SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
Tyfuslang wakker gelegen. Na paar uur weer in slaap gevallen maar op de eoa manier word ik daarna dan altijd helemaal gaar wakker.quote:
hij geeft niet opquote:Op zondag 8 april 2018 09:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
toch zou hij kans maken. Ik heb komende week lang niet zoveel tijd.
Oké quilty..quote:Op zondag 8 april 2018 09:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je bent net wakker en je ging een uur eerder naar bed.
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.quote:
verstandig. Ver fietsen?quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.
slim.quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerd mistig. Jouw leger trouwe volgelingen zijn goed getraind
lolquote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Hijs wakker!quote:
In de zaal?quote:
een echte sportman geeft nooit opquote:Op zondag 8 april 2018 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ik word 24 uur per dag geblokt en haal nog amper punten
merci maar ik heb niemand getraind.quote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jouquote:
Dat klopt wel aardig.quote:Op zondag 8 april 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jou
Je blokt mij op de belangrijke momenten. Als er niemand anders aanwezig is.quote:Op zondag 8 april 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jou
meeste punten haal ik idd 's nachts. Zonder de punten overdag had ik het niet gered.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
Mistig haalt de meeste punten in de nacht denk ik
quote:Op zondag 8 april 2018 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
meeste punten haal ik idd 's nachts. Zonder de punten overdag had ik het niet gered.
Ik ook. Vroegah.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
Mistig haalt de meeste punten in de nacht denk ik
Die ene keer dat ik net wakker werd toen jij er ook was.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je blokt mij op de belangrijke momenten. Als er niemand anders aanwezig is.
Dan kan je ook gewoon gaan slapenquote:Op zondag 8 april 2018 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik net wakker werd toen jij er ook was.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan slapen
En dit was de tweede keer
Als ik kon slapen dan zat ik toch niet hier in het topic te kutten.quote:Op zondag 8 april 2018 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan slapen
En dit was de tweede keer
Smoesjesquote:Op zondag 8 april 2018 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik kon slapen dan zat ik toch niet hier in het topic te kutten.![]()
Voor vannacht heb ik goede hoop op een normale nachtrust.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 10:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik kon slapen dan zat ik toch niet hier in het topic te kutten.![]()
Voor vannacht heb ik goede hoop op een normale nachtrust.
even bij de buren een eitje pikken.quote:Op zondag 8 april 2018 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme.ik wil écht een gebakken eitje eigenlijk....
Heb eieren maar te lam om ze te bakkenquote:
snel een meid vinden die het voor je doet.quote:Op zondag 8 april 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb eieren maar te lam om ze te bakken
of je gaat terug naar je ouders. Word je was ook weer gedaan.quote:Op zondag 8 april 2018 10:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb eieren maar te lam om ze te bakken
nee. Er lag geen leuke meid in bed toen ik wakker werd dus hij verdient het niet.quote:Op zondag 8 april 2018 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie de Heere al geprezen vandaag?
gek zegquote:Op zondag 8 april 2018 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie de Heere al geprezen vandaag?
ik denk alleen met en aan mijn eigen kruis.quote:Op zondag 8 april 2018 10:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar jongens toch, jullie moeten wel een beetje denken aan jullie zieleheil hoor...
zekerquote:Op zondag 8 april 2018 10:51 schreef m1st1g het volgende:
Ivette was wel lekker. Mimi wat ondeugende. Damn wat heb ik altijd gelachen om die serie.
kind ophalen straksquote:Op zondag 8 april 2018 11:08 schreef m1st1g het volgende:
Dat waren weer genoeg smiley posts . Haags wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Ja straks even de grens over wippen om goedkoop te tanken en daarna even bij een vriend op de koffie/theequote:
leukquote:Op zondag 8 april 2018 11:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja straks even de grens over wippen om goedkoop te tanken en daarna even bij een vriend op de koffie/thee
Das een ander verhaal waar je het weer niet de schuld van kan geven.quote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Das een ander verhaal waar je het weer niet de schuld van kan geven.
Dat komt omdat je andere activiteiten wilde doen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
35 km ? Ik zeurde al over 15 kom elke dag heen en terug
In theorie zou dat kunnen maar dat was niet de reden ... 15 km is best wel een eindje na een dag school.quote:Op zondag 8 april 2018 11:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat komt omdat je andere activiteiten wilde doen.
Valt wel mee vind ikquote:Op zondag 8 april 2018 11:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
In theorie zou dat kunnen maar dat was niet de reden ... 15 km is best wel een eindje na een dag school.
Vond ik niet.. in weer en wind is het niet zo leuk.. in de zomer wel.quote:
Ik laat de druk nog wat verder oplopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |