Zeer verrassend ook.quote:
Damnquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:11 schreef Barbusse het volgende:
En op 20 minuutjes lopen van het aardbeienfeestje ligt deze BBQ locatie
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet welquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het altijd in april? Dan weet ik een mooie manier om mijn verjaardag te vieren
Barb saai noemenquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:12 schreef MissMSX het volgende:
Als ik naar Malta zou gaan zou ik alleen maar saaie dingen doen
Beetje eten en drinken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:12 schreef MissMSX het volgende:
Als ik naar Malta zou gaan zou ik alleen maar saaie dingen doen
Dat kun je hier best goed doen jaquote:
Ik ga Barb toch niet doen gekkiequote:
Moeilijk hequote:Op vrijdag 6 april 2018 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://giphy.com/gifs/baby-wJNGA01o1Zxp6
Moet gebeuren ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Jij hebt wel heul hoge verwachtingen van mij he?
Zo'n halve bejaarde die een beetje van terras naar terras strompelt met z'n rollator.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Jij hebt wel heul hoge verwachtingen van mij he?
ik heb daddy issues heb ik ontdekt dus das niet erg.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n halve bejaarde die een beetje van terras naar terras strompelt met z'n rollator.
"VROEGER WAS ALLES BETER *KUCH KUCH ROCHEL HOEST*"quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo'n halve bejaarde die een beetje van terras naar terras strompelt met z'n rollator.
"Hier op malta blababla"quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"VROEGER WAS ALLES BETER *KUCH KUCH ROCHEL HOEST*"
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Toen ik nog jong was, hadden we helemaal geen vluchtelingen! Toen hadden we toeristen!"quote:
Nu ben je in de war met Qquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"VROEGER WAS ALLES BETER *KUCH KUCH ROCHEL HOEST*"
Nicequote:Op vrijdag 6 april 2018 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BarbuQ.quote:
Forum Opties | |