quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik smeer vaak madame jeanette sambal op mijn eikel, dus als je iets pittigs zoekt...
gebruikelijke plaats en tijd?quote:
niet extreem idd, maar wel lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:06 schreef fespo het volgende:
[..]
zelfs met extra pepers is die niet heet.
rip Pizza inferno van de Lidl
"pittige tijden"quote:
quote:
Laatste week van 2013.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:14 schreef puddingman het volgende:
[..]
Heeft iemand die ooit nog gezien na 2012?
Don't believe the hype. Zelfde effect is te bewerkstelligen met een pot sambal.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb de inferno van de lidl helaas nooit gehad maar was dat wat ja?
1x gehad, qua pittigheid wel OK, qua smaak vond ik het niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb de inferno van de lidl helaas nooit gehad maar was dat wat ja?
Meen je deze ja?quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:23 schreef Scuidward het volgende:
Ach, die Salame Picante is toch nog best pittig? Tuurlijk, je bek brandt niet spontaan uit je gevel, maar een kleine 'pfff' weet ik niet te onderdrukken. Zo'n pittigheid die je er niet even van af wast met een slokje Grolsch.
Er zijn dingen die ook verkocht worden als pikant die minder pit hebben.quote:
Vanaf de 50.000 op de scovilleschaal zo ongeveerquote:Op zaterdag 7 april 2018 00:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ook verkocht worden als pikant die minder pit hebben.
Dus ja ik meen het. Maar pikant is het al snel hoor, in mijn woordenboek. Wanneer begin jij te tintelen dan?
Tabasco is geen dressing. Dat weet je?quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanaf de 50.000 op de scovilleschaal zo ongeveer
Spoel daar m'n mond meequote:Op zaterdag 7 april 2018 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tabasco is geen dressing. Dat weet je?
Niet?quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tabasco is geen dressing. Dat weet je?
Mja, de heetste saus is meestal vlammensaus.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet je waar ze pas overdrijven met die 'pittigheid'? Vreetschuren.
Hij is fijnquote:[..]
Mag wel.
de wok en snackbar wel, maar de Indiaanse kok heeft geen mededogen voor de Nederlandse papil.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet je waar ze pas overdrijven met die 'pittigheid'? Vreetschuren.
Lol!quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:52 schreef fespo het volgende:
door dit topic ben ik uit bed gestapt en ziet er nu een pizza in mijn oven.
Ja het is idd niet eens een beetje pittig. Alleen mensen die elke dag boerenkool eten branden hun bek hiermeequote:Op vrijdag 6 april 2018 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan heb ik het natuurlijk over eten dat volgens de verpakking hot, spicy, pikant of heet gekruid zou moeten zijn.
De teleurstelling is elke keer groot als blijkt dat het helemaal niet zo hot, spicy, pikant of heet gekruid is zoals gepretendeerd wordt op de verpakking.
Wordt er misschien rekening gehouden met de gemiddelde Nederlander die al vuur begint te spuwen bij een hapje Dijon mosterd?
Ik voel me niet serieus genomen worden door deze fabrikanten (JA DR OETKER, IK HEB HET OOK TEGEN JOU, STOMME LUL)
Plaatjes ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag wil ik afsluiten met jullie allemaal een fijn weekend te wensen
Bij welke supermarkt verkopen ze kwaliteit pizza's en welk merk is dat?quote:
Alleen sambal is nog een beetje pittig, voor de rest kun je beter naar een toko gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:54 schreef macuscam het volgende:
Zeer terechte klacht!
In Nederland is buiten de toko zowat geen pikant eten te koop. Meeste mensen die ik ken huilen al om gemalen zwarte peper op een steak.
Dat is allemaal niet erg, maar lieg dan niet op de verpakking met aantallen pepertjes en plaatjes van vuur etc
Daarom ga niet naar een supermarkt voor kwaliteitquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt verkopen ze kwaliteit pizza's en welk merk is dat?
Niets lekkerder dan vers uit de oven natuurlijk maar dat wordt lastig in de supermarkt, Maar volgens mij heeft dat verder allemaal weinig te maken met de klacht, iets wat als heet verkocht wordt maar niet zo heel heet is.
Jawel dit is 100% te verwachtenquote:Op zaterdag 7 april 2018 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft dat verder allemaal weinig te maken met de klacht, iets wat als heet verkocht wordt maar niet zo heel heet is.
Dat heb ik zelf met wasabi. Hoe meer hoe beter. Hoewel dat scherp is, en niet zozeer pittig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:43 schreef marc0871 het volgende:
De koppen, toen ik ze zonder blikken of blozen naar binnen werkte, met een flinke klodder van die saus
Dank voor de tip. Sowieso nog eens afvinken dan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de wok en snackbar wel, maar de Indiaanse kok heeft geen mededogen voor de Nederlandse papil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |