SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dank je wel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:45 schreef devzero het volgende:
En op een leukere manier dan alleen maar sows
Euh wie ?quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weer zo'n zandbakneukert met te lage bloedsuikerspiegel
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
geil dat warme weer veel strakke broekjes en korte rokjes gespot.
Lln weer veels te korte rokjes, jongens weer de hormonen van slag. Mooie tijdquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
geil dat warme weer veel strakke broekjes en korte rokjes gespot.
Pearl Jam live is wel echt kutquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:09 schreef -sabine- het volgende:
TheProdigy![]()
Na PJ beste concert dat ik gezien heb. Siouxsie staat derde, pure nostalgie.
Jullie top drie is .......?
ja weer even lekker buiten geweest vandaag.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lln weer veels te korte rokjes, jongens weer de hormonen van slag. Mooie tijd![]()
Ook al de hele dag buiten geweest. Beetje op tijd m'n bed uit, met de doggo buiten ravotten, eventjes bikelife voorbereiden (lees: ketting smeren), naar een kennel gereden, honden knuffelen, weer bikelife..quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja weer even lekker buiten geweest vandaag.
Neeeee, de vorige keer was ik onhelder. Mogelijk heb je gelijk. Ik zal het melden als ik het echt vind, helder deze keer.quote:
Genoeg live materiaal gehoord, ik hoef er niet heen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Neeeee, de vorige keer was ik onhelder. Mogelijk heb je gelijk. Ik zal het melden als ik het echt vind, helder deze keer.
je staat op een lijst voor ee nieuwe hond??quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook al de hele dag buiten geweest. Beetje op tijd m'n bed uit, met de doggo buiten ravotten, eventjes bikelife voorbereiden (lees: ketting smeren), naar een kennel gereden, honden knuffelen, weer bikelife..
.. en nu studeren
Maar ik sta wel op de lijst voor een Border Collie
Ja, een Border Collie pupquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je staat op een lijst voor ee nieuwe hond??
klinkt verder als een prima dagje.
Goedzoquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja weer even lekker buiten geweest vandaag.
Echt welquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja, het was heerlijk buiten.
leukquote:
zolang die honden niet op de galerij los lopen kan ik wel naar buiten ;Pquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Echt wel![]()
Studeerze Amoeba
Ahhhhquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zolang die honden niet op de galerij los lopen kan ik wel naar buiten ;P
Bedankt Hans.quote:
Triggert dit je?quote:
FTFYquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
was het maar weer zomer lekkere drankjes drinken achter de meisjes aan goeie muziek nog in de club.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
lekker in de tuin. Glas cola erbij. Ik vermaak me wel.
Wilde sowieso wel van die gehoorzaamheid trainingen gaan doenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga je er ook mee sporten?
Agility of zo?
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wilde sowieso wel van die gehoorzaamheid trainingen gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |