Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik verklaar je klacht terecht.
Ik dacht dat dat je klacht was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
fuck die hele anti-rokers-lobby.die mensen maken mij echt pisnijdig.
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste tijd best goed gesprekken, Samuel.
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
echt hequote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
ja echt ja. dat gezeik steeds met dat mensen last hebben van roken. nu mag je ook al niet meer in een rokershok roken. waar eindigt deze waanzin?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:27 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja dat zeg jij nu. maar dat is alleen maar omdat ik het nu toevallig met je eens ben nu.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als je nou eens kapt met je '' en 'daaaag' word je misschien nog eens volwassen.
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroegquote:
Ja dat ging laatst ook al mis.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar even geen vrachtwagen besturen dan
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens dequote:
Lekker he alleen zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik rook gewoon binnen, m'n stamkroeg![]()
Daar gaat het topic niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja nou prima toch. maar jij gebruikt toch ook wel eens desmiley? dus waarom mag ik dat dan niet doen dan?
en daarna mag je ook nergens meer buiten roken. en als klap op de vuurpijl is roken straks gewoon helemaal verboden en mag het niet eens meer verkocht worden in de winkels.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:34 schreef BoneThugss het volgende:
Straks zijn de terrassen aan de beurt hoor![]()
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, in rokershokken zit normaal geen hond.quote:
nee dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel te links was voor dit soort opvattingen.
In before "dahag"
Dus dat is wèl je klacht.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Punt blijft dat het kabinet zwaar hypocriet is.
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ook dat wil de anti-rook lobby verbieden.
wat is daar prachtig aan? iedereen moet dat toch lekker zelf weten of die wil roken of niet. daar heeft een ander niks mee te maken. zolang de niet-rokers er geen last van hebben moet een ieder dat lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:37 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.
Maar jij weet niet wat je doet. Je denkt niet meer helder na. Wij moeten die keuze voor jou maken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
wat is daar prachtig aan? iedereen moet dat toch lekker zelf weten of die wil roken of niet. daar heeft een ander niks mee te maken. zolang de niet-rokers er geen last van hebben moet een ieder dat lekker zelf weten.
Ik rook niet, dus dat is al prachtig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:37 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Stel dat je dan zou stoppen. Dat zou toch prachtig zijn.
Op kosten jagen? Voor het maken van een rokersruimte?quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ook al was de klacht niet terecht, het is toch schandalig om mensen eerst op kosten te jagen en het daarna alsnog te verbieden.
je kan niet voor andere mensen gaan bepalen wat ze wel of niet moeten doen. zo ja....dan moet je dat niet alleen beperken met zorgen dat mensen moeten stoppen met roken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:40 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Maar jij weet niet wat je doet. Je denkt niet meer helder na. Wij moeten die keuze voor jou maken.
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op kosten jagen? Voor het maken van een rokersruimte?
Onderdeel van 'de klacht'.quote:[img]http://i.fokzin'de klacht'.e.net/p/15s.gif[/img] Op zaterdag 7 april 2018 21:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus dat is wèl je klacht.
Hmm...
precies dit. deze massa hysterie is gewoon absurd. word hoog tijd dat mensen zich lekker weer met hun eigen zaken gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik rook niet, dus dat is al prachtig.![]()
Ik begrijp heel goed dat men roken wil ontmoedigen, maar je kunt ook overdrijven.
Uhu.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrijwillig bedoel je, niet verplicht.
Tuurlijk kan je bepalen voor anderen wat ze moeten doen. Dat is het leven. De prioriteiten zijn gesteld.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:45 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
je kan niet voor andere mensen gaan bepalen wat ze wel of niet moeten doen. zo ja....dan moet je dat niet alleen beperken met zorgen dat mensen moeten stoppen met roken.
dan moet je ook iedereen verbieden auto te rijden (want meeroken) ect.
rijd jij zelf auto toevallig?
rijd jij zelf auto?quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:50 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je bepalen voor anderen wat ze moeten doen. Dat is het leven. De prioriteiten zijn gesteld.
Het antwoord luidt ontkennendquote:
Nee dus, Henk.quote:
nee ik heb niet iedereen alweer verteld dat ik zo'n ontzettend flikkertje ben.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee dus, Henk.
Heb je iedereen alweer verteld dat je toch wel zo'n ontzettend flikkertje bent?
Ja, wel dus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
nee ik heb niet iedereen alweer verteld dat ik zo'n ontzettend flikkertje ben.
Het is nee, maar ik zeg ja zodat je je punt kan maken. Komt erop neer dat je rookgedrag ongewenst is.quote:
oke, ik voel mij nu gestigmatiseerd omdat je weer over mijn geaardheid begind.quote:
Doe je zelf.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
oke, ik voel mij nu gestigmatiseerd omdat je weer over mijn geaardheid begind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |