hetzelfde.
Ze hebben zelfs dezelfde bestandsnaam.
Die laatste foto is het eerste contact.quote:Op zondag 8 april 2018 21:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het contact is veel later. Dan raakt Hamilton met rechtsvoor linksachter.
Zo werkt het niet. Hamilton zijn voor as zit voor die van Verstappen en dus zat die er voor tot de 1 na laatste foto.quote:En Verstappen ligt er eigenlijk al eerder ‘voor’ want ze willen naar rechts. Klote voor Hamilton want hij wil wel maar er zit iemand rechts van hem.
https://www.gpupdate.net/(...)cident-met-hamilton/quote:Horner over opgave Verstappen: "Race-incident met Hamilton"
Hamilton was nadien niet mals voor Verstappen, maar Horner neemt zijn rijder in bescherming. "Da's een racing incident. Zo is racen nu eenmaal", legt Horner uit. "Om Lewis in te halen heb je altijd een gewaagde zet nodig. De stewards maakten de juiste beslissing. Mensen zetten hun TV aan om rijders wiel aan wiel te zien vechten. Je kan beide standpunten argumenteren. Max zal zeggen dat Lewis de positie had moeten opgeven, Lewis zal vanuit zijn standpunt zeggen dat Max hem geen ruimte gaf. Het zijn twee competitieve rijders die voor hetzelfde stukje asfalt vechten. Lewis had geluk dat hij geen schade had."
Ted zat thuis deze race ivm geboorte dochter vorige week. Hij is er vanaf China weer bij.quote:
Ah oke!quote:Op zondag 8 april 2018 22:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ted zat thuis deze race ivm geboorte dochter vorige week. Hij is er vanaf China weer bij.
quote:Hamilton, however, responded: "We were racing alongside each other but I realised I had to back out and I did back out.
"But he continued to come across and that didn't leave me any room and we ended up touching."
Eens, maar ik ben heel benieuwd naar het oordeel van de heren stewards als het andersom was geweest.quote:Op zondag 8 april 2018 22:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)cident-met-hamilton/
Ditquote:Op zondag 8 april 2018 21:30 schreef Geralt het volgende:
Lewis heeft gewoon weer even laten zien dat hij wereldkampioen is en niet aan de kant gaat. Gewoon ff je ballen uit je broek hangen zodat iedereen ze kan zien.
Max zn ballen waren groter. Tevens had hij de lijn. Lewis had moeten yielden en deed dat niet vanwege eerder genoemde black salty balls die uit zn overall hingen.
En zoals ik al eerder zei, als 2 haantjes allebei de genitaliën uit de broek hebben hangen dan wordt het meestal nogal nasty
Van al die teams op Mercedes na wel de enige met 2 wagens in de punten.quote:Op maandag 9 april 2018 06:43 schreef opreis het volgende:
Had Alonso nog issues deze race of zijn ze op pure pace verslagen door:
-Mercedes
-Ferrari
-Torro Rosso
-Haas
-Renault
En dan hebben ze nog mazzel dat beide renaults uitvielen, anders hadden ze dus het 7de team geweest.
En wel wonderbaarlijk hoe desondanks Alonso 4de staat in de WDC
Beide Red Bulls bedoel je?quote:Op maandag 9 april 2018 06:43 schreef opreis het volgende:
Had Alonso nog issues deze race of zijn ze op pure pace verslagen door:
-Mercedes
-Ferrari
-Torro Rosso
-Haas
-Renault
En dan hebben ze nog mazzel dat beide renaults uitvielen, anders hadden ze dus het 7de team geweest.
En wel wonderbaarlijk hoe desondanks Alonso 4de staat in de WDC
Inderdaad, enige goede antwoord eigenlijk ook.quote:
Hamilton heeft natuurlijk gewoon gelijk, laat RBR/Max eerst maar wat wedstrijden finishen. Deze onverantwoorde acties gaan er voor zorgen dat zijn carrière binnen een paar jaar klaar is, want de talentenststus is gauw voorbij als het niet waargemaakt wordt.quote:Op maandag 9 april 2018 07:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Inderdaad, enige goede antwoord eigenlijk ook.
Lewis had het daar ook bij moeten laten, ipv nog iets meer modder gooien. Komt zo kinderachtig over.
Dit punt blijft onderbelicht vind ik. We hebben het over wie is de schuldige, de reactie van de pers, hoe groot zijn de ballen van.... maar zou Verstappen misschien ook eens kunnen denken. Ik zit in een kampioenschap dat een jaar duurt. Wellicht is het handig om een race niet te verknallen voordat hij echt begonnen is en desnoods 5e te worden, maar wel wat fokking punten binnen te halen.quote:Op zondag 8 april 2018 23:14 schreef wawowiewa het volgende:
Zelfde probleem als met Massa, ze gaan niet toegeven, snappen de regels niet.
Dus als VER zijnde kan je beter eieren voor je geld kiezen en ff wat tactischer in gaan halen
Het tegenovergestelde is waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |