In mijn fobo staat ook gewoon een foto, denk dat je me wel zult herkennen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Owhja hahah, het hoofdstation is direct naast kpn.![]()
Ik weet in ieder geval wel hoe je uit ziet door zo'n oude post van je in US. Dus als ik je zie herken ik je wel.
Zo'n subforum waarin iedereen een foto van zichzelf post.quote:
Dan zie je dat ik je stalk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
In mijn fobo staat ook gewoon een foto, denk dat je me wel zult herkennen.
Ja, heel uitdagend.quote:
Topic is verplaatst naar FOT.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zo'n subforum waarin iedereen een foto van zichzelf post.
oh daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zo'n subforum waarin iedereen een foto van zichzelf post.
Hoezo? Meeten is leukquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:16 schreef _--_ het volgende:
Het enige wat ik zal durven is zwaaien van boven.
Ik zou ook wel een foto willen plaatsen. Maar tis geen priveforum dus das kut.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, heel uitdagend.
[..]
Topic is verplaatst naar FOT.
het leven is fantastischquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:18 schreef _--_ het volgende:
Ik weet nu al dat het fantastisch gaat worden.
Is het dan niet raar als ik meet met jou. Met eventueel zelf al did collega's erbij?quote:
lolquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:21 schreef _--_ het volgende:
Ja lieve collega's deze jongetje heb ik ontmoet op FOK! Zeg maar hallo tegen _--_
Waarom zou dat raar zijn? Het is geen date ofzo... Kan toch gewoon zeggen dat ik je ken van een forum, niets aan gelogen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Is het dan niet raar als ik meet met jou. Met eventueel zelf al did collega's erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |