Dat is de Erdogan tactiekquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
TR gemacht.Generaliserend stuk vuil dat je bent.
Werk je bij KPN?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat dat heel dicht in de buurt is waar ik werk.
Ik weet niet of ik durf hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Kunnen misschien keer ergens een bakkie doen als je zin hebt
Gvd had ik maar gesoliciteerd bij KPN.quote:
Had je die op je lijst staan dan als potentiėle werkgever?quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gvd had ik maar gesoliciteerd bij KPN.
Wat zou dat lemig zijn ahahaha
Nee je moet gewoon iets kiezen van school. KPN had ik oprecht overwogen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Had je die op je lijst staan dan als potentiėle werkgever?
Werk er inmiddels bijna 11 jaar en vind nog steeds een prima werkgever. Elke dag met plezier naar mijn werk, kan niet beter.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon iets kiezen van school. KPN had ik oprecht overwogen.
Waarom woon je in Drenthe.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Werk er inmiddels bijna 11 jaar en vind nog steeds een prima werkgever. Elke dag met plezier naar mijn werk, kan niet beter.
Omdat hier een huis te koop stond wat mij wel aanstond. Neem trein vanaf Assen naar Groningen, prima te doen. Naar station is maar kwartiertje met de auto en in Groningen kan ik zo vanaf station naar het gebouw lopen.quote:
In het verleden gedaan, ben inmiddels over naar een andere afdeling. Ik beheer een groot aantal Linux en Windows servers in de cloud.quote:
Owhja hahah, het hoofdstation is direct naast kpn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat hier een huis te koop stond wat mij wel aanstond. Neem trein vanaf Assen naar Groningen, prima te doen. Naar station is maar kwartiertje met de auto en in Groningen kan ik zo vanaf station naar het gebouw lopen.
Cool!quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:10 schreef bondage het volgende:
[..]
In het verleden gedaan, ben inmiddels over naar een andere afdeling. Ik beheer een groot aantal Linux en Windows servers in de cloud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |