SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doordeweeks half zeven, weekend half achtquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:14 schreef devzero het volgende:
Wel erg laat hoor, maar goed, het is een familie hotel schreef je net.
Kijk, daar word ik dan wel weer blij vanquote:
Ja toch, er staan geen etende emoticons.quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:26 schreefooglen hoeft niet als er Clicks_nl het volgende:
[..]
Kijk, daar word ik dan wel weer blij van
Je ziet het licht worden weer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:26 schreef Clicks_nl het volgende:
zeven uur einde dienst, even naar huis rijden, tegen acht uur dus
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hierquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja toch, er staan geen etende emoticons.en er eentje googlen hoeft niet als er
zijn.
Oh, ik kan ook zeiksnorren hoorquote:Op zaterdag 7 april 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hier
quote:Op zaterdag 7 april 2018 05:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik word toch telkens een beetje blij van dat soort vrolijke berichten. Gelukkig zijn er niet alleen maar zuurpruimen zoals ik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |