Liever coureurs die op de grens rijden dan die nooit wat laten zien.quote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom kijken zoveel mensen naar F1 vanwege Max, hij gaat er altijd voor. Zie het tegenovergestelde, Raikonnen die Bottas gewoon P2 laat pakken
Niemand inhalen ook niet.quote:Op zondag 8 april 2018 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het levert je alleen weinig op.
We willen toch meer inhaalacties of pogingenquote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, mijn waardering gaat naar beneden omdat hij weer teveel risico neemt. Hij moet leren dat je af en toe ook een ronde kan wachten. Hij is een fantastische coureur, maar als hij kampioen wil worden moet hij echt leren om z'n gevechten uit te kiezen. In Australie vond ik hem tot zijn spin ook al onnodig agressief. En ik noem niet snel iemand te agressief.
[..]
Jij snapt ook wel dat het niet zo zwart-wit is. Er zit een gigantisch groot grijs gebied tussen nooit risico's nemen en elk risico nemen. Kijk maar naar Ricciardo bijvoorbeeld, die divebombs van hem zijn echt niet zonder risico, maar hij kiest wel z'n gevechten uit.
Nu weten we zeker dat die kans niet meer komt.quote:Op zondag 8 april 2018 17:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een kans is een kans. Het is mogelijk dat die kans niet meer komt. Dus grijp je hem.
Zeg het ze ja, zeg het ze.quote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Worden er nou echt posts verwijderd omdat mensen het over "renault bagger" hebben ,waar slaat dat nou weer op dan?
Zag ik ook jaquote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Leek me bij RIC niet alleen een gearbox issue. Alle lampjes op zijn stuur gingen ook dood. Gewoon 100% power loss.
hopelijk krijgen ze de bandjes er goed opquote:
ik ga me vergrijpen aan brennie. Ze liep net langs. Dus een kans. Mogelijk loopt ze niet meer langs. Dus grijpenquote:Op zondag 8 april 2018 17:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een kans is een kans. Het is mogelijk dat die kans niet meer komt. Dus grijp je hem.
Zero tolerance. Ik ga nu niet alles wikken en wegen. Alles wat de schijn heeft van trollen gaat weg. Mensen die menen herhaaldelijk moeten trollen kunnen wachten op een ban van het F1-forum.quote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Worden er nou echt posts verwijderd omdat mensen het over "renault bagger" hebben ,waar slaat dat nou weer op dan?
komend weekendquote:
Ja, en ik wil ook meer seks, maar dat betekent niet dat ik op elke vrouw duik die haar benen spreidt. Denk wat minder zwart-wit.quote:Op zondag 8 april 2018 17:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
We willen toch meer inhaalacties of pogingen
Nou ja meestal zijn er weinig directe tegenstanders bedoel ik. Meestal begint hij vooraan of 2e en wint hij zonder echt zijn skills aan te hoeven sprekenquote:Op zondag 8 april 2018 17:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met zoveel wereldtitels heeft hij dat al wel bewezen
Denk dat Max zich had moeten realiseren dat er nog voldoende momenten gekomen waren deze race, misschien was het niet Hamilton geweest die hij ingehaald had maar ten opzichte van andere wagens in het veld was er vast wat meer gelegenheid.quote:
Electra (RIC) hoeft niet persé Renault te zijn he..quote:Op zondag 8 april 2018 17:36 schreef DeeBee het volgende:
Wow, ordnung muss sein, die censuur hier.
Dat die Renault bagger is lijkt mij een feit? Drie retirements in 2 races, dat is lachwekkend. Red Bull gaat nergens komen zolang ze hier mee blijven rijden en dat is triest voor de F1 en Max.
geen idee. Denk dat nattekat een renault gekocht heeft en nu zuur is ofzoquote:Op zondag 8 april 2018 17:35 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |