abonnement Unibet Coolblue
pi_178401779
Geen enkele overlevende laat een geest achter. Het is de duivel die ons probeert te verleiden naar de dood.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178448136
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 05:03 schreef DeadWorld het volgende:
Kunnen geesten subwoofers aanzetten? En dan via die balk die aan de TV is aangesloten een nummer afspelen die hun willen?
Willekeurige nummers weet ik niet, maar het is wel een elektromagnetische energiebron om contact te leggen ja.

quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:52 schreef dimmak het volgende:
Geen enkele overlevende laat een geest achter. Het is de duivel die ons probeert te verleiden naar de dood.
Nee, klopt. Maar ze kunnen wel een 'groet' brengen om te laten weten dat hun energie bij je is.
Wat volgens mij het geval is bij TS.

Niet perse de duivel, maar juist slechte energieën.. die je gek willen en kunnen maken als je er open voor staat of er op een verkeerde manier mee omgaat.

Long time no speak dims :*
pi_178482182
quote:
3s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:13 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Willekeurige nummers weet ik niet, maar het is wel een elektromagnetische energiebron om contact te leggen ja.

[..]

Nee, klopt. Maar ze kunnen wel een 'groet' brengen om te laten weten dat hun energie bij je is.
Wat volgens mij het geval is bij TS.

Niet perse de duivel, maar juist slechte energieën.. die je gek willen en kunnen maken als je er open voor staat of er op een verkeerde manier mee omgaat.

Long time no speak dims :*
De soundbar stond op de stand van BT een half jaar geleden was het ook al raak alleen dan maar 1sec ofzo toen waren er ook meerdere mensen die dat hoorde en raar vonden. En nee niet iemand van hun heeft via BT de soundbar aangezet om te fucken.

Toen het pas gebeurde was me vriendin alleen thuis. Die moeder is helemaal niet in dit appartement overleden.

Vreemd is het wel.
pi_178489631
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 02:49 schreef DeadWorld het volgende:

[..]

De soundbar stond op de stand van BT een half jaar geleden was het ook al raak alleen dan maar 1sec ofzo toen waren er ook meerdere mensen die dat hoorde en raar vonden. En nee niet iemand van hun heeft via BT de soundbar aangezet om te fucken.

Toen het pas gebeurde was me vriendin alleen thuis. Die moeder is helemaal niet in dit appartement overleden.

Vreemd is het wel.
Niet te veel mee in je gedachten in blijven hangen ;)
Waren die 'meerdere mensen' familie of vrienden van de overledenen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2018 13:55:34 ]
pi_178495230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:55 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Niet te veel mee in je gedachten in blijven hangen ;)
Waren die 'meerdere mensen' familie of vrienden van de overledenen?
Nee waren maatschappelijkwerksters.
pi_178699958
kan zeker, heb ook al iets soortgelijks meegemaakt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')