Sowieso een verademing een oudbewoner met kleding aan te zien die ouder dan een dag/week, doe eens gek, een maand is.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:51 schreef Copycat het volgende:
Nicoline in haar leukste Utopia-speelpakje.
Hetgeen ik ook niet beweer, maar ze staat wel creepy overdreven lachend op al haar foto's net als Gert Jan, wat bezielt deze mensenquote:Op woensdag 11 april 2018 10:34 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
Do staat helemaal niet met GJ op de foto.
Ja, die Gert jan heb ik daar helemaal gemist, men zegt dat hij wel een prima vent was, zijn foto's die ik hier kan zien zijn 'way over the top' en ik krijg er ook een beeld van een heel naar ventje bij.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:09 schreef Za het volgende:
[..]
Hetgeen ik ook niet beweer, maar ze staat wel creepy overdreven lachend op al haar foto's net als Gert Jan, wat bezielt deze mensen
Toen Gert Jan daar binnenkwam was hij een soort hyper showmaster, maar later werd hij gewoon rustig en was het echt een hele aardige kerel.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:58 schreef pullup het volgende:
Ja, die Gert jan heb ik daar helemaal gemist, men zegt dat hij wel een prima vent was, zijn foto's die ik hier kan zien zijn 'way over the top' en ik krijg er ook een beeld van een heel naar ventje bij.
Do was daar ook gewoon zo dus dat klopt wel zo
GJ is een prima vent als ie niet ‘aan’ staat. Op insta staat ie dat zo’n beetje constant.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, die Gert jan heb ik daar helemaal gemist, men zegt dat hij wel een prima vent was, zijn foto's die ik hier kan zien zijn 'way over the top' en ik krijg er ook een beeld van een heel naar ventje bij.
quote:Op woensdag 11 april 2018 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
GJ is een prima vent als ie niet ‘aan’ staat. Op insta staat ie dat zo’n beetje constant.
ja klopt do & gert outside, staat nog op ytquote:Op woensdag 11 april 2018 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Do en GJ hebben toch ook nog een paar keer samen gevlogd? Dat was echt verschrikkelijk.
GJ is toppie tot hij zijn kermismuil opentrekt. En hij isniezogrootquote:Op woensdag 11 april 2018 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
'Stokkie'quote:
quote:
Kinderachtig gedrag zegquote:Op vrijdag 13 april 2018 09:42 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Pikt ze daar tegenwoordig haar clientèle op?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:32 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij voor rowan
Ze heeft alleen iets meer alcohol nodig om er zo weer uit te komen zienquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:30 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechts op het schilderij lijkt een impressie van een kreeft
Vertel dan ook even wat er staat.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:07 schreef Mjelleke het volgende:
Triest figuur die Senna... op zijn live insta heeft die wat dingen mbt tot Billy staan waarin hij Chipp (nog zo een triesteling) tagt staan. Hadden ze daar de ballen moeten hebben om er tegen in te gaan. En niet nu achteraf. Zie trouwens geen enkele oud bewoner t over de huidige bewoners hebben enkel die twee....En sorry dat ik de Senna/Chipp/twin fans nu tegen t zere been schop. Dit is mijn mening.
LOLquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:18 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
De wet zou het eerder omschrijven als onzedelijk gedrag.
laat me tevreden je praat stinkende onzin ,gaat het met je nog?quote:Op vrijdag 13 april 2018 09:42 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Pikt ze daar tegenwoordig haar clientèle op?
Filmpje over de bv van twins in de bv vergadering De twins stonden toen af te luisteren. Senna typt erbij oh ze heeft ook een mening... en iets met een briefje met de naam Billy erop was met t kistjes verhaal van Bas. Hij wilde dat Billy eruit moestquote:
Dan had hij maar op haar moeten stemmenquote:Op vrijdag 13 april 2018 14:47 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Filmpje over de bv van twins in de bv vergadering De twins stonden toen af te luisteren. Senna typt erbij oh ze heeft ook een mening... en iets met een briefje met de naam Billy erop was met t kistjes verhaal van Bas. Hij wilde dat Billy eruit moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |