Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik verklaar je klacht terecht.
Ik dacht dat dat je klacht was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
fuck die hele anti-rokers-lobby.die mensen maken mij echt pisnijdig.
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
echt hequote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
ja echt ja. dat gezeik steeds met dat mensen last hebben van roken. nu mag je ook al niet meer in een rokershok roken. waar eindigt deze waanzin?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroegquote:
Ja dat ging laatst ook al mis.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar even geen vrachtwagen besturen dan
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens dequote:
Lekker he alleen zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroeg![]()
Daar gaat het topic niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens desmiley? dus waarom mag ik dat dan niet doen dan?
en daarna mag je ook nergens meer buiten roken. en als klap op de vuurpijl is roken straks gewoon helemaal verboden en mag het niet eens meer verkocht worden in de winkels.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef BoneThugss het volgende:
Straks zijn de terrassen aan de beurt hoor![]()
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, in rokershokken zit normaal geen hond.quote:
nee dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.
In before "dahag"
Dus dat is wèl je klacht.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Punt blijft dat het kabinet zwaar hypocriet is.
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ook dat wil de anti-rook lobby verbieden.
wat is daar prachtig aan? iedereen moet dat toch lekker zelf weten of die wil roken of niet. daar heeft een ander niks mee te maken. zolang de niet-rokers er geen last van hebben moet een ieder dat lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:37 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.
Maar jij weet niet wat je doet. Je denkt niet meer helder na. Wij moeten die keuze voor jou maken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat is daar prachtig aan? iedereen moet dat toch lekker zelf weten of die wil roken of niet. daar heeft een ander niks mee te maken. zolang de niet-rokers er geen last van hebben moet een ieder dat lekker zelf weten.
Ik rook niet, dus dat is al prachtig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:37 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.
Op kosten jagen? Voor het maken van een rokersruimte?quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.
je kan niet voor andere mensen gaan bepalen wat ze wel of niet moeten doen. zo ja....dan moet je dat niet alleen beperken met zorgen dat mensen moeten stoppen met roken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:40 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Maar jij weet niet wat je doet. Je denkt niet meer helder na. Wij moeten die keuze voor jou maken.
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op kosten jagen? Voor het maken van een rokersruimte?
Onderdeel van 'de klacht'.quote:[img]http://i.fokzin'de klacht'.e.net/p/15s.gif[/img] Op zaterdag 7 april 2018 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat is wèl je klacht.
Hmm...
precies dit. deze massa hysterie is gewoon absurd. word hoog tijd dat mensen zich lekker weer met hun eigen zaken gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus dat is al prachtig.![]()
Ik begrijp heel goed dat men roken wil ontmoedigen, maar je kunt ook overdrijven.
Uhu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijwillig bedoel je, niet verplicht.
Tuurlijk kan je bepalen voor anderen wat ze moeten doen. Dat is het leven. De prioriteiten zijn gesteld.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je kan niet voor andere mensen gaan bepalen wat ze wel of niet moeten doen. zo ja....dan moet je dat niet alleen beperken met zorgen dat mensen moeten stoppen met roken.
dan moet je ook iedereen verbieden auto te rijden (want meeroken) ect.
rijd jij zelf auto toevallig?
rijd jij zelf auto?quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:50 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je bepalen voor anderen wat ze moeten doen. Dat is het leven. De prioriteiten zijn gesteld.
Het antwoord luidt ontkennendquote:
Nee dus, Henk.quote:
nee ik heb niet iedereen alweer verteld dat ik zo'n ontzettend flikkertje ben.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee dus, Henk.
Heb je iedereen alweer verteld dat je toch wel zo'n ontzettend flikkertje bent?
Ja, wel dus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee ik heb niet iedereen alweer verteld dat ik zo'n ontzettend flikkertje ben.
Het is nee, maar ik zeg ja zodat je je punt kan maken. Komt erop neer dat je rookgedrag ongewenst is.quote:
oke, ik voel mij nu gestigmatiseerd omdat je weer over mijn geaardheid begind.quote:
Doe je zelf.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke, ik voel mij nu gestigmatiseerd omdat je weer over mijn geaardheid begind.
waarom is het zo erg dat ik homo ben. en waarom begin jij daar nu weer over terwijl dit topic daar helemaal niet eens over gaat.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Doe je zelf.
Ik ben ook niet de eerste die dat tegen je zegt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
waarom is het zo erg dat ik homo ben. en waarom begin jij daar nu weer over terwijl dit topic daar helemaal niet eens over gaat.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kost je weer 14 minuten van je levenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:05 schreef BoneThugss het volgende:
Goed, het topic dus over de anti-rook-maffia.
Ik rook er nog 1
je bent duidelijk stoned. en ik praat liever niet met gasten die high zijn.quote:
Oohja, in elk topic melden dat je wel gay bent, hahaquote:
ik heb net een nicotine kauwgompje op. hoeveel minuten gaan er van mijn leven af?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:09 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Kost je weer 14 minuten van je leven
Dit bedoel ik dus. Niemand die je serieus neemt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:10 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je bent duidelijk stoned. en ik praat liever niet met gasten die high zijn.
daaag!
dus? dat komt omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat ik graag een wijf doe. en die mensen moet ik dan weer gaan uitleggen dat ik niet op vrouwen val.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja, in elk topic melden dat je wel gay bent, haha
wat lul jij nou weer zeg?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Niemand die je serieus neemt.
Ja, je vriend in de poeperd, maar verder denkt iedereen ''wat lult -die nou weer''.
Nicotine kauwgompje.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:11 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik heb net een nicotine kauwgompje op. hoeveel minuten gaan er van mijn leven af?
ja, ik ben dus al een maand gestopt met roken (niet van harte maar goedquote:
Precies, dat is wat iedereen denkt.quote:
Je moet sigaren gaan rokenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja, ik ben dus al een maand gestopt met roken (niet van harte maar goed) en ik zit nu al een maand aan de nicotine kauwgom.
wat is dan wel het probleem? dat niemand begrijpt waar ik het over heb?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Precies, dat is wat iedereen denkt.
Echt niemand geeft een neuk dat je homo bent. Do ya thang:
DE TEAM is hierquote:
In die maand dat je gestopt bent, heb je er geen 1 opgestoken?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja, ik ben dus al een maand gestopt met roken (niet van harte maar goed) en ik zit nu al een maand aan de nicotine kauwgom.
Lekker met sigaar een paulaner op een terras acclimatiserenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
dat lijkt mij op dit moment best lekker ja.
ja ach...eentje maar.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:18 schreef Steef121 het volgende:
[..]
In die maand dat je gestopt bent, heb je er geen 1 opgestoken?
Neuh, er is geen probleem.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:17 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat is dan wel het probleem? dat niemand begrijpt waar ik het over heb?
ik ben toch altijd vrij duidelijk dacht ik?
privé terras.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Lekker met sigaar een paulaner op een terras acclimatiseren
ik ben niet de enige hier die dat graag wil.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, er is geen probleem.
Jij wil graag dat er een 'probleem' is
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:25 schreef ITrade het volgende:
Hmm dat is een lastige deze.
Dat ze roken willen verbieden juich ik toe. Maar dat ze het MKB kapot maken is wel weer wat minder. Als er nu ook nog echt minder sigaretten verkocht gaan worden is weer slecht voor mijn aandelen.
Eigenlijk is het nooit goed
Anti klacht is wel dat er pure wiet gerookt wordt door toeristen. Nog mooiere verhalen aan gaan horen in het buitenland voortaan.quote:
Wiet roken zonder tabakquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Anti klacht is wel dat er pure wiet gerookt wordt door toeristen. Nog mooiere verhalen aan gaan horen in het buitenland voortaan.
Iwaniusquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn enige bijdrage: beroemde rokers.
Ben ik nog iemand vergeten?
Om mensen zoals jou te beschermen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:38 schreef Samuel24 het volgende:
iedereen moet het zelf weten of ze willen roken of niet. waar bemoeid die anti-rokers-lobby zich mee zeg?
Vrij land togquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:40 schreef ITrade het volgende:
[..]
Om mensen zoals jou te beschermen.
En omdat roken gewoon irritant is.
ik ben al gestopt met rokenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:40 schreef ITrade het volgende:
[..]
Om mensen zoals jou te beschermen.
En omdat roken gewoon irritant is.
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:46 schreef BoneThugss het volgende:
HAHA, PZ
nog geen 27 miliseconden![]()
![]()
#ALTIJDREADY![]()
Een maandje is niks. En je hebt er 1 opgestoken. Gestopt blijven is de kunst. Kom maar over een half jaartje terugquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik ben al gestopt met roken![]()
en jij bepaald niet voor anderen of roken irritant is of niet. zolang jij daar geen last van hebt is het jouw probleem verder niet.
ja prima Dr Phil.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:54 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Een maandje is niks. En je hebt er 1 opgestoken. Gestopt blijven is de kunst. Kom maar over een half jaartje terug
Wat een debiel zeg. Goed dat je hebt ingegrepen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:54 schreef Ferdii het volgende:
Verslaafd zijn aan kankerstokjes :’)
Terecht dat ze die shit beperken. Nog niet zolang geleden op een verjaardag met wat verstokte oude rokers waarvan er 1 zonder blikken of blozen zijn peuk in de tuin opstak nog geen meter van mijn 6 maanden oude dochter vandaan.
En raar opkijken als je er wat van zegtstelletje debielen
Ga dan ook gewoon binnen zitten met je kindquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:54 schreef Ferdii het volgende:
waarvan er 1 zonder blikken of blozen zijn peuk in de tuin opstak nog geen meter van mijn 6 maanden oude dochter vandaan.
Is dat stink huis waar normaal gesproken volop gerookt wordt? No Thanks.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon binnen zitten met je kind
ja erg he. en dan loop je op straat waar heel wat auto s langs je rijden en dan denk jij zeker dat daar parfum uit komt ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:54 schreef Ferdii het volgende:
Verslaafd zijn aan kankerstokjes :’)
Terecht dat ze die shit beperken. Nog niet zolang geleden op een verjaardag met wat verstokte oude rokers waarvan er 1 zonder blikken of blozen zijn peuk in de tuin opstak nog geen meter van mijn 6 maanden oude dochter vandaan.
was dat jouw tuin toevallig?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:54 schreef Ferdii het volgende:
Duurde wel 3 hele minuten voordat zon verslaafde de uitlaatgassen kaart speeltquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja erg he. en dan loop je op straat waar heel wat auto s langs je rijden en dan denk jij zeker dat daar parfum uit komt ofzo?
Altijd weer die autos erbij betrekken. Je klinkt als een rokerquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja erg he. en dan loop je op straat waar heel wat auto s langs je rijden en dan denk jij zeker dat daar parfum uit komt ofzo?
De bekende kaart inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Duurde wel 3 hele minuten voordat zon verslaafde de uitlaatgassen kaart speelt
onzin. als er tien auto´s langs je rijden rook je ook gewoon mee. en je dochter ook.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Duurde wel 3 hele minuten voordat zon verslaafde de uitlaatgassen kaart speelt
ik ben gestopt. maar door jullie heb ik nu ontzettend veel zin om weer te beginnen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Altijd weer die autos erbij betrekken. Je klinkt als een roker
Je hebt het over 6 meter, in de open lucht nog wel. Ik vrees dat je nog serieus bent ook.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is dat stink huis waar normaal gesproken volop gerookt wordt? No Thanks.
Zorg er maar gewoon voor dat je het respect kan opbrengen niet te roken als er niet rokers in de buurt zijn
Dus dan is de conclusie dat we alle ellende moeten toestaan! Roker logica voor dummies.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:00 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
onzin. als er tien auto´s langs je rijden rook je ook gewoon mee. en je dochter ook.
en de rookoverlast is tegenwoordig ook al vors verminderd, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:03 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Die uitlaatgassen komen ook stap voor stap aan de beurt. Betekent niet dat ondertussen jouw rookgedrag mag aangepakt worden
Dat dat een goede zaak is en het mag nog wel 'vorser'.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:05 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en de rookoverlast is tegenwoordig ook al vors verminderd, dus wat is je punt?
geld voor uitlaatgassen ook. toch blijven mensen maar door zeiken over rokers en niet over uitlaatgassen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:06 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dat dat een goede zaak is en het mag nog wel 'vorser'.
dit kan je toch ook gewoon niet meer serieus nemen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Je hebt het over 6 meter, in de open lucht nog wel. Ik vrees dat je nog serieus bent ook.
Dus je was in de tuin van een roker en verbaasd, nee ronduit verbolgen, dat die roker in zijn tuin een sigaret opsteekt?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Is dat stink huis waar normaal gesproken volop gerookt wordt? No Thanks.
Zorg er maar gewoon voor dat je het respect kan opbrengen niet te roken als er niet rokers in de buurt zijn
en nog iets anders. je beschuldig mij er alweer van dat ik nog steeds rook. maar ik ben gestopt. al een maand dus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:03 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Betekent niet dat ondertussen jouw rookgedrag mag aangepakt worden
Men zeikt daar ook over. Maar persoonlijk vind ik rokers irritanterquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
geld voor uitlaatgassen ook. toch blijven mensen maar door zeiken over rokers en niet over uitlaatgassen.
Leuk verhaalquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
en nog iets anders. je beschuldig mij er alweer van dat ik nog steeds rook. maar ik ben gestopt. al een maand dus.
het slaat nergens op dat je zegt dat mijn rookgedrag aangepakt moet worden. immers ik rook niet meer.
veel minder dan over rokers. maar wat jij vind van rokers is helemaal niet relevant verder. want iedereen heeft het recht zijn leven zo in te richten zoals hij/zij blieft. jij bent dus degene die een probleem heeft. niet de rokers.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:14 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Men zeikt daar ook over. Maar persoonlijk vind ik rokers irritanter
Nee maar samen met mij vinden het een hele hoop anderen ook. Dus dan is het wel relevant. En dan is het jullie probleem. Want jullie moeten naar buiten en straks alleen maar thuis.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:16 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
veel minder dan over rokers. maar wat jij vind van rokers is helemaal niet relevant verder. want iedereen heeft het recht zijn leven zo in te richten zoals hij/zij blieft. jij bent dus degen die een probleem heeft. niet de rokers.
het is zo. dus is het niet nodig om mij te vertellen dat mijn rookgedrag aangepakt moet worden. want ik rook niet meer mannetje.quote:
Dan hoef je je er verder toch ook niet over op te winden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
het is zo. dus is het niet nodig om mij te vertellen dat mijn rookgedrag aangepakt moet worden. want ik rook niet meer mannetje.ik gebruik alleen nog nicotine kauwgom.
en met mijn kauwgom gebruik ben ik verder niemand tot last.
helemaal prima. maar als mensen graag willen roken dat is dat hun goed recht. dan maar buiten. en als het moet dan maar in eigen huis. maar niemand heeft het recht om voor een ander te gaan bepalen wat hij/zij met zijn leven moet doen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee maar samen met mij vinden het een hele hoop anderen ook. Dus dan is het wel relevant. En dat is het jullie probleem. Want jullie moeten naar buiten en straks alleen maar thuis.
jawel. ik ben van mening dat jullie niet goed wijs zijn. ondanks dat ik zelf niet meer rook vind ik het gewoon nog steeds absurd en belachelijk hoe jullie hier zo´n punt van maken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:22 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dan hoef je je er verder toch ook niet over op te winden.
en weer dat jullie! ik zei toch al dat ik gestopt ben met roken?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:19 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee maar samen met mij vinden het een hele hoop anderen ook. Dus dan is het wel relevant. En dan is het jullie probleem. Want jullie moeten naar buiten en straks alleen maar thuis.
Je bent misschien gestopt. Maar nog steeds verslaafd. Door deze maatregelen wordt het nog makkelijker voor je om gestopt te blijven. Eigenlijk zou je op je knietjes moeten gaan jongeman.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:25 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
jawel. ik ben van mening dat jullie niet goed wijs zijn. ondanks dat ik zelf niet meer rook vind ik het gewoon nog steeds absurd en belachelijk hoe jullie hier zo´n punt van maken.
wat maakt dat nou uit? ik ben nog steeds gewoon gestopt met roken klaar! en dat het makkelijk gaat met kauwgom maakt helemaal niks uit, ik ben gestopt met roken en daar gaat het om. dus het slaat nergens op om te zeggen dat ik harder aangepakt moet worden omdat ik rook.....want ik rook niet meer jongeman.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:33 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Je bent misschien gestopt. Maar nog steeds verslaafd. Door deze maatregelen wordt het nog makkelijker voor je om gestopt te blijven. Eigenlijk zou je op je knietjes moeten gaan jongeman.
Vertel je dit ook tegen je vrienden?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:35 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? ik ben nog steeds gewoon gestopt met roken klaar! en dat het makkelijk gaat met kauwgom maakt helemaal niks uit, ik ben gestopt met roken en daar gaat het om. dus het slaat nergens op om te zeggen dat ik harder aangepakt moet worden omdat ik rook.....want ik rook niet meer jongeman.
jaaaaaaa!quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:49 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Vertel je dit ook tegen je vrienden?
ik ben gestopt met roken vriend. nu voor de 10e keer.quote:Op zondag 8 april 2018 00:02 schreef Steef121 het volgende:
Of verraadt de geur des doods uit je mond je?
Dan ga je lekker naar een café waar niemand rookt.quote:Op zondag 8 april 2018 08:38 schreef Sicstus het volgende:
Ik vind het een hele geode ontwikkeling. De stank uit zo'n rookruimte sijpelt altijd de rest van de kroeg binnen.
Als ze nu ook het roken op terrassen gaan aanpakken, en in het algemeen het roken op straat, dan is deze jongen blij!
Waarom zou ik? Je mag helemaal niet roken in cafe's. Dat is de wet.quote:Op zondag 8 april 2018 09:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan ga je lekker naar een café waar niemand rookt.
Man man man.
Heeft mijn stamkroeg schijt aan.quote:Op zondag 8 april 2018 09:35 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je mag helemaal niet roken in cafe's. Dat is de wet.
wat ben jij toch een ongelofelijke zeikerd man. ga dan vooral niet naar een cafe toe...en ook maar niet naar buiten want stel je voor dat je een roker tegenkomt.quote:Op zondag 8 april 2018 09:35 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Je mag helemaal niet roken in cafe's. Dat is de wet.
Niemand zit te wachten op jullie vieze rook, pleur gewoon op man.quote:Op zondag 8 april 2018 09:42 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelofelijke zeikerd man. ga dan vooral niet naar een cafe toe...en ook maar niet naar buiten want stel je voor dat je een roker tegenkomt.
niet "die" roker van de tuin, die ging netjes aan de andere kant van de tuin staan voor zijn kleindochter. Een bezoeker had er schijt aan en stak hem er vlak naast opquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Dus je was in de tuin van een roker en verbaasd, nee ronduit verbolgen, dat die roker in zijn tuin een sigaret opsteekt?
quote:Op zondag 8 april 2018 10:01 schreef Ferdii het volgende:
eigenlijk zouden alle niet rokers een busje strontspray moeten meenemen en zodra er zon roker een peuk opsteekt zonder iets te vragen dat busje leegspuiten richting die roker
voor de 11e keer!!! ik rook niet meer!!!! JESUS!quote:Op zondag 8 april 2018 09:48 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jullie vieze rook, pleur gewoon op man.
Tjonge, wat ben jij onredelijk zeg. ongelofelijke zuurpruim dat je bent.quote:Op zondag 8 april 2018 10:01 schreef Ferdii het volgende:
eigenlijk zouden alle niet rokers een busje strontspray moeten meenemen en zodra er zon roker een peuk opsteekt zonder iets te vragen dat busje leegspuiten richting die roker
nou en! het was niet jouw tuin dus heb jij daar sowieso niks over te zeggen verder. en anders ga je maar lekker met je dochter een eindje uit die nare tuin lopen en lekker even langs de weg staan ofzo. want daar is de lucht wel schoon.quote:Op zondag 8 april 2018 09:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
niet "die" roker van de tuin, die ging netjes aan de andere kant van de tuin staan voor zijn kleindochter. Een bezoeker had er schijt aan en stak hem er vlak naast op
wat een idioot he.quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef BoneThugss het volgende:
Zes meter afstand in een tuin.
Man man man
Ze moeten jou verbieden.quote:
We dringen het ook niet aan anderen op. Thuis mag je van mij best roken. Maar niet waar anderen er last van zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 10:40 schreef Samuel24 het volgende:
ja maar het is gewoon belachelijk dat sommige mensen serieus verwachten dat roken maar helemaal verboden moet worden en dat je nergens meer buiten mag roken. dat is gewoon een onredelijke eis, en de logica daarvan ontgaat mij ook voledig.
prima dat veel mensen tegen roken zijn. maar ga dat een ander niet opdringen.
als er buiten geroken word en niemand is erbij dan heeft ook niemand er last van.quote:Op zondag 8 april 2018 10:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
We dringen het ook niet aan anderen op. Thuis mag je van mij best roken. Maar niet waar anderen er last van zouden kunnen hebben.
Tegenwoordig valt iemand "zien" roken al onder last hebben vanquote:Op zondag 8 april 2018 10:44 schreef Sicstus het volgende:
Maar niet waar anderen er last van zouden kunnen hebben.
Als je gestopt bent met roken, dan weet je dat je die die dingen van best een afstand kan ruiken.quote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
als er buiten geroken word en niemand is erbij dan heeft ook niemand er last van.
maar stel nou dat je 10 meter bij een roker vandaan bent dan kan jij mij toch echt niet wijs maken dat je daar last van hebt.
BS!! ik ben nu een maand gestopt met roken en ik ruik ze nog steeds niet van kilometers aankomen lopen met hun sigaret. dus dat argument gaat niet op helaas. maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 8 april 2018 11:46 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Als je gestopt bent met roken, dan weet je dat je die die dingen van best een afstand kan ruiken.
Over met de pret, klaar met de overlast. In de toekomst hopelijk alleen maar thuis roken, want ik heb last van jullie rookgedrag.
waar lees jij 6 meter? ging om max 1 meter (naast elkaar zittend)quote:Op zondag 8 april 2018 10:29 schreef BoneThugss het volgende:
Zes meter afstand in een tuin.
Man man man
zo erg verneukt roken nou je reukvermogenquote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
BS!! ik ben nu een maand gestopt met roken en ik ruik ze nog steeds niet van kilometers aankomen lopen met hun sigaret. dus dat argument gaat niet op helaas. maar leuk geprobeerd.
voorlopig zal het nog langgggggg niet verboden worden om buiten een sigaretje te roken dus jij zal daar dus nog heel langgggggggggg last van houden. jammer he? maar wel jouw probleem......voor een langgggggggge tijd.
ik ga ook niet in de wind van mijn bbq zitten en die zet ik ook niet 1 meter van de tafel afquote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Samuel24 het volgende:
en stel nou dat men in de zomer weer massaal gaan barbecueën. dan komt daar toch ook heel veel rook van vrij?....ik bedoel.....zit in die barbecue rook ook niet allerlei kankerverwekkende stoffen in?![]()
kijk als we beginnen over het rook van een sigaret dan moeten we veel andere rookgewoonten ook op de schop gaan nemen he.
Nee jij bent niet een maand gestopt want je hebt er 1 in de tussentijd gerookt. Ach ja duurt nog even maar het begin is er.quote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
BS!! ik ben nu een maand gestopt met roken en ik ruik ze nog steeds niet van kilometers aankomen lopen met hun sigaret. dus dat argument gaat niet op helaas. maar leuk geprobeerd.
voorlopig zal het nog langgggggg niet verboden worden om buiten een sigaretje te roken dus jij zal daar dus nog heel langgggggggggg last van houden. jammer he? maar wel jouw probleem......voor een langgggggggge tijd.
plus een goede bbqer zorgt ervoor dat dat ding amper rooktquote:Op zondag 8 april 2018 12:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik ga ook niet in de wind van mijn bbq zitten en die zet ik ook niet 1 meter van de tafel af
Binnen 10 jaar wel, let maar opquote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef Samuel24 het volgende:
dat is heel sneu maar dan gaan jullie er gewoon een eindje vandaan lopen. zo moeilijk is dat niet. kijk als het nou jouw tuin was.,,,ja dan is het logisch dat je daar boos om word. maar niet in andermans tuin. jij bent daar te gast en hebt helemaal geen eisen te stellen verder.quote:Op zondag 8 april 2018 12:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
waar lees jij 6 meter? ging om max 1 meter (naast elkaar zittend)
ach joh....je bent niet goed wijs. ik ben nu al een maand gestopt. mijn reukvermogen zou nu gewoon weer optimaal moeten werken. maar ik ruik gewoon net zo veel als voorheen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zo erg verneukt roken nou je reukvermogen
ik rook niet!!!!!!quote:Op zondag 8 april 2018 12:05 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar wel, let maar op
Pech voor jou asoroken doe je maar lekker in je eigen huis
Dahaaag
onzin! die ene sigaret doet helemaal niks!!quote:Op zondag 8 april 2018 12:04 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee jij bent niet een maand gestopt want je hebt er 1 in de tussentijd gerookt. Ach ja duurt nog even maar het begin is er.
een bbq rookt altijd idioot.quote:Op zondag 8 april 2018 12:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
plus een goede bbqer zorgt ervoor dat dat ding amper rookt
Na zijn gezeik daar wel iets minder vaak verwacht ik zoquote:Op zondag 8 april 2018 12:05 schreef Samuel24 het volgende:
jij bent daar te gast en hebt helemaal geen eisen te stellen verder.
graagquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef BoneThugss het volgende:
Straks zijn de terrassen aan de beurt hoor![]()
het probleem is dat ik vaak wel last heb. al moet ik zeggen echt een goede rookruimte heb ik er geen last van maar dat heb je niet voor 20kquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat is daar prachtig aan? iedereen moet dat toch lekker zelf weten of die wil roken of niet. daar heeft een ander niks mee te maken. zolang de niet-rokers er geen last van hebben moet een ieder dat lekker zelf weten.
dat is zijn verdiende loon.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Na zijn gezeik daar wel iets minder vaak verwacht ik zo
nou en! dat is jouw probleem.quote:Op zondag 8 april 2018 12:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
het probleem is dat ik vaak wel last heb. al moet ik zeggen echt een goede rookruimte heb ik er geen last van maar dat heb je niet voor 20k
Volgens de wet is het nu het problem van de rokersquote:
Nee hoor want jij moet voortaan buiten roken :>quote:
fuck de wet. en ik rook zelf niet meer dus mijn probleem is het sowiesot niet meer. tenzij ze ook nicotine kauwgom gaan verbieden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:17 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Volgens de wet is het nu het problem van de rokers
IK ROOK NIET!!!! VOOR DE 12E KEER!!!!!quote:Op zondag 8 april 2018 12:17 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee hoor want jij moet voortaan buiten roken :>
Yeah!quote:Op zondag 8 april 2018 12:20 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Goede ontwikkeling. Hard aanpakken dat asociale rooktuig. Je ziet ook gelijk weer in dit topic wie de rokende tokkies zijn
quote:Op zondag 8 april 2018 12:19 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
IK ROOK NIET!!!! VOOR DE 12E KEER!!!!!
ik niet hoor. ik ben gestopt met roken dus.quote:Op zondag 8 april 2018 12:20 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Goede ontwikkeling. Hard aanpakken dat asociale rooktuig. Je ziet ook gelijk weer in dit topic wie de rokende tokkies zijn
Ik zag je wel net. Uit je raampje.quote:Op zondag 8 april 2018 12:28 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik niet hoor. ik ben gestopt met roken dus.
R&P / Gestopt met roken en ik voel me nog steeds k(..)quote:
nee, natuurlijk niet. het is niet voor niks dat ik altijd extreem rustig rijd altijd (niet dat ik veel meer rij de laatste tijd).quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen een moeder als je haar kind doodrijdt omdat je te hard rijdt?
hallo! ik rook niet.quote:Op zondag 8 april 2018 12:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor want jij mag dadelijk nergens meer roken
goedzo dat je stopt met je verslaving.quote:Op zondag 8 april 2018 12:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
hallo! ik rook niet.
R&P / Gestopt met roken en ik voel me nog steeds k(..)
dankjewel.quote:Op zondag 8 april 2018 12:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
goedzo dat je stopt met je verslaving.
Als je naast je kaugompjes nog wel eens her en der een sigaretje opsteekt onder het mom 'telt niet' dan welquote:Op zondag 8 april 2018 12:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
R&P / Gestopt met roken en ik voel me nog steeds k(..)
of wil je soms beweren dat ik mij nicotine kauwgompje ook buiten moet gaan kauwen?
nee, het was er maar eentje. dus niet her en der.quote:Op zondag 8 april 2018 12:43 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Als je naast je kaugompjes nog wel eens her en der een sigaretje opsteekt onder het mom 'telt niet' dan wel
Mooi zo. Ben trots op je.quote:Op zondag 8 april 2018 12:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee, het was er maar eentje. dus niet her en der.
iets van twee weken geleden. toen hield ik het echt niet meer en was ik even gezwicht. was de lekkerste sigaret die ik ooit had gerookt trouwens. en daarna ben ik weer stug doorgegaan met mijn stop poging. en bleef ik weer kauwgompjes vreten. en tot nu toe niks meer gerookt sindsdien.quote:Op zondag 8 april 2018 12:46 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ben trots op je.
Hoe lang was dat geleden trouwens?
Dus je bent iets van twee weken geleden gestopt.quote:Op zondag 8 april 2018 12:50 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
iets van twee weken geleden. toen hield ik het echt niet meer en was ik even gezwicht. was de lekkerste sigaret die ik ooit had gerookt trouwens. en daarna ben ik weer stug doorgegaan met mijn stop poging. en bleef ik weer kauwgompjes vreten. en tot nu toe niks meer gerookt sindsdien.
nee, eigenlijk vind ik dat ik vanaf februari ben gestopt. want toen was ik officieel ook echt gestopt. die ene sigaret van twee weken terug telt niet vind ik.quote:Op zondag 8 april 2018 12:53 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Dus je bent iets van twee weken geleden gestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |