SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
Tyfuslang wakker gelegen. Na paar uur weer in slaap gevallen maar op de eoa manier word ik daarna dan altijd helemaal gaar wakker.quote:
hij geeft niet opquote:Op zondag 8 april 2018 09:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
toch zou hij kans maken. Ik heb komende week lang niet zoveel tijd.
Oké quilty..quote:Op zondag 8 april 2018 09:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je bent net wakker en je ging een uur eerder naar bed.
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.quote:
verstandig. Ver fietsen?quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.
slim.quote:Op zondag 8 april 2018 10:11 schreef aloa het volgende:
[..]
mijn jongste moet straks alleen op de fiets naar school...ff de gevaarlijke punten laten zien.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Gefeliciteerd mistig. Jouw leger trouwe volgelingen zijn goed getraind
lolquote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Hijs wakker!quote:
In de zaal?quote:
een echte sportman geeft nooit opquote:Op zondag 8 april 2018 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Ik word 24 uur per dag geblokt en haal nog amper punten
merci maar ik heb niemand getraind.quote:Op zondag 8 april 2018 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jouquote:
Dat klopt wel aardig.quote:Op zondag 8 april 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jou
Je blokt mij op de belangrijke momenten. Als er niemand anders aanwezig is.quote:Op zondag 8 april 2018 10:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het werkt alleen niet echt geloof ik. Ik block mistig meer dan jou
meeste punten haal ik idd 's nachts. Zonder de punten overdag had ik het niet gered.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
Mistig haalt de meeste punten in de nacht denk ik
quote:Op zondag 8 april 2018 10:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
meeste punten haal ik idd 's nachts. Zonder de punten overdag had ik het niet gered.
Ik ook. Vroegah.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef aloa het volgende:
Mistig haalt de meeste punten in de nacht denk ik
Die ene keer dat ik net wakker werd toen jij er ook was.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je blokt mij op de belangrijke momenten. Als er niemand anders aanwezig is.
Dan kan je ook gewoon gaan slapenquote:Op zondag 8 april 2018 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik net wakker werd toen jij er ook was.
quote:Op zondag 8 april 2018 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan slapen
En dit was de tweede keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |