In het verleden is Hamilton al zo vaak goed weggekomen met allerlei akkefietjes. Juist ook omdat de FIA vond dat ze het kampioenschap niet willen beinvloeden en topfavorieten dus milder straffen.quote:
Ben ik niet met je eens, maar dat wordt zo'n subjectief verhaal. Denk dat we het er in ieder geval over eens zijn dat het jammer is dat Max nu is uitgevallen, want hoe je het ook wendt of keert, een smaakmaker is hij zeker.quote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer risico dan anders of dat een ander zou nemen.
Er zijn om mindere acties straffen uitgedeeldquote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook niet strafwaardig natuurlijk
terecht ja. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren als 2 haantjes op hetzelfde moment op dezelfde plek willen zitten. Soms gaat dat goed. Soms, zoals nu, niet.quote:Op zondag 8 april 2018 17:27 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Ja, doe het maar af als 'anti-fan'. Er zijn hier genoeg trolls en fans die alleen voor Max kijken, ik zit niet in één van die twee groepen.
No further action dus. Terecht.
Alsof Max zijn verlies neemt. Dat zijn juist de winnaars.quote:Op zondag 8 april 2018 17:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hamilton kan zijn verlies niet nemen en veroorzaakt vaker dit soort dingen, maar krijgt nooit een straf.
Hij kon even inhouden en gewoon zijn verlies nemen.
Een ronde later doet Hamilton hetzelfde op 2 man, en is iedereen lyrisch. Ja uhhquote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien niet maar hij nam wel erg veel risico. Dat is op zich wel begrijpelijk (in de eerste rondes moet het gebeuren) maar hier zijn we dan.
Huh. Dus door trollen gaat je waardering naar beneden?quote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef BaasBanaan het volgende:
Mijn waardering voor Max begint zo toch wel wat deuken op te lopen. Australië was slecht, dit was slechter. En het zijn helaas ook precies het soort fouten waar trolletjes altijd over blaten.
Hear, hear!quote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
terecht ja. Dit zijn dingen die kunnen gebeuren als 2 haantjes op hetzelfde moment op dezelfde plek willen zitten. Soms gaat dat goed. Soms, zoals nu, niet.
Toch zie ik dit liever dan als een laffe borrelaar van je gas gaan en denken laat hem maar voor. Pech dat max degene met schade is. Had net zo goed lewis of allebei kunnen zijn. Hoop dat kimi nog wat kan
finisht nog wel achter een Hondaquote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef Tinos85 het volgende:
Alonso weer blij dat ie voor Red Bull finisht
Hamilton had geluk, Verstappen had pech, dat is mijn conclusiequote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Ben geen fan van Hamilton maar was gewoon rijden op scherpst van de snede.
Hij is er 80% voorbij he. Dat rustig aan geroep slaat nergens op ook. Wat willen wij nou? Actie of optocht?quote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
of verstappen moest even rustiger aan doen ?
verstappen rijd zelf tegen hamilton aan he
Slechter kan bijna niet in ieder gevalquote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
En Max had hem ook in kunnen halen zonder zoveel risico. Als, als, als. Volgende keer beter.
Hamilton doet soms echt dingen waarmee hij sneller wegkomt dan de rest maar dit was nniet strafwaardigquote:Op zondag 8 april 2018 17:30 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Er zijn om mindere acties straffen uitgedeeld
Dat is natuurlijk flauwekul. Kijk alleen al naar die actie van Hamilton even later. Die nam nog een veel groter risico.quote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
nounouquote:
en daar moet u het mee doen.quote:Op zondag 8 april 2018 17:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton had geluk, Verstappen had pech, dat is mijn conclusie
Er zijn genoeg coureurs die dan denken "Ik wacht wel even, want dan finish ik tenminste". Er zijn nog 40-50 rondjes te gaan. Als hij ooit in een kampioenschapwaardige auto komt, zal hij dat echt moeten leren.quote:Op zondag 8 april 2018 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die gaan niet stuk, die gaan nooit stuk.quote:Op zondag 8 april 2018 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
Laat Ferrari en Mercedes ook maar stuk gaan. Gasly ftw
Met zoveel wereldtitels heeft hij dat al wel bewezenquote:Op zondag 8 april 2018 17:31 schreef ondeugend het volgende:
Hamilton heeft de eerste 10 ronden laten zien dat hij echt kan racen. Hoe vervelend ik hem ook vind doet daar niets van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |