quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 14:51 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Als man iets anders dragen inderdaad.
Verkapte homo’s met hun merkkleding
haha mietjesquote:Op zondag 8 april 2018 14:51 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
[..]
Als man iets anders dragen inderdaad.
Verkapte homo’s met hun merkkleding
Waar is die gast idd? Banned?quote:
Op zich niks mis mee idd, maar vind ik iets te kakkerig voor mezelfquote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef wielrennerdt het volgende:
Gewoon Ralph of Tommy dragen. Vaak een klein logootje maar niets groots.
ken ik niet, even kijken straksquote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef halfway het volgende:
Ik heb eigenlijk veel van Petrol Industries, degelijk voor een goede prijs.
quote:Op zondag 8 april 2018 14:57 schreef wielrennerdt het volgende:
Gewoon Ralph of Tommy dragen. Vaak een klein logootje maar niets groots.
Dat is tommy jeans.quote:Op zondag 8 april 2018 15:14 schreef MilkTea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was toch van de V&D??quote:Op zondag 8 april 2018 15:01 schreef halfway het volgende:
Ik heb eigenlijk veel van Petrol Industries, degelijk voor een goede prijs.
Homo gespotquote:Op zondag 8 april 2018 15:11 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
[..]
[..]
haha mietjes
[..]
Waar is die gast idd? Banned?
[..]
Op zich niks mis mee idd, maar vind ik iets te kakkerig voor mezelf
[..]
ken ik niet, even kijken straks
Waarom koop je het dan? Zo speciaal is zo'n trui zonder dat achterlijke logo niet.quote:Op zondag 8 april 2018 14:46 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Daarom ook altijd de Stone Island patch eraf halen
Hier wachte ik al opquote:
Werd daar ook verkocht ja, zoals op zoveel plekken.quote:
nou blijkbaar is het toch perfect gemaakt voor hooligansquote:Op zondag 8 april 2018 16:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wrm stone island kopen als je toch merk er af haalt, dat is echt het enige waar je daar voor betaald
hooligans zijn niet fatsoenlijke klanten zoals mr.worldwidequote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nou blijkbaar is het toch perfect gemaakt voor hooligans
Daarom heb ik een reputatie voor mezelf hier gekweekt op Fok!quote:Op zondag 8 april 2018 14:46 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Maar iets fatsoenlijks kopen is altijd zo verdomde lastigAl die wat duurdere merken gooien kei groot hun logo's en namen in prints over hun shirts. "Kijk mij lopen met een Versace/Cavalli/Armani/Plein/Etc/Etc"
daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden.
net als bij dat topic over wijf dat tepels moet afplakken, even benadrukken dat ze calvin klein trui draagtquote:Op zondag 8 april 2018 16:47 schreef Catkiller het volgende:
Mooi toch betalen om reclame te mogen maken voor een ander.
Beter hadden ze een foto erbij gezet waarbij ze haar trui uit hadquote:Op zondag 8 april 2018 16:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als bij dat topic over wijf dat tepels moet afplakken, even benadrukken dat ze calvin klein trui draagt
Een blanke negertquote:
Stoned IJslandquote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Shirts met dolfijnen of kittens zijn trouwens ook echt sick!quote:Op maandag 9 april 2018 01:54 schreef Enchanter het volgende:
Geen wolvenshirts dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geklauwd bij een BasicFit ws.quote:Op zondag 8 april 2018 16:40 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 9 april 2018 09:05 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
geef mij maar een drakenblouse en wat kokosvet
Ik doe niet anders. En meisjens diggen me.quote:
Onterechte klacht want jeugd die in merkkleding rondloopt was al in mijn tijd alleen toen spaarden wij ervoor en droegen wij het echte merk dat niet in een of andere sweatshop in Verwegistan werd bereidt waardoor het fake was.quote:Op zondag 8 april 2018 14:46 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Wag1 boiz,
TS houdt wel van een beetje leuke en fatsoenlijke kleding. Maar wil er niet bijlopen als een marokkaan. Moet altijd een beetje in mijn vuistje lachen als ik zo'n nieuwe nederlander of kamper met zijn neppe of gestolen kleding zie lopen
Maar iets fatsoenlijks kopen is altijd zo verdomde lastigAl die wat duurdere merken gooien kei groot hun logo's en namen in prints over hun shirts. "Kijk mij lopen met een Versace/Cavalli/Armani/Plein/Etc/Etc"
daar wil ik natuurlijk niet mee geassocieerd worden.
Best dom, want daarmee verliezen ze denk ik fatsoenlijke klanten wat weer slecht is voor het imago van zo'n merk. Daarom ook altijd de Stone Island patch eraf halen
Klacht: beetje fatsoenlijke kleding met achterlijke merknamen erop waardoor ik voor schut loop
Zag laatst nog een mooi pak hangen van dit merk. 425 euro. Ik dacht, ok....quote:
Playerquote:Op maandag 9 april 2018 10:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik doe niet anders. En meisjens diggen me.
Dat soort kleding van zo'n popie jopie merk kopen is sowieso te dom voor woorden, 0.0 kwaliteit.quote:Op maandag 9 april 2018 14:39 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zag laatst nog een mooi pak hangen van dit merk. 425 euro. Ik dacht, ok....
Bleek alleen het colbertje te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |