moet zeggen in mijn koptelefoon is het ook al heel lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
In de auto is het nog lekkerder. Al helemaal als alles dan in je hoofd klopt.
Ik luister van alles maar soms ook gewoon losse nummers waar ik dan ineens aan denk.
Oh je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
er is nog een sc toch?
Dit komt nog van het Web tijd denk.
mijn vlogs of livestreams.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:34 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk.
Van je vlogs zeker?
Is je school zo ver vanuit Den Haag?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:34 schreef tailfox het volgende:
Ik heb echt zin in een show neerzetten maar voordat ik thuis ben is het ook al laat![]()
Plus heb volgens mij geen werkende setup.
Edit nvm heb er 2
Idk, heb het nooit kunnen zienquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn vlogs of livestreams.
Geen idee beide zijn faalfox waardig
w00t?quote:
niet iedere dag gelukkig.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
w00t?
Iedere dag van Den Haag naar Eindhoven?![]()
FOK!ken, natuurlijk!quote:
hardware engineer is veel leuker :pquote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:46 schreef DevFreak het volgende:
[..]
FOK!ken, natuurlijk!![]()
![]()
Nee ik heb tijdelijk vakantie, had een baan als software engineer maar het bedrijf beviel echt totaal niet
. Stoffige meuk.
Dus over twee weken ganik lekker in Rotterdam werken bij een bedrijf waar ik het hopelijk wel naar mijn zin heb.![]()
Verder doe ik nu veel autorijden en dood ik de tijd met mijn PHP projectjes
Ik weet niet zo eigenlijk. Vroeger wilde ik indd. iets met hardware doen. Wat maak je allemaal dan?quote:
laatste projecten zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:59 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik weet niet zo eigenlijk. Vroeger wilde ik indd. iets met hardware doen. Wat maak je allemaal dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
laatste projecten zijn.
De cpu van de Apple 2 incl ram in een chip.
dus les geven in apps maken?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:11 schreef DevFreak het volgende:
[..]klinkt vet
Ik wil eigenlijk een beetje sparen komende tijd, wik lerarenopleiding doen.
Docent applicatie ontwikkeling op het MBO worden
wat kost zo een opleiding?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het niveau ligt wel een aardig stuk hoger dan dat maar daar komt het op neer ja
Voor je PGB ben je wel zo'n 5000 kwijt, en dan komen alle andere kosten er nog bijquote:
is er niet een drastisch tekort?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 23:18 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Voor je PGB ben je wel zo'n 5000 kwijt, en dan komen alle andere kosten er nog bij
Weet ook niet precies hoe ik het moet gaan doen, moet even een plan uitstippelen.
Mijn oude docenten willen me graag in het team hebben ooit dus misschien even een plan maken binnenkort met ze ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |