Dat is PSV.quote:Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel de grootste provincieclub van Nederland, maar wel een provincieclub ja
Ik dacht dat PSV de grootste provincieclub was.quote:Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daar echt in gelooft ben je retarded.quote:Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Tchock het volgende:
Dat hotel waar Twente heen ging is het Bilderberghotel, waar doorgaans geheime toppen tussen de illuminati deep state complot-organisaties worden gehouden. Passend wel.
Wat is PSV dan?quote:Op zondag 29 april 2018 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is Nkufo toch?quote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
Boschker, dat is toch die man die een standbeeld heeft?
Ja.quote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef De_Kraam het volgende:
Boschker, dat is toch die man die een standbeeld heeft?
Nee, dat is een topclub.quote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSV de grootste provincieclub was.
Als je met 'provincieclub' clubs buiten de randstad bedoelt dan zeker, maar de Brabantse stedenrij vind ik niet echt meer de noemer 'provincie' waardigquote:
In de Bilderbergconferenties? Het is algemeen bekend dat die elk jaar gehouden worden, Hans.quote:Op zondag 29 april 2018 19:14 schreef Heubach het volgende:
[..]
Als je daar echt in gelooft ben je retarded.
Ah ok, even lachen dan.quote:Op zondag 29 april 2018 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de Bilderbergconferenties? Het is algemeen bekend dat die elk jaar gehouden worden, Hans.
Alle eufemismen die ik in die post zette zijn voor komisch effect, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |