Groter maken dan het is .quote:Op zondag 29 april 2018 19:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Heel het land in rep en roer, pushberichten alles.
5e stad van NLquote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV de grootste provincieclub was.
Loemernadie bij modderfokking Lingoquote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef Heubach het volgende:
[..]
Als je daar echt in gelooft ben je retarded.
Mwah, ik vind parkstad wel iets anders dan de brabantse stedenrij.quote:Op zondag 29 april 2018 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
PlsDan is Roda uit de Parkstad Limburg ook geen provincieclub zeker.
Dat is psquote:Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel de grootste provincieclub van Nederland, maar wel een provincieclub ja
Enerzijds janken met "We zouden ook gewoon weer normaal kunnen doen tegen elkaarquote:
Inderdaad walgelijke praktijken van mij.quote:Op zondag 29 april 2018 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enerzijds janken met "We zouden ook gewoon weer normaal kunnen doen tegen elkaar![]()
" en anderzijds zelf gewoon blijven zeiken.
!
mwah, bij winst AZ kan Ajax P2 nog verneukenquote:Op zondag 29 april 2018 19:17 schreef De_Kraam het volgende:
Nu de wedstrijd die live op Fox was maar er totaal niet toe doet.
Ik vat onder provincieclub elke club buiten de Randstad, dus afkomstig uit De Provincie. Andere definities kunnen ook best natuurlijk maar wil je Willem II (afkomstig uit de 6e stad van NL) dan ook geen provincieclub noemen?quote:
Andere vraag: Hoort Utrecht-stad bij de randstad?quote:Op zondag 29 april 2018 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vat onder provincieclub elke club buiten de Randstad, dus afkomstig uit De Provincie. Andere definities kunnen ook best natuurlijk maar wil je Willem II (afkomstig uit de 6e stad van NL) dan ook geen provincieclub noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |