SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doordeweeks half zeven, weekend half achtquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Wel erg laat hoor, maar goed, het is een familie hotel schreef je net.
Kijk, daar word ik dan wel weer blij vanquote:
Ja toch, er staan geen etende emoticons.quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:26 schreefooglen hoeft niet als er Clicks_nl het volgende:
[..]
Kijk, daar word ik dan wel weer blij van
Je ziet het licht worden weer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:26 schreef Clicks_nl het volgende:
zeven uur einde dienst, even naar huis rijden, tegen acht uur dus
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hierquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja toch, er staan geen etende emoticons.en er eentje googlen hoeft niet als er
zijn.
Oh, ik kan ook zeiksnorren hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hier
quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hier
op naar de tropen!quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles valt tegen als je de tropen gewend bent
quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik op eens tegen 100 punten achterstand aan kijk?
moet je even gaan zittenquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik kan in elke staat in een slechte staat zijn
111quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe ik op eens tegen 100 punten achterstand aan kijk?
Je hebt verzaaktquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gisteravond al 11, dus die tellen niet.
wat ga je eraan doen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was gisteravond al 11, dus die tellen niet.
hequote:Op zaterdag 7 april 2018 09:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes.
mogguhhquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik werd wakker om 4:30, zag hoe kansloos er geblokt werd en ben weer gaan slapen. Dan moet ik gaan geloven dat er in het drukste deel van de nacht wel gescoord isquote:
je kan het gewoon nakijken hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd wakker om 4:30, zag hoe kansloos er geblokt werd en ben weer gaan slapen. Dan moet ik gaan geloven dat er in het drukste deel van de nacht wel gescoord is
Ik weet het ook niet. Was er maar tot half 2 ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd wakker om 4:30, zag hoe kansloos er geblokt werd en ben weer gaan slapen. Dan moet ik gaan geloven dat er in het drukste deel van de nacht wel gescoord is
voor hoeveel?quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
En ik verkoop soms punten aan mistig, moet kunnen.
ik nog een half uur vanmorgen...die voor mij een uur.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Link? Ik moet wel heel scheef kijken, maar ik zie het niet.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:18 schreef aloa het volgende:
[..]
ik nog een half uur vanmorgen...die voor mij een uur.
Maand is nog lang. En 3 dagen geleden was ik degene met 100 punten voorsprong.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:22 schreef scrupuleus het volgende:
Nattekat gaat het niet meer redden zo
post 48 49 van dit topic.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Link? Ik moet wel heel scheef kijken, maar ik zie het niet.
hij sprokkelt puntjes.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hij sprokkelt puntjes.
Daar 1, daar 2 , daar 6 en daar 10.
En die maken samen 100.
No shit sherlock.
Nu bekhouden en spelen gvd.
Ja. Wat zou ik er dan aan willen veranderen? Niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja jij bent wel het lijdend voorwerp
Hem 112 punten gunnenquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja. Wat zou ik er dan aan willen veranderen? Niets eigenlijk.
Kloptquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:40 schreef m1st1g het volgende:
Hij is er nu ook weer niet om mij te blokken. Het is niet dat ik verstoppertje speel.
nog 100 punten halen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
zo ff weg.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
af je scheert je ballen. Hoewel dat kan je die klotekapper ook laten doen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan ondertussen niet meer onderscheiden waar mijn schaamhaar stopt en mijn hoofdhaar begint. Dan is het toch wel tijd om te gaan dacht ik zo.
Geloof niet dat ik daar heel ontspannen van kan genietenquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
af je scheert je ballen. Hoewel dat kan je die klotekapper ook laten doen.
dan laat je het doen door de vrouw.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar heel ontspannen van kan genieten
klopt daarom heb ik ook zoveel posts in dit topic.quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hij sprokkelt puntjes.
En die maken samen 100.
No shit sherlock.
2200quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt daardom heb ik ook zoveel posts in dit topic.
Ja maar dat zijn er 19 Henk!quote:Op zaterdag 7 april 2018 09:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
hij sprokkelt puntjes.
En die maken samen 100.
No shit sherlock.
Goedemorgenquote:
zekerquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar is het nu vast ook zonnig
okéquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik reed daar alleen maar doorheen. Ik ben er nooit gestopt
met wat?quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben erg druk momenteel, dus liever dit
3x per dagquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
Doe jij dat haags, jij hebt toch vrouw enzulks?
beetje klaverjassen vanmiddagquote:
bridgenquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
beetje klaverjassen vanmiddag
Bij jou?
Rokjes kijken!quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
beetje klaverjassen vanmiddag
Jouw plannen?
overal tegelsquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je een tuin hebt ontkom je er niet aan tenzij je iemand anders het laat doen.
betonquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goede optie. Asfalt staat ook al op dat lijstje.
arbeit macht freiquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Gewoon een kwestie van bijhouden, dan ben je zo klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |