SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook die onzin dat die wedstrijd zo gekanteld is
Nu was de strafschop van Groningen weer onterecht. Bij ADO thuis zeurde hij erover dat hij een strafschop had moeten krijgen. En tegen PEC zag hij de elleboog van Huntelaar over het hoofd, en wist het zelfs zo te draaien dat ze een strafschop hadden moeten krijgen.
Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.![]()
en het compleet weggespeeld worden door groningen lag er aan dat zijn team niet vroeg genoeg fel erboven zat, ipv het op tactisch falen te gooien. zeg maar zijn verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 5 april 2018 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.
Nu was de strafschop van Groningen weer onterecht. Bij ADO thuis zeurde hij erover dat hij een strafschop had moeten krijgen. En tegen PEC zag hij de elleboog van Huntelaar over het hoofd, en wist het zelfs zo te draaien dat ze een strafschop hadden moeten krijgen.
Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.![]()
Ja eens, ik walg ook van dat Calimerogejank. Sta er gewoon lekker boven en laat die gekleurde mening lekker over aan Sjaak Swart op maandag.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.
Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.
Maar hij heeft nog veel te leren wat dat betreft.Oh.![]()
Als je als Ajax twee of drie onterechte penalties tegen krijgt mag je klagen bij een eventueel verlies. Anders mag je het jezelf gewoon aanrekenen in dat soort wedstrijden. Die moet je makkelijk met 3-4 doelpunten verschil kunnen winnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je mag soms best reageren op de arbitrage, maar het wordt een beetje zielig als alles niet deugt wat in het nadeel van ajax is.![]()
Ik zie hem er niet zomaar uitgeknikkerd worden, ondanks de tegenvallende resultaten. Zelfs als AZ ons nog inhaalt (gezien het programma een scenario dat niet eens helemaal onmogelijk is)....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dan moet AZ van zowel PSV als Ajax winnen. Dat lijkt me uitgesloten. Onze vrienden uit de kaasstad kunnen van iedereen winnen, behalve tegen de topclubs en Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 april 2018 06:54 schreef manny het volgende:
Ik zie hem er niet zomaar uitgeknikkerd worden, ondanks de tegenvallende resultaten. Zelfs als AZ ons nog inhaalt (gezien het programma een scenario dat niet eens helemaal onmogelijk is)....![]()
45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet. Spelers zeggen misschien van niet maar de titel is al opgegeven, zo spelen ze tenminste. En dan zijn er ook nog een paar die meer bezig met een transfer.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
en het compleet weggespeeld worden door groningen lag er aan dat zijn team niet vroeg genoeg fel erboven zat, ipv het op tactisch falen te gooien. zeg maar zijn verantwoordelijkheid![]()
Het neerzetten van Veltman en weglaten van Wöber hielp ook niet mee.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet.![]()
Hij zei toch juist dat het niet door tactisch falen komtquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet. Spelers zeggen misschien van niet maar de titel is al opgegeven, zo spelen ze tenminste. En dan zijn er ook nog een paar die meer bezig met een transfer.
Ten Hag is in ieder geval nog alles behalve een vooruitgang t.o.v. Keizer. Wie had dat (zo duidelijk) verwacht...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Nee zo heb ik het niet begrepen. Adames wekt de suggestie dat het tactisch falen van Ten Hag de reden was voor die dramatische eerste helft.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij zei toch juist dat het niet door tactisch falen komt
Ten Hag is in ieder geval nog alles behalve een vooruitgang t.o.v. Keizer. Wie had dat (zo duidelijk) verwacht...![]()
Sorry hoor maar kan iemand Ten Hag uit zijn lijden verlossen, laatste perspraatje was weer een ramp. Hij is totaal niet geschikt voor Ajax.![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:24 schreef KingRadler het volgende:
Sorry hoor maar kan iemand Ten Hag uit zijn lijden verlossen, laatste perspraatje was weer een ramp. Hij is totaal niet geschikt voor Ajax.
Had al weinig vertrouwen in Ten Hag, maar dat hij zelfs in relatie tot de pers slechter presteert dan Keizertje is ongelooflijk. Wel vermakelijk, dat wel.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:07 schreef skysherrif het volgende:
https://ajaxwintdewereldc(...)r-geen-ajacied/#Ajax
Sommige mogen dit best lezenDaarvan was ik inderdaad ook blij dat ze weggingen. Veltman mist het niveau gewoon, klaar. Zal best een prima kerel zijn verder en gun hem een mooie carrière maar hij kan er gewoon heel weinig van, en ik word moe van die mensen die hem dan verdedigen en dan met allemaal statistiekjes komen terwijl hij gewoon elke belangrijke wedstrijd weer door het ijs zakt met domme fouten.quote:Dat hij inschattingsfouten heeft gemaakt. Dat klopt allemaal. Veltman is niet de perfecte verdediger, maar waren Van der Wiel en Van Rhijn dat dan wel?Oh.![]()
Maar ik vind het uitfluiten en constant naar beneden halen van Veltman persoonlijk zo vervelend worden, ik denk ook zeker dat we hoger niveau moeten hebben dan Veltman, maar in tegenstelling tot bijna iedereen blijft deze gast wel elke wedstrijd 150% geven voor Ajax.quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Daarvan was ik inderdaad ook blij dat ze weggingen. Veltman mist het niveau gewoon, klaar. Zal best een prima kerel zijn verder en gun hem een mooie carrière maar hij kan er gewoon heel weinig van, en ik word moe van die mensen die hem dan verdedigen en dan met allemaal statistiekjes komen terwijl hij gewoon elke belangrijke wedstrijd weer door het ijs zakt met domme fouten.
Ten Hag met zijn absurde wissels verdient het overigens wel, zag nog ff het laatste stukje van VI met dat interview van Ten Hag, nog nooit iemand zo dom horen lullen bij Ajax.![]()
Ja het heeft ook geen zin om hem uit te schelden of uit te fluiten, maar je kan hier in dit topic bijvoorbeeld best een kritisch geluid laten horen in de emotie van wedstrijden. Valt ook allemaal weer mee, is niet alsof je zijn familie bedreigd ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2018 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar ik vind het uitfluiten en constant naar beneden halen van Veltman persoonlijk zo vervelend worden, ik denk ook zeker dat we hoger niveau moeten hebben dan Veltman, maar in tegenstelling tot bijna iedereen blijft deze gast wel elke wedstrijd 150% geven voor Ajax.
Ten Hag met zijn absurde wissels verdient het overigens wel, zag nog ff het laatste stukje van VI met dat interview van Ten Hag, nog nooit iemand zo dom horen lullen bij Ajax.
En Ten Hag moet een mediaverbod krijgen ja, wat een enorme debiel. Al ben ik nog steeds van mening dat ik hem volgend seizoen pas echt beoordeel op zijn voetbal en prestaties.Oh.![]()
Volgend jaar weer met Huntelaarquote:Op zaterdag 7 april 2018 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het heeft ook geen zin om hem uit te schelden of uit te fluiten, maar je kan hier in dit topic bijvoorbeeld best een kritisch geluid laten horen in de emotie van wedstrijden. Valt ook allemaal weer mee, is niet alsof je zijn familie bedreigd ofzo.
En Ten Hag moet een mediaverbod krijgen ja, wat een enorme debiel. Al ben ik nog steeds van mening dat ik hem volgend seizoen pas echt beoordeel op zijn voetbal en prestaties.![]()
![]()
Ach hij doet het best prima, niet geweldig maar als Dolberg volgend seizoen weer gewoon fit is en in vorm is Huntelaar een prima back-up. Dan kunnen ze Cassierra ook eindelijk een seizoen verhuren op Eredivisieniveau en is Sierhuis derde spits.quote:Oh.![]()
Weet niet of dit al gemeld was , geen zin om het vorige topic door te lezen.quote:Onderzoek naar Jong Ajax: geschorste speler deed 90 minuten mee in topper
zaterdag 7 april 2018 om 07:29
Jong Ajax heeft mogelijk een niet-speelgerechtigde speler opgesteld tijdens de wedstrijd tegen NEC vrijdagavond. De KNVB heeft een onderzoek ingesteld.
Het gaat om Teun Bijleveld, die bij Ajax negentig minuten op het veld stond in de Jupiler League-topper, maar eigenlijk geschorst was. Dit omdat hij maandag zijn vijfde gele kaart van het seizoen had gepakt tegen FC Dordrecht. "Normaal gesproken had dat een schorsing moeten betekenen voor het duel met NEC", meldt de KNVB in een verklaring.
Het is niet duidelijk waar de fout zit. De KNVB maakte dinsdag geen melding van een schorsing van Bijleveld op de lijst met uitsluitingen. Wel was Azor Matusiwa, die ook zijn vijfde gele kaart van het seizoen kreeg tegen FC Dordrecht, vermeld op de lijst. Om die reden was hij er vrijdag dan ook niet bij.
Goed bezig daar
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ziet er naar uit dat Ajax niet fout was maar de KNVBquote:Op zaterdag 7 april 2018 07:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gemeld was , geen zin om het vorige topic door te lezen.
Goed bezig daar![]()
Lijkt me een fout van KNVBquote:Op zaterdag 7 april 2018 07:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet niet of dit al gemeld was , geen zin om het vorige topic door te lezen.
Goed bezig daar![]()
Schone heeft weer gesproken in de media zag ik....
al 5 jaar lang roept hij rond deze tijd : de tegenstander gaat nog wel een fout maken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Je ouders hebben ook een fout gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
al 5 jaar lang roept hij rond deze tijd : de tegenstander gaat nog wel een fout maken![]()
wat een stoere uitspraak ketchup boyquote:Op zaterdag 7 april 2018 08:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ouders hebben ook een fout gemaakt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hij heeft nou eenmaal niet zoveel ervaring met het winnen van prijzen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
al 5 jaar lang roept hij rond deze tijd : de tegenstander gaat nog wel een fout maken2000 light years from home![]()
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
al 5 jaar lang roept hij rond deze tijd : de tegenstander gaat nog wel een fout maken![]()
Prima toch. Met Huntelaar winnen we 90% van de wedstrijden, in alle toppers staat hij er gewoon. Als Dolberg zo geweldig is dan zorgt hij er voor dat Huntelaar op de bank zit.quote:![]()
Klaar met klagen.
Spannend avondje. En in ieder geval drie punten pakken morgen.proberen is de eerste stap naar falen
je ouders hebben ook een fout gemaakt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Benieuwd of AZ zich nu wel eens kan wapenen tegen een topclub, al ben ik gewoon weer bang voor een afstraffing. Maar in ieder geval een goede test case voor spelers als til, weghorst en jahanbakhs.![]()
Eens moet het toch doorbroken worden. Dat trauma. Waarschijnlijk tegen ons....quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:13 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of AZ zich nu wel eens kan wapenen tegen een topclub, al ben ik gewoon weer bang voor een afstraffing. Maar in ieder geval een goede test case voor spelers als til, weghorst en jahanbakhs.proberen is de eerste stap naar falen
AZ pakt Ajax sowieso nog redelijk vaak punten af.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:29 schreef manny het volgende:
[..]
Eens moet het toch doorbroken worden. Dat trauma. Waarschijnlijk tegen ons....Oh.![]()
GROOT STERK NEGERquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Brobbey van 15 maar eens bij 19 jarige voetballers gezet, scoort binnen 10min 2 keer voor ajax u19Oh.![]()
Jongen was al 16 toch?quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Brobbey van 15 maar eens bij 19 jarige voetballers gezet, scoort binnen 10min 2 keer voor ajax u19
Dacht dat ze bezig waren met zijn contract.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh 16 al inderdaad jaquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen was al 16 toch?
Dacht dat ze bezig waren met zijn contract.
De maker van 2 assists is wel nog 15 (Gravenberch)![]()
Gravenberch is de nieuwe Pogba.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh 16 al inderdaad ja
De maker van 2 assists is wel nog 15 (Gravenberch)
Of de nieuwe Bazoer, wie zal het zeggen.Oh.![]()
Hopelijk blijven ze nog een jaar of 7 bij Ajax.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh 16 al inderdaad ja
De maker van 2 assists is wel nog 15 (Gravenberch)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als UnuvarGod maar blijft.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze nog een jaar of 7 bij Ajax.Oh.![]()
Verloor vandaag mag 3 1 van Spartaquote:
Alhoewel u17 van future cup nu Timber, Van Gelderen, Gravenberch en Brobbey mist![]()
Lekker doorschuiven ook die talenten, heb je veel meer aan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verloor vandaag mag 3 1 van Sparta
Alhoewel u17 van future cup nu Timber, Van Gelderen, Gravenberch en Brobbey mist
Zeker die jongens met een fysieke voorsprongOh.![]()
Goede begeleiding bieden.quote:
Ver weg houden van die Pizzabakker.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Schijnt zo te zijn dat jongeren die je fysiek zwaarder gaat belasten, minder groei doormaken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker doorschuiven ook die talenten, heb je veel meer aan.
Zeker die jongens met een fysieke voorsprong
Waren toen hele stukken over geschreven toen Sneijder doorbrak.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien spelers die wat fragieler zijn als een Unuvar, maar geloof dat niet perse bij iemand als Brobbey of Gravenberchquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn dat jongeren die je fysiek zwaarder gaat belasten, minder groei doormaken.
Waren toen hele stukken over geschreven toen Sneijder doorbrak.Oh.![]()
Hoe minder groei doormaken? Qua voetballend vermogen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn dat jongeren die je fysiek zwaarder gaat belasten, minder groei doormaken.
Waren toen hele stukken over geschreven toen Sneijder doorbrak.![]()
blijven kleinquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoe minder groei doormaken? Qua voetballend vermogen?![]()
Door fysieke belasting minder groei in de lengte. Daar zit wel een logica in, uiteraard.quote:
Al denk ik dat je dat met een goede voeding een heel eind kunt opvangen.![]()
Gewoon functionele krachtoefeningen doen en niet op je 16e al zwaar onder de halters.quote:Op zaterdag 7 april 2018 15:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Door fysieke belasting minder groei in de lengte. Daar zit wel een logica in, uiteraard.
Al denk ik dat je dat met een goede voeding een heel eind kunt opvangen.![]()
Was het allang. Niemand hier die rekende op een kampioenschap.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar we kunnen uitlopen op AZ nuquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Was het allang. Niemand hier die rekende op een kampioenschap.Oh.![]()
Daarom tweede plek is prima.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we kunnen uitlopen op AZ nuDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Alles wat tegen kan zitten in een seizoen zit ook echt tegen dit jaar. Maar man man man wat deed die keeper van AZ daar zeg.![]()
En Ajax speelt toch kut met peren en hadden nooit gewonnen in Eindhoven volgende week, dus het maakt mij allemaal niet zoveel uit.quote:Oh.![]()
Vorige week zat het inderdaad ajax enorm tegen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:37 schreef Simmertje het volgende:
Alles wat tegen kan zitten in een seizoen zit ook echt tegen dit jaar. Maar man man man wat deed die keeper van AZ daar zeg.![]()
Was serieus de eerste keer dat wij dit seizoen geluk hadden hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vorige week zat het inderdaad ajax enorm tegen.![]()
en anders het jaar daarnaquote:Op donderdag 5 april 2018 23:05 schreef Adames het volgende:
hopelijk volgend jaar tussenjaar, zodat we dan in 19/20 echt kunnen gaan oogsten.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
mwoahquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was serieus de eerste keer dat wij dit seizoen geluk hadden hoor.
twente en zwolle![]()
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was serieus de eerste keer dat wij dit seizoen geluk hadden hoor.![]()
ging ook zo lekker moeizaam, huntelaar die ontsnapte aan rood en later de winnende maaktquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er geluk aan Zwolle-uit dan?![]()
Maar toen had Ajax vooral pech in de afronding (of dat is kwaliteit) maar ze wonnen wel terecht i.t.t. vorige week.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ging ook zo lekker moeizaam, huntelaar die ontsnapte aan rood en later de winnende maaktOh.![]()
vorige week was erger jaquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar toen had Ajax vooral pech in de afronding (of dat is kwaliteit) maar ze wonnen wel terecht i.t.t. vorige week.![]()
weggespeeld worden door Groningen, dat volgende week nog serieus degradatiekandidaat kan wordenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sloeg echt nergens op en daarom verdient Ajax ook helemaal niks dit jaar.![]()
5-0 pak slaag krijgen van Willem 2 dan verdien je de titel wel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
weggespeeld worden door Groningen, dat volgende week nog serieus degradatiekandidaat kan worden![]()
die was ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
5-0 pak slaag krijgen van Willem 2 dan verdien je de titel wel.![]()
Ze staan gewoon dik in punten voor, dus ja ze verdienen het meer dan Ajax. Hoe pijnlijk dat dan ook is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
5-0 pak slaag krijgen van Willem 2 dan verdien je de titel wel.Oh.![]()
Het is ook meer dan verdiend. Maar allejezus, wat hebben ze een geluk dit seizoen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze staan gewoon dik in punten voor, dus ja ze verdienen het meer dan Ajax. Hoe pijnlijk dat dan ook is.
En ja ik ben mad. Vooral op Ajax, met de financiële mogelijkheden al 4 seizoenen geen prijs is knapper dan een Feyenoord dat kampioen werd vorig seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Gelukkig is er altijd nog "volgend seizoen"quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook meer dan verdiend. Maar allejezus, wat hebben ze een geluk dit seizoen.
En ja ik ben mad. Vooral op Ajax, met de financiële mogelijkheden al 4 seizoenen geen prijs is knapper dan een Feyenoord dat kampioen werd vorig seizoen.Oh.![]()
Dit is gewoon een zwaktebod. Waarom waren ze gelukkig vandaag? De Jong kopt op de paal, de beste kansen zijn voor PSV, goals worden afgekeurd terwijl bij twijfel over buitenspel de aanvallende partij toch het voordeel moest krijgen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is ook meer dan verdiend. Maar allejezus, wat hebben ze een geluk dit seizoen.
Tegen de verhouding in komt AZ op 2-0, ja dan mogen ze het eigenlijk niet meer weggeven. Maar AZ laat die spelers van PSV de bal krijgen met zeven meter ruimte voor zich, Pereiro en Lozano kregen zoveel ruimte dat je wel overtredingen moet gaan maken om ze uiteindelijk te stoppen. Slecht verdedigt van AZ. Daarna een domme blunder van de keeper, trouwens waarom moest die bal eigenlijk terug naar de eigen helft en de keeper? AZ was net bezig met een aanval. Slecht gespeeld dus, slechte keuzes gemaakt. PSV heeft daarvan geprofiteerd. Dit heeft niets met geluk te maken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als je afhankelijk bent van een blunder van de keeper en een scheidsrechter om te winnen dan kun je moeilijk spreken van iets afdwingen. Met andere worden dan heb je gewoon gezwijnd. Voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zondag 8 april 2018 02:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zwaktebod. Waarom waren ze gelukkig vandaag? De Jong kopt op de paal, de beste kansen zijn voor PSV, goals worden afgekeurd terwijl bij twijfel over buitenspel de aanvallende partij toch het voordeel moest krijgen?
Tegen de verhouding in komt AZ op 2-0, ja dan mogen ze het eigenlijk niet meer weggeven. Maar AZ laat die spelers van PSV de bal krijgen met zeven meter ruimte voor zich, Pereiro en Lozano kregen zoveel ruimte dat je wel overtredingen moet gaan maken om ze uiteindelijk te stoppen. Slecht verdedigt van AZ. Daarna een domme blunder van de keeper, trouwens waarom moest die bal eigenlijk terug naar de eigen helft en de keeper? AZ was net bezig met een aanval. Slecht gespeeld dus, slechte keuzes gemaakt. PSV heeft daarvan geprofiteerd. Dit heeft niets met geluk te maken.![]()
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 8 april 2018 07:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als je afhankelijk bent van een blunder van de keeper en een scheidsrechter om te winnen dan kun je moeilijk spreken van iets afdwingen. Met andere worden dan heb je gewoon gezwijnd. Voor de zoveelste keer dit seizoen.
Prima wedstrijd van PSV, niets af te dingen op een overwinning in een wedstrijd waarin je 70 minuten veruit de beste bent.![]()
Grappig dat ik je niet hoor over de goedkope strafschop en de afgekeurde 3-3 van AZ. Maakt verder niet uit, PSV won verdiend en is de terechte kampioen. Ga me alleen niet vertellen dat de factor geluk geen enkele rol heeft gespeeld.quote:Op zondag 8 april 2018 02:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zwaktebod. Waarom waren ze gelukkig vandaag? De Jong kopt op de paal, de beste kansen zijn voor PSV, goals worden afgekeurd terwijl bij twijfel over buitenspel de aanvallende partij toch het voordeel moest krijgen?
Tegen de verhouding in komt AZ op 2-0, ja dan mogen ze het eigenlijk niet meer weggeven. Maar AZ laat die spelers van PSV de bal krijgen met zeven meter ruimte voor zich, Pereiro en Lozano kregen zoveel ruimte dat je wel overtredingen moet gaan maken om ze uiteindelijk te stoppen. Slecht verdedigt van AZ. Daarna een domme blunder van de keeper, trouwens waarom moest die bal eigenlijk terug naar de eigen helft en de keeper? AZ was net bezig met een aanval. Slecht gespeeld dus, slechte keuzes gemaakt. PSV heeft daarvan geprofiteerd. Dit heeft niets met geluk te maken.'Wish I was old and a little sentimental'
klagen over geluk. man man man
had feijenoord ook vorig jaar. en als wij bovenaan staan hebben wij “geluk” en omdat wij het meest bovenaan staan hebben ze zelfs “lucky ajax” bedacht.
niet klagen. zelf beter voetballen. en op naar de titel (volgend jaar).proberen is de eerste stap naar falen
Denk alleen dat het na vorige week bij Groningen redelijk misplaatst is om zo te hameren op ‘geluk’. Zoals Manny hierboven zegt: blijkbaar heeft elke kampioen geluk. In de tussentijd had Feyenoord vorig jaar gewoon de beste statistieken van heel de competitie, het beste doelsaldo. Maar het zal wel weer geluk zijn geweest.quote:Op zondag 8 april 2018 07:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappig dat ik je niet hoor over de goedkope strafschop en de afgekeurde 3-3 van AZ. Maakt verder niet uit, PSV won verdiend en is de terechte kampioen. Ga me alleen niet vertellen dat de factor geluk geen enkele rol heeft gespeeld.
[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 08-04-2018 08:54:49 ]The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
PSV heeft dit seizoen inderdaad een aantal keren geluk gehad. Maar dat soort wedstrijden heeft Ajax ook gehad(Groningen, Twente, Zwolle). PSV speelt niet zo aantrekkelijk als ik van ze gewend ben. Maar ze hadden er het team niet voor. Zowel Ajax als PSV zijn niet echt overtuigend geweest.quote:Op zondag 8 april 2018 07:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Grappig dat ik je niet hoor over de goedkope strafschop en de afgekeurde 3-3 van AZ. Maakt verder niet uit, PSV won verdiend en is de terechte kampioen. Ga me alleen niet vertellen dat de factor geluk geen enkele rol heeft gespeeld.![]()
Maar goed als je door de ogen van een Ajax supporter lijkt snap ik het wel. Had PSV gisteren verloren had Ajax zeker nog een kans gehad. Want Roda uit is niet bepaald een zekerheid voor PSV. Net zoals Heerenveen is Roda altijd een lastige tegenstander voor PSV.![]()
Nou ben benieuwd wat Ten Hag voor tyfusdomme keuzes vandaag gaat maken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik kan me ook voorstellen dat het zuur is voor een Ajax supporter, zo'n verloop van AZ-PSV.quote:Op zondag 8 april 2018 08:52 schreef Cherni het volgende:
Maar goed als je door de ogen van een Ajax supporter lijkt snap ik het wel. Had PSV gisteren verloren had Ajax zeker nog een kans gehad. Want Roda uit is niet bepaald een zekerheid voor PSV. Net zoals Heerenveen is Roda altijd een lastige tegenstander voor PSV.
Maar kijk je naar het spelbeeld en de gecreëerde kansen over de hele wedstrijd, dan is de overwinning niet gestolen.
Dat Blom kut fluit, weet je van te voren en zoals altijd hadden daar twee teams last van. En ook redelijk in gelijke mate.![]()
Je verwacht van een prof dat die de kracht kent van de absolute wil om te winnen, die PSV gisteren gewoon had.quote:
Dit is gewoon meelijwekkend. Dat clubje heeft wel erg veel jankballen die weigeren om te accepteren dat het vooral aan de eigen prestaties ligt of je wel of geen kampioen wordt, in plaats van aan de scheids of geluk.![]()
Van de Brom zou een goede trainer zijn voor Ajax.quote:Op zondag 8 april 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is gewoon meelijwekkend. Dat clubje heeft wel erg veel jankballen die weigeren om te accepteren dat het vooral aan de eigen prestaties ligt of je wel of geen kampioen wordt, in plaats van aan de scheids of geluk.![]()
“De absolute wil om te winnen” blèren terwijl je geholpen wordt met een blunder van de keeper en een ontzettend makkelijk gegeven penalty in 10 minuten.
Oké dan, bedankt weer Hans.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die keepersblunder is er alleen maar omdat Lozano de absolute wil om te winnen toont. Die vliegt er vol in, wetende dat de kans op succes minimaal is. Dat is puur karakter en dat brengt je terug.quote:Op zondag 8 april 2018 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
“De absolute wil om te winnen” blèren terwijl je geholpen wordt met een blunder van de keeper en een ontzettend makkelijk gegeven penalty in 10 minuten.
Oké dan, bedankt weer Hans.
En die pingel was gewoon terecht en komt ook omdat je vol druk zet op een tegenstander die in de touwen ligt.
Pure mentaliteit. Kan Onanananana nog wat van leren met zijn gejank.![]()
Siemgodquote:Op zondag 8 april 2018 08:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nou ben benieuwd wat Ten Hag voor tyfusdomme keuzes vandaag gaat maken.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die keepersblunder is er alleen maar omdat Lozano de absolute wil om te winnen toont.
999 van de 1000 keren gaat zo'n bal gewoon naar de rechtsback of diep op de spits, maar omdat Bizot een idioot is vliegt hij erin. Dat is puur geluk natuurlijk, niks meer en niks minder. Of dat nou bij Ajax, PSV of Feyenoord gebeurt, druk zetten op de bal heeft weinig met instelling te maken, die instructies krijg je bij de Fjes al mee.Dat moet zelfs jij met je "professionele" loopbaan weten.quote:Die vliegt er vol in, wetende dat de kans op succes minimaal is. Dat is puur karakter en dat brengt je terug.Die "pingel" zie je in elke wedstrijd een keer of 10 voorbij komen en dan wordt er niet voor gefloten. Wederom niks met 'druk zetten' te maken of meer van zulke kul, maar door een Blom die in dit geval dacht dat er wat aan de hand was. Het was een 'je kan hem ervoor geven' situatie, zoals zovaak in een wedstrijd.quote:En die pingel was gewoon terecht en komt ook omdat je vol druk zet op een tegenstander die in de touwen ligt.Ik heb gisteren weinig mentaliteit gezien van PSV om eerlijk te zijn. Behalve dan de laatste tien minuten toen ze tegen 10 man de voorsprong moesten vasthouden.quote:Pure mentaliteit. Kan Onanananana nog wat van leren met zijn gejank.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Who cares, als AZ gewonnen zou hebben dan zag ik het er ook nog wel van komen dat ze voor Ajax zouden eindigen (plek 2). Zeker met de huidige vorm / trainer.
Zou dan wel weer grappig zijn als Ajax 2 voorrondes zou overleven en de CL in zou gaan en PSV niet. Maar uiteindelijk gaat het ze allebei waarschijnlijk niet lukken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is het record aantal penalities in een seizoen en hoe dicht zit van Ginkel daarbij in de buurt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Blunder was het niet bepaald. Welke speler gaat zoals Lozano nog voor die bal. En die penalty kun je geven. Alleen die afgekeurde goal van AZ vond ik een terecht doelpunt.quote:Op zondag 8 april 2018 08:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oké dan, bedankt weer Hans.![]()
Wat een vermoeiende act voer jij op zeg. Alles wat AZ deed was goed en alles wat PSV deed was slecht, we hebben het genoteerd. Ga nu maar weg.quote:Op zondag 8 april 2018 09:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
[..]
999 van de 1000 keren gaat zo'n bal gewoon naar de rechtsback of diep op de spits, maar omdat Bizot een idioot is vliegt hij erin. Dat is puur geluk natuurlijk, niks meer en niks minder. Of dat nou bij Ajax, PSV of Feyenoord gebeurt, druk zetten op de bal heeft weinig met instelling te maken, die instructies krijg je bij de Fjes al mee.Dat moet zelfs jij met je "professionele" loopbaan weten.
[..]
Die "pingel" zie je in elke wedstrijd een keer of 10 voorbij komen en dan wordt er niet voor gefloten. Wederom niks met 'druk zetten' te maken of meer van zulke kul, maar door een Blom die in dit geval dacht dat er wat aan de hand was. Het was een 'je kan hem ervoor geven' situatie, zoals zovaak in een wedstrijd.
[..]
Ik heb gisteren weinig mentaliteit gezien van PSV om eerlijk te zijn. Behalve dan de laatste tien minuten toen ze tegen 10 man de voorsprong moesten vasthouden.![]()
Wacht even boertje, wat kom jij in het Ajax topic doen dan met die grote bakkes van je?quote:Op zondag 8 april 2018 09:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een vermoeiende act voer jij op zeg. Alles wat AZ deed was goed en alles wat PSV deed was slecht, we hebben het genoteerd. Ga nu maar weg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Jou op je plek zetten. En nou bakkes.quote:Op zondag 8 april 2018 09:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht even boertje, wat kom jij in het Ajax topic doen dan met die grote bakkes van je?![]()
Tyf even op naar je eigen topic als je niks te melden hebt. Tjeften boertje, tjeften.quote:Op zondag 8 april 2018 09:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jou op je plek zetten. En nou bakkes.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Easy mannen. De ploeg die het meest stabiel is geweest dit seizoen wordt kampioen, dat is PSV dus.
En ik vrees dat als Ajax volgend seizoen geen andere coach heeft dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Megablunder om Ten Hag aan te stellen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat sowieso.quote:Op zondag 8 april 2018 10:26 schreef Pedroso het volgende:
Easy mannen. De ploeg die het meest stabiel is geweest dit seizoen wordt kampioen, dat is PSV dus.
En ik vrees dat als Ajax volgend seizoen geen andere coach heeft dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Megablunder om Ten Hag aan te stellen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben eens benieuwd naar het aantal lege plekken in de Arena vanmiddag.
Afwetende provincialen die de reis niet meer willen maken
U MAD?![]()
Je kan het ten hag niet kwalijk nemen dat hij zo faalt als trainer en als persoonlijkheidquote:Op zondag 8 april 2018 10:26 schreef Pedroso het volgende:
En ik vrees dat als Ajax volgend seizoen geen andere coach heeft dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Megablunder om Ten Hag aan te stellen.
Je zou toch bij een club als ajax verwachten dat een trainer op alle fronten geanalyseerd is voordat hij bij ajax binnenkomt.......zoveelste debiele beslissing van overmars en van der sar.
Het is een ook een beetje vreemd want op het moment dat keizer ontslagen is was bosz gewoon weer vrij. Overmars en van der sar hadden zich heel goed kunnen indekken door de wil van de supporters in te willigen want de bosz hype was groot.
Hoe dom ben je als bestuur? Overmars en van der Sar zijn 2 kamikaze piloten die de afgrond in vliegen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maar bij PSV zullen er ook wel veel mutaties plaats vinden verwacht ik (en dan ook nog Brands weg) dus het is daar nog maar afwachten wat voor team er staat.quote:Op zondag 8 april 2018 10:26 schreef Pedroso het volgende:
En ik vrees dat als Ajax volgend seizoen geen andere coach heeft dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Megablunder om Ten Hag aan te stellen.
Al zullen er bij Ajax ook wel een paar vertrekken, sowieso Ziyech en Onana verwacht ik. En De Ligt eigenlijk ook wel
Oh.![]()
2021 komt al dichterbij.quote:Op zondag 8 april 2018 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar bij PSV zullen er ook wel veel mutaties plaats vinden verwacht ik (en dan ook nog Brands weg) dus het is daar nog maar afwachten wat voor team er staat.
Al zullen er bij Ajax ook wel een paar vertrekken, sowieso Ziyech en Onana verwacht ik. En De Ligt eigenlijk ook wel'Wish I was old and a little sentimental'
Je obsessie met mij begint ziekelijke vormen aan te nemen, maxi. Nu begin je me zelfs al te noemen terwijl ik niet eens in het topic ben.quote:Op zondag 8 april 2018 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt lekker. Tyf maar weer op naar het downmetbadder topic Nickgitaar.![]()
Obsessie lol. Op naar het feedback topic.quote:Op zondag 8 april 2018 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je obsessie met mij begint ziekelijke vormen aan te nemen, maxi. Nu begin je me zelfs al te noemen terwijl ik niet eens in het topic ben.![]()
Ik beschouw het als een compliment, maar echt nodig is het niet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Obsessie lol. Op naar het feedback topic.
Je mag me altijd DM-en als je me mist hoor.![]()
Eerst nog door wat rampjaartjes heen. Daarna vier keer op rij kampioen en dan begint het weer van voor af aan.quote:
AjaxGodOh.![]()
Die tweede zin snap ik niet.quote:Op zondag 8 april 2018 11:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een compliment, maar echt nodig is het niet.
Je mag me altijd DM-en als je me niet hoor.![]()
Consequentgodquote:Op zondag 8 april 2018 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog door wat rampjaartjes heen. Daarna vier keer op rij kampioen en dan begint het weer van voor af aan.
AjaxGod'Wish I was old and a little sentimental'
meer dan 18 jaar?quote:Op zondag 8 april 2018 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog door wat rampjaartjes heen. Daarna vier keer op rij kampioen en dan begint het weer van voor af aan.
AjaxGod"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Siem stond laatst tot 7 uur in de ochtend in een feestcafe vreemd te gaan terwijl die de volgende dag moest trainen.Wat een debielquote:![]()
Kom op man, Ajax heeft toch helemaal geen recht op de titel ook, wat een waardeloos kutvoetbal elke week weer. Zelfs bij gewonnen potjes heb je bijna altijd met samengeknepen billen gezeten omdat het spel zo slecht was dat het zo weer mis kon gaan.
Teveel spelers die falen, 100% kansen missen etc. Een trainer die vaag opstelt en kansloos wisselt, als ie al wisselt etc.
En dan een bestuur dat er een teringzooi van maakt en je hebt een basis voor kutvoetbal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
is allemaal nog niet te voorspellen he....quote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bont maakt Ajax het dan weer niet, gewoon 7 jaar zonder titel het magische getal.
ieder jaar wordt er overal geroepen ajax heeft de beste selectie
ook dit jaar heeft ajax de beste selectie
er is alleen een verschil tussen de beste selectie en een uitgebalanceerd elftal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Was jij daarbij?quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Siem stond laatst tot 7 uur in de ochtend in een feestcafe vreemd te gaan terwijl die de volgende dag moest trainen.Wat een debielOh.![]()
Dat klopt, daarom was er al veel kritiek naar Ajax toe aan het begin van het seizoen aan het gebrek aan benodigde aankopen die nodig waren. Dus dat mogen ze komende zomer beter doen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is allemaal nog niet te voorspellen he....
er is alleen een verschil tussen de beste selectie en een uitgebalanceerd elftalOh.![]()
Niks mis mee.quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Siem stond laatst tot 7 uur in de ochtend in een feestcafe vreemd te gaan terwijl die de volgende dag moest trainen.Wat een debiel![]()
Ik denk dat het hele probleem de aankopen zijn bij ajaxquote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom was er al veel kritiek naar Ajax toe aan het begin van het seizoen aan het gebrek aan benodigde aankopen die nodig waren. Dus dat mogen ze komende zomer beter doen.
ieder seizoen worden er weer teveel spelers gehaald
Er komt nooit een echt elftal
Het is ieder seizoen teveel los zand de afgelopen jaren.
Feyenoord was dit seizoen ook teveel los door teveel wisselingen en aankopen.
PSV heeft gewoon doorgebouwd wat er vorig seizoen was neergezet met 1 of 2 goede aankopen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat komt nu eenmaal omdat Ajax inzet op veel talent en die ook snel worden weggekocht, maar ook vooral nog wisselvallig zijn binnen het seizoen. Dan ook nog meerdere trainers in een seizoen met verschillende visies en je kan eigenlijk nooit kampioen worden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele probleem de aankopen zijn bij ajax
ieder seizoen worden er weer teveel spelers gehaald
Er komt nooit een echt elftal
Het is ieder seizoen teveel los zand de afgelopen jaren.
Feyenoord was dit seizoen ook teveel los door teveel wisselingen en aankopen.
PSV heeft gewoon doorgebouwd wat er vorig seizoen was neergezet met 1 of 2 goede aankopen.Oh.![]()
Domme excuses voor de club met de grootste begroting van Nederland.quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt nu eenmaal omdat Ajax inzet op veel talent en die ook snel worden weggekocht, maar ook vooral nog wisselvallig zijn binnen het seizoen. Dan ook nog meerdere trainers in een seizoen met verschillende visies en je kan eigenlijk nooit kampioen worden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jammer dat je niet veel verder komt dan dit roepen.quote:Op zondag 8 april 2018 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Domme excuses voor de club met de grootste begroting van Nederland.Oh.![]()
Onder Keizer ging het juist wat beter lopen en had je het idee dat het wel goed zou komen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Kom op man, Ajax heeft toch helemaal geen recht op de titel ook, wat een waardeloos kutvoetbal elke week weer. Zelfs bij gewonnen potjes heb je bijna altijd met samengeknepen billen gezeten omdat het spel zo slecht was dat het zo weer mis kon gaan.
Teveel spelers die falen, 100% kansen missen etc. Een trainer die vaag opstelt en kansloos wisselt, als ie al wisselt etc.
En dan een bestuur dat er een teringzooi van maakt en je hebt een basis voor kutvoetbal.
Maar toen werd er onbegrijpelijk ingegrepen en werd er een coach aangesteld die er niets van kan en ook bij zijn vorige clubs niets bijzonders gepresteerd heeft.
En het ergste is ook nog dat het lot van Overmars (die best mag blijven wat mij betreft) en vd Sar verbonden is aan Ten Hag, die zit er dus volgend seizoen ook nog (wat er ook gebeurd).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, dat begint het ergens op te lijken en dan naait meneer Ziyech hem even een oor aan met een penalty missenquote:Op zondag 8 april 2018 13:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onder Keizer ging het juist wat beter lopen en had je het idee dat het wel goed zou komen.
Maar toen werd er onbegrijpelijk ingegrepen en werd er een coach aangesteld die er niets van kan en ook bij zijn vorige clubs niets bijzonders gepresteerd heeft.
En het ergste is ook nog dat het lot van Overmars (die best mag blijven wat mij betreft) en vd Sar verbonden is aan Ten Hag, die zit er dus volgend seizoen ook nog (wat er ook gebeurd)..
Get woke, go broke!![]()
Als je met de grootste begroting van het land 5 seizoen niet in staat bent om kampioen te worden...quote:Op zondag 8 april 2018 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet veel verder komt dan dit roepen.
Het is inderdaad wanbeleid bij ajax maar dat het zogenaamd om jeugdspelers gaat en dat er zoveel wordt weggekocht is ook weer allemaal heel erg overdreven..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dan faal je, daar is iedereen het hier ook wel over eens ja.quote:Op zondag 8 april 2018 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je met de grootste begroting van het land 5 seizoen niet in staat bent om kampioen te worden...
Het is inderdaad wanbeleid bij ajax maar dat het zogenaamd om jeugdspelers gaat en dat er zoveel wordt weggekocht is ook weer allemaal heel erg overdreven...Oh.![]()
4 seizoenen toch ? Als we het positief bekijken dan zijn we 4x kampioen geweest in de laatste 8 jaar, we liggen op schema (50%) !quote:Op zondag 8 april 2018 13:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je met de grootste begroting van het land 5 seizoen niet in staat bent om kampioen te worden...
Het is inderdaad wanbeleid bij ajax maar dat het zogenaamd om jeugdspelers gaat en dat er zoveel wordt weggekocht is ook weer allemaal heel erg overdreven...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja maar daarvoor was ook een hele periode van droogtequote:Op zondag 8 april 2018 13:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
4 seizoenen toch ? Als we het positief bekijken dan zijn we 4x kampioen geweest in de laatste 8 jaar, we liggen op schema (50%) !
Toen kwam frankie die de prijzen haalde maar dat was allemaal niet goed genoeg....
En zie het resultaat....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Met je eens hoor, al was het bij De Boer het laatste seizoen ook wel over. En Europees was het ook niet best. Maar wel 4x kampioen geworden, daar mag ie best de credits voor hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 13:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor was ook een hele periode van droogte
Toen kwam frankie die de prijzen haalde maar dat was allemaal niet goed genoeg....
En zie het resultaat.....
Toch zie ik het verder niet somber in voor de nabije toekomst. Dan moeten ze wel Ten Hag zo snel mogelijk lozen (ik val in herhaling).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
overmars gaat ten hag niet zomaar lozen ....want ten hag is alleen maar gehaald omdat overmars goede vriendjes is met ten hag.......quote:Op zondag 8 april 2018 13:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met je eens hoor, al was het bij De Boer het laatste seizoen ook wel over. En Europees was het ook niet best. Maar wel 4x kampioen geworden, daar mag ie best de credits voor hebben.
Toch zie ik het verder niet somber in voor de nabije toekomst. Dan moeten ze wel Ten Hag zo snel mogelijk lozen (ik val in herhaling).
Ik zie ten hag gewoon volgend seizoen weer trainer zijn.....
Het zou echt groot gezichtsverlies zijn voor overmars en van der sar als ze ten hag snel gaan lozen...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat is het trieste ja. Het lot van Sar en Overmars is aan hem verbonden (ook door vd Sar gezegd overigens) dus er moet wel heel wat gebeuren voordat ie er uit vliegt.quote:Op zondag 8 april 2018 13:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
overmars gaat ten hag niet zomaar lozen ....want ten hag is alleen maar gehaald omdat overmars goede vriendjes is met ten hag.......
Ik zie ten hag gewoon volgend seizoen weer trainer zijn.....
Het zou echt groot gezichtsverlies zijn voor overmars en van der sar als ze ten hag snel gaan lozen....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zou me niet eens verbazen als ten hag volgend seizoen gewoon kampioen wordt met ajax want ajax zal ook volgend seizoen de beste selectie hebben op 1 of andere manier.quote:Op zondag 8 april 2018 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is het trieste ja. Het lot van Sar en Overmars is aan hem verbonden (ook door vd Sar gezegd overigens) dus er moet wel heel wat gebeuren voordat ie er uit vliegt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je moet Ten Hag ook gewoon nog de kans geven in de voorbereiding en zijn eigen volledige seizoen daarna, daarna pas hem echt beoordelen.Oh.![]()
Trainers als ten hag geilen op zichzelf.....constant roepen dat hij bij bayern heeft gewerkt enzovoorts....quote:Op zondag 8 april 2018 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je moet Ten Hag ook gewoon nog de kans geven in de voorbereiding en zijn eigen volledige seizoen daarna, daarna pas hem echt beoordelen.
Je zag ook vorige week wil hij ineens allerlei spelers gaan laten debuteren ...onder het mom van ? je kent het wel dat hij dat zogenaamd gedaan heeft....hij is op een heel geforceerde manier bezig om de buitenwereld te laten denken dat hij zogenaamd een goede trainer is...
.zulke trainers moet je niet serieus nemen. .....roepen dat het positiespel verbeterd is...terwijl het positiespel onder Keizer 10 keer beter was enzovoorts enzovoorts....
Ik vind het gewoon een raar mannetje die ten hag"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mensen vergeten nog wel eens dat het bij Keizer keer op keer open lag bij balverlies, het spel is nu ook droevig hoor daar niet van. Maar onder Keizer waren het twee goede potjes en toen zakte het tegen Twente ineens weer helemaal in, was gewoon ook totaal niet stabiel.quote:Op zondag 8 april 2018 13:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Trainers als ten hag geilen op zichzelf.....constant roepen dat hij bij bayern heeft gewerkt enzovoorts....
Je zag ook vorige week wil hij ineens allerlei spelers gaan laten debuteren ...onder het mom van ? je kent het wel dat hij dat zogenaamd gedaan heeft....hij is op een heel geforceerde manier bezig om de buitenwereld te laten denken dat hij zogenaamd een goede trainer is...
.zulke trainers moet je niet serieus nemen. .....roepen dat het positiespel verbeterd is...terwijl het positiespel onder Keizer 10 keer beter was enzovoorts enzovoorts....
Ik vind het gewoon een raar mannetje die ten hagOh.![]()
je overdrijft nu een beetjequote:Op zondag 8 april 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen vergeten nog wel eens dat het bij Keizer keer op keer open lag bij balverlies, het spel is nu ook droevig hoor daar niet van. Maar onder Keizer waren het twee goede potjes en toen zakte het tegen Twente ineens weer helemaal in, was gewoon ook totaal niet stabiel.
iedereen is het wel overeens dat keizer tenminste ajax op de ajax manier wilde laten voetballen...
spelers als neres en kluivert kwamen ook veel beter tot hun recht onder keizer. Geldt trouwens ook voor Frenkie de Jong en van de Beek.
Onder ten hag lijkt het meer op duitse degelijkheid die helemaal niet bij ajax past..
Ik heb werkelijk nog geen goed potje van ajax gezien onder ten hag......onder keizer wel"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Keizer was een veel aanvallendere coach, maar ook genoeg zaadwedstrijden onder hem gezien hoor. Thuis tegen Vitesse en Utrecht werd er niks gecreëerd.quote:Op zondag 8 april 2018 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je overdrijft nu een beetje
iedereen is het wel overeens dat keizer tenminste ajax op de ajax manier wilde laten voetballen...
spelers als neres en kluivert kwamen ook veel beter tot hun recht onder keizer. Geldt trouwens ook voor Frenkie de Jong en van de Beek.
Onder ten hag lijkt het meer op duitse degelijkheid die helemaal niet bij ajax past..
Ik heb werkelijk nog geen goed potje van ajax gezien onder ten hag......onder keizer wel
Ten Hag wilde gewoon het fundament beter leggen, maar lijkt iets teveel een controlfreak op het moment. Ik had ook liever Bosz gezien verder, maar we moeten echt niet de wedstrijden onder Keizer romantiseren.Oh.![]()
Ik ben er ook helemaal geen voorstander van om mensen als keizer en ten hag trainer te laten maken van clubs als ajax psv of feyenoordquote:Op zondag 8 april 2018 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keizer was een veel aanvallendere coach, maar ook genoeg zaadwedstrijden onder hem gezien hoor. Thuis tegen Vitesse en Utrecht werd er niks gecreëerd.
Ten Hag wilde gewoon het fundament beter leggen, maar lijkt iets teveel een controlfreak op het moment. Ik had ook liever Bosz gezien verder, maar we moeten echt niet de wedstrijden onder Keizer romantiseren.
ik vind dat topclubs geleid moeten worden door ex topvoetballers die in de top hebben gespeeld
en dan zullen mensen wel weer aankomen met louis van gaal enzovoorts maar dat is ook weer allemaal grote bullshit....ik geloof er gewoon niet in.
Je kan topvoetbal alleen maar begrijpen en overbrengen als je zelf in de top heb gevoetbald en als je zelf ook een topvoetballer bent geweest.
Al die trainers die nooit topspeler zijn geweest en succes hebben zie ik meer als meer geluk dan wijsheid......"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nog meer eenheidsworstenquote:Op zondag 8 april 2018 14:26 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/bart_sanders/status/982957557907099649
2 jensens op dezelfde positie straksDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Volgens mij is deze Jensen gewoon een goede speler hoor, ook creatief. Net als Victor Jensen trouwens, zo is de opvolger van Ziyech al binnen.quote:
En nu moeten ze ook Siem lozen.Oh.![]()
Droppie heeft geen flauw idee wie Jensen is, maar wel al zijn woordje klaar xpquote:Op zondag 8 april 2018 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze Jensen gewoon een goede speler hoor, ook creatief. Net als Victor Jensen trouwens, zo is de opvolger van Ziyech al binnen.
En nu moeten ze ook Siem lozen.![]()
Ook gewoon 22 jaar dus een opzich prima leeftijd, volgend seizoen middenveld van Frenkie - Jensen - v/d Beek.quote:Op zondag 8 april 2018 14:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Droppie heeft geen flauw idee wie Jensen is, maar wel al zijn woordje klaar xpOh.![]()
Lijkt me prima ja. Schone gewoon verlengen maar dan als reserve en Eiting er dan ook bij. En dan kijken of jongens als Lang, Pasquali, Jensen2, Matusiwa en Mazraoui zich er in kunnen vechten.quote:Op zondag 8 april 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon 22 jaar dus een opzich prima leeftijd, volgend seizoen middenveld van Frenkie - Jensen - v/d Beek.![]()
Victor Jensen - Pasquali - Lang zou eigenlijk gewoon het middenveld van Jong Ajax moeten zijn komend seizoen, Mazraoui kan je gebruiken als prima 12e man in de selectie. Volgens mij kan hij ook op rechtsback uit de voeten dus kan hij afwisselen met Kristensen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me prima ja. Schone gewoon verlengen maar dan als reserve en Eiting er dan ook bij. En dan kijken of jongens als Lang, Pasquali, Jensen2, Matusiwa en Mazraoui zich er in kunnen vechten.Oh.![]()
Competitie vespeeld en toch nog Schone opstellenhou op
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
VIESMADquote:Op zondag 8 april 2018 11:43 schreef Syntix het volgende:
Blijkbaar win je de laatste jaren (2) alleen titels als je tyfus veel geluk hebt.![]()
![]()
Ik hoop dat hij dan tegen PSV niet opgesteld word. Nu volg ik Ajax niet zo goed als de echte supporter van Ajax. Maar wat ik zie dan is het een prima speler. Sterker nog een van de betere.quote:Op zondag 8 april 2018 15:38 schreef gniffie het volgende:
![]()
Ik had Eiting ook wel graag zien spelen.quote:Op zondag 8 april 2018 15:38 schreef gniffie het volgende:
Oh.![]()
Ten Hag is een tactisch onbenul.quote:Op zondag 8 april 2018 15:38 schreef gniffie het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Benieuwd naar de statistieken van Keizer vs Hag. Iemand?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Kristensen. goede traptechniek maar 0 voetbal IQ. Dijks 2.0"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Supportersclub van Fortuna beweert uit betrouwbare bron vernomen te hebben dat het duel overgespeeld wordt en zijn vooral geïrriteerd dat de KNVB wederom een beslissing neemt ten nadele van Fortuna, ondanks dat de KNVB zelf fout zat met hun administratie.quote:Op zondag 8 april 2018 17:00 schreef KingRadler het volgende:
Heeft iemand een bron dat Jong Ajax - NEC overgespeelt gaat worden![]()
Hij oogt nog wat onzeker in z’n spel.quote:Op zondag 8 april 2018 17:39 schreef gniffie het volgende:
Kristensen. goede traptechniek maar 0 voetbal IQ. Dijks 2.0![]()
Afronding is weer fantastisch vandaag
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
moet ik eerst een betere bron hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 17:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Supportersclub van Fortuna beweert uit betrouwbare bron vernomen te hebben dat het duel overgespeeld wordt en zijn vooral geïrriteerd dat de KNVB wederom een beslissing neemt ten nadele van Fortuna, ondanks dat de KNVB zelf fout zat met hun administratie.
deze keer heeft ajax een brief gehad waarin staat dat bijleveld niet geschorst is, waarna ze ook nog eens na hebben gebeld erover.
als je hem dan alsnog eruit laat, passeer je hem gewoon en hou je dus je 4 kaarten.![]()
AZquote:Op zondag 8 april 2018 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ben blij als dit seizoen klaar is. Op naar volgend seizoen. Achter wie eindigen we dan tweede?Oh.![]()
jong ajax achter twentequote:Op zondag 8 april 2018 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ben blij als dit seizoen klaar is. Op naar volgend seizoen. Achter wie eindigen we dan tweede?![]()
PSV. Feyenoord wordt de komende 18 jaar weer geen kampioen.quote:Op zondag 8 april 2018 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ben blij als dit seizoen klaar is. Op naar volgend seizoen. Achter wie eindigen we dan tweede?![]()
ok bedankt Hans.quote:Op zondag 8 april 2018 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV. Feyenoord wordt de komende 18 jaar weer geen kampioen.'Wish I was old and a little sentimental'
Weer gewonnen met de hulp van de scheids. Elke week. En dan maar klagen over PSV. Triest.Land of the free. Home of the brave.![]()
wat zeggen ze op ajaxshowtime hierover?quote:Op zondag 8 april 2018 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
Weer gewonnen met de hulp van de scheids. Elke week. En dan maar klagen over PSV. Triest.![]()
Stop met deze act en log gewoon uit.quote:Op zondag 8 april 2018 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
Weer gewonnen met de hulp van de scheids. Elke week. En dan maar klagen over PSV. Triest.'Wish I was old and a little sentimental'
''Woont in de VS''quote:Op zondag 8 april 2018 18:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stop met deze act en log gewoon uit.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
Weer gewonnen met de hulp van de scheids. Elke week. En dan maar klagen over PSV. Triest.![]()
![]()
Bij Fox Sports geven ze ten Hag nog net niet de schuld van het missen van al die kansen. Valt me nog mee.![]()
Hoeveel zouden ze ongeveer moeten betalen voor Ziyech? tussen de 30 en 40?quote:
Zou wel een mooie (tussen?)stap voor hem zijn![]()
Denk het wel, hij heeft nog drie jaar contract. Of ze nemen al genoeg met rond de 20 miljoen omdat Ziyech zo graag weg wilquote:Op zondag 8 april 2018 19:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze ongeveer moeten betalen voor Ziyech? tussen de 30 en 40?
Zou wel een mooie (tussen?)stap voor hem zijn
Oh.![]()
Denk dat ze niet meer dan 25 voor hem vragen.quote:Op zondag 8 april 2018 19:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze ongeveer moeten betalen voor Ziyech? tussen de 30 en 40?
Zou wel een mooie (tussen?)stap voor hem zijn
Is al wat ouder, is niet constant, wil graag weg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die Ten Hag is echt niet goed of wel dan? Die uitspraken van die mafklapper. Niet te doen.'Wish I was old and a little sentimental'
Hij kan er niet mee omgaan , dat werken voor een topbedrijfquote:Op zondag 8 april 2018 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Die Ten Hag is echt niet goed of wel dan? Die uitspraken van die mafklapper. Niet te doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Media.Verbod.Nu.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 08-04-2018 om 19:16:04💬 | Ajax kon de 'vele kansen' niet afmaken. Had de ploeg van Erik ten Hag PSV bang kunnen maken?"Ik denk dat ze sowieso wel bang voor ons zijn."#ajaherhttps://t.co/uLUv0IodxY https://t.co/JdAEbaT43k reageer retweet
Oh.![]()
Hij zet niet alleen zichzelf voor lul maar iedereen die iets met Ajax van doen heeft ook.quote:Op zondag 8 april 2018 19:55 schreef StarGazer het volgende:
Die Ten Hag is echt niet goed of wel dan? Die uitspraken van die mafklapper. Niet te doen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Weet niet of het al bekend was hier, maar Jong moet wedstrijd tegen NEC overspelen vanwege fout (van KNVB) met niet schorsen Bijleveld.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Alsof het iets uitmaakt.quote:Op zondag 8 april 2018 20:37 schreef franklop het volgende:
Weet niet of het al bekend was hier, maar Jong moet wedstrijd tegen NEC overspelen vanwege fout (van KNVB) met niet schorsen Bijleveld.
Maar goed, regels zijn regels.
Hopelijk leert de KNVB ervan dat ze beter moeten opletten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom zou dat niets uitmaken?quote:Op zondag 8 april 2018 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het iets uitmaakt.
Hopelijk leert de KNVB ervan dat ze beter moeten opletten.Verschil tussen Fortuna en NEC in de strijd om directe promotie is vier punten. Als Fortuna nu verliest kan dat beslissend zijn.
![]()
Ik denk niet dat ze bij PSV heel erg bang zijn.quote:Op zondag 8 april 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Media.Verbod.Nu.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 08-04-2018 om 19:16:04💬 | Ajax kon de 'vele kansen' niet afmaken. Had de ploeg van Erik ten Hag PSV bang kunnen maken?"Ik denk dat ze sowieso wel bang voor ons zijn."#ajaherhttps://t.co/uLUv0IodxY https://t.co/JdAEbaT43k reageer retweet
Gelukkig is het voor de meesten niet een nieuw of onwennig gevoel.quote:Op zondag 8 april 2018 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij zet niet alleen zichzelf voor lul maar iedereen die iets met Ajax van doen heeft ook.![]()
Was voor Ajax. Of Jong Ajax in dit geval.quote:Op zondag 8 april 2018 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou dat niets uitmaken?Verschil tussen Fortuna en NEC in de strijd om directe promotie is vier punten. Als Fortuna nu verliest kan dat beslissend zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En ik denk dat de spelers van jong ajax voor de eer ook gewoon kampioen willen worden.quote:Op zondag 8 april 2018 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou dat niets uitmaken?Verschil tussen Fortuna en NEC in de strijd om directe promotie is vier punten. Als Fortuna nu verliest kan dat beslissend zijn.
![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 20:37 schreef franklop het volgende:
Weet niet of het al bekend was hier, maar Jong moet wedstrijd tegen NEC overspelen vanwege fout (van KNVB) met niet schorsen Bijleveld.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Fortuna maakt het iets uit.quote:Op zondag 8 april 2018 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof het iets uitmaakt.
Hopelijk leert de KNVB ervan dat ze beter moeten opletten.![]()
Moet dat overspelen met dezelfde spelers ? Anders zou ik een zo sterk mogelijk Jong Ajax opstellen, alleen al om die van Schaijk te narren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met exact dezelfde spelers.quote:Op zondag 8 april 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet dat overspelen met dezelfde spelers ? Anders zou ik een zo sterk mogelijk Jong Ajax opstellen, alleen al om die van Schaijk te narren.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 8 april 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet dat overspelen met dezelfde spelers ? Anders zou ik een zo sterk mogelijk Jong Ajax opstellen, alleen al om die van Schaijk te narren.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 8 april 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet dat overspelen met dezelfde spelers ? Anders zou ik een zo sterk mogelijk Jong Ajax opstellen, alleen al om die van Schaijk te narren.![]()
Voor de rest is het sneuer voor Fortuna dan voor Jong Ajax, die hebben niet echt de noodzaak om kampioen te worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Matusiwa was geschorst, die is voor de komende wedstrijd weer geschorst en mag dus meedoen tegen NEC.quote:Op zondag 8 april 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Moet dat overspelen met dezelfde spelers ? Anders zou ik een zo sterk mogelijk Jong Ajax opstellen, alleen al om die van Schaijk te narren.
Niet helemaal zelfde teams dus.![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
Wut?quote:Op zondag 8 april 2018 21:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Matusiwa was geschorst, die is voor de komende wedstrijd weer geschorst en mag dus meedoen tegen NEC.
Niet helemaal zelfde teams dus.![]()
![]()
Matusiwa was 1 wedstrijd geschorst.quote:
Dit was eerst tegen NEC. De wedstrijd tegen NEC is ongeldig, en dus verplaatst.
Dat betekent dat Matusiwa nog steeds 1 wedstrijd geschorst is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die man is echt Fred Rutten in het kwadraatquote:Op zondag 8 april 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
En hij kijkt alleen maar naar de ranglijst. En die zegt dat Ajax volgende week op 4 punten kan komen!
Al kijkt hij eigenlijk nooit naar de ranglijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erik
[ Bericht 1% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 08-04-2018 21:36:15 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die man is echt Fred Rutten in het kwadraatEn hij kijkt alleen maar naar de ranglijst. En die zegt dat Ajax volgende week op 4 punten kan komen!
Al kijkt hij eigenlijk nooit naar de ranglijst.Wat zit er toch in die lucht daar in Twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ErikOh.![]()
kruitdampquote:Op zondag 8 april 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zit er toch in die lucht daar in Twente?![]()
Maar dan mag Bijleveld toch ook spelen, er van uit gaande dat JA nog een potje speelt voor die inhaalwedstrijd?quote:Op zondag 8 april 2018 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matusiwa was 1 wedstrijd geschorst.
Dit was eerst tegen NEC. De wedstrijd tegen NEC is ongeldig, en dus verplaatst.
Dat betekent dat Matusiwa nog steeds 1 wedstrijd geschorst is.Sowquote:![]()
Die tweet is zo anti genot, durf de video niet aan te klikken"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als Bijleveld inderdaad geschorst is voor 1 wedstrijd, ja.quote:Op zondag 8 april 2018 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Maar dan mag Bijleveld toch ook spelen, er van uit gaande dat JA nog een potje speelt voor die inhaalwedstrijd?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 8 april 2018 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die man is echt Fred Rutten in het kwadraatEn hij kijkt alleen maar naar de ranglijst. En die zegt dat Ajax volgende week op 4 punten kan komen!
Al kijkt hij eigenlijk nooit naar de ranglijst.ik verlang naar frankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erik![]()
Hahaquote:Op zondag 8 april 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een clown die trainer van jullie.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Hoe durft hij toch godverdomme zulke dingen te zeggen, ik vind het echt te triest voor woordenquote:Op zondag 8 april 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Alsof Ajax bij PSV gaat winnen. Gooi jezelf gewoon weg, Ten Hag.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat zie ik eigenlijk nog wel weer gebeuren, zou typisch zijnquote:Op zondag 8 april 2018 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Alsof Ajax bij PSV gaat winnen. Gooi jezelf gewoon weg, Ten Hag.![]()
ik heb er ook wel redelijk vertrouwen in. Niet dat het verder nog iets uit maakt voor het verloopquote:Op zondag 8 april 2018 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nog wel weer gebeuren, zou typisch zijn![]()
Nee joh, PSV klapt er vol op zonder de echt grote druk die er is. Daar gaat Ajax nooit onderuit voetballen.quote:Op zondag 8 april 2018 22:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk nog wel weer gebeuren, zou typisch zijn
Zal wel een 3-1 voor PSV worden.Oh.![]()
PSV wat er vol op klapt? Sure.quote:Op zondag 8 april 2018 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, PSV klapt er vol op zonder de echt grote druk die er is. Daar gaat Ajax nooit onderuit voetballen.
Zal wel een 3-1 voor PSV worden.![]()
Galasek was geen miskoop, Pasanen en Pantelic idem ditoquote:Op zondag 8 april 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2018/04/(...)-sonck-honk-geheten/
(lol)RED ONS HENNIEGOD![]()
Leonardo was een god in de UEFA Cupquote:Op zondag 8 april 2018 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Galasek was geen miskoop, Pasanen en Pantelic idem ditoOh.![]()
Maar verderquote:Op zondag 8 april 2018 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leonardo was een god in de UEFA Cup![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
2-3 in blessuretijd tegen Groningen genotquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Zijn spelers helpen anders behoorlijk mee in de media.quote:Op maandag 9 april 2018 08:00 schreef KingRadler het volgende:
Ten Hag maakt Ajax totaal belachelijk Nationaal en Internationaal.
Enige bescheidenheid zou die jongens toch wel sieren.![]()
Wat ben ik blij als dit seizoen afgelopen is zeg, kan niet herinneren dat ik zo weinig genoten heb van een seizoen. Het begon in juli en is gewoon niet opgehouden tot nu..![]()
Pantelic paviljoenquote:Op zondag 8 april 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2018/04/(...)-sonck-honk-geheten/
(lol)![]()
![]()
Dit terwijl Ajax het mooiste voetbal speelt?quote:Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Wat ben ik blij als dit seizoen afgelopen is zeg, kan niet herinneren dat ik zo weinig genoten heb van een seizoen. Het begon in juli en is gewoon niet opgehouden tot nu..
Behalve oa Bayern, City en Barcelona is het overal drama. Samenvattingen lijken nog wat, maar verder is het voetbal overal za saai. Tijd voor een nieuwe opzet met nieuwe regels.
Wie heeft dit seizoen nou echt lol?![]()
Dit inderdaad. Toch wel één van de zwartste seizoenen die ik meegemaakt heb. Zondag nog even verliezen van psv en het rampseizoen is wel compleetquote:Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Wat ben ik blij als dit seizoen afgelopen is zeg, kan niet herinneren dat ik zo weinig genoten heb van een seizoen. Het begon in juli en is gewoon niet opgehouden tot nu..![]()
![]()
Dat gejank op Ten Hag, tuurlijk is PSV niet gerust als Ajax op bezoek komt.. Daar zeg je helemaal niets raars meeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Juist, deze man snapt het. Vooral dit is een cruciaal detail wat vaak over het hoofd wordt gezien. Leuk als je op papier het beste elftal hebt maar dat zegt niets over de chemie tussen de spelers en wat voor type spelers een elftal heeft en in hoeverre deze renderen in een bepaalde speelstijl.quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is allemaal nog niet te voorspellen he....
er is alleen een verschil tussen de beste selectie en een uitgebalanceerd elftal
PSV had ook zogenaamd het beste elftal destijds met Mertens enzo maar toch werd Ajax kampioen om precies deze reden.''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi![]()
Kluivert Jr. moet wat minder lullen en wat meer z'n voetjes laten spreken. Verder speelt PSV vrij behoudend maar dat is met de huidige selectie gewoon het beste gebleken.![]()
Je zegt ook niks raars als je zegt dat de bal rond is en de wedstrijd wordt gespeeld met 11 tegen 11, maar dat betekent niet dat je het meteen moet zeggenquote:Op maandag 9 april 2018 11:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat gejank op Ten Hag, tuurlijk is PSV niet gerust als Ajax op bezoek komt.. Daar zeg je helemaal niets raars mee
Ten Hag moet misschien maar eens kijken naar het belabberde spel van zijn ploeg en de afstand met PSV op de ranglijst, nu met uitspraken komen dat PSV bang is voor ons is natuurlijk complete waanzin en hij maakt zichzelf er totaal belachelijk mee![]()
quote:Ajax verzekerde zich voor komend seizoen al van de komst van Perr Schuurs en Hassane Bandé, maar de kans is groot dat het daar niet bij blijft. De Telegraaf schrijft dat hoofdscout Henk Veldmate donderdag en in de nacht van zaterdag op zondag aanwezig was bij wedstrijden van Boca Juniors.
Veldmate zat tijdens de Copa Libertadores-wedstrijd tegen Junior FC (1-0 winst)) en het competitieduel met Defensa y Justicia (1-2 verlies) op de tribune voor Lisandro Magallán. De 24-jarige centrale verdediger deed in beide wedstrijden negentig minuten mee en is naar verluidt al langer in beeld bij de huidige nummer twee van de Eredivisie.
Magallán werd in oktober voor het eerst in verband gebracht met Ajax en in januari zou hij een aanbieding van de Amsterdammers hebben afgewezen, claimde journalist Álvaro Riera Carbo van Radio Caravana. De voormalig jeugdinternational van Argentinië maakte in 2012 de overstap van Gimnasia naar Boca en speelde er tot dusverre 51 wedstrijden.
Magallán is echter niet de enige optie voor directeur spelersbeleid Marc Overmars, vervolgt het dagblad. Hij heeft namelijk (vrijblijvend) gesproken met Eduardo Hernández, de zaakwaarnemer van Edson Álvarez. Laatstgenoemde is een twintigjarige Mexicaanse stopper die 55 wedstrijden in de benen heeft zitten voor CF América. Álvarez, negenvoudig international, heeft bij zijn club nog een contract tot de zomer van 2022.Oh.![]()
Ajax scoort nu te weinig ja, maar het lijkt net alsof iedereen de defensieve zwakte onder Keizer is vergeten, waardoor je sowieso thuis veel onnodige punten hebt laten liggen tegen Vitesse en Utrecht. Die eerste helft van de competitie heeft je de kop gekost, niet de resultaten sinds Ten Hag er zit...quote:Op maandag 9 april 2018 12:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zegt ook niks raars als je zegt dat de bal rond is en de wedstrijd wordt gespeeld met 11 tegen 11, maar dat betekent niet dat je het meteen moet zeggen
Ten Hag moet misschien maar eens kijken naar het belabberde spel van zijn ploeg en de afstand met PSV op de ranglijst, nu met uitspraken komen dat PSV bang is voor ons is natuurlijk complete waanzin en hij maakt zichzelf er totaal belachelijk meeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nouja Ten Hag heeft het wel voor elkaar gekregen om Ajax nog saaier te laten voetballen dan PSV.quote:Op maandag 9 april 2018 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax scoort nu te weinig ja, maar het lijkt net alsof iedereen de defensieve zwakte onder Keizer is vergeten, waardoor je sowieso thuis veel onnodige punten hebt laten liggen tegen Vitesse en Utrecht. Die eerste helft van de competitie heeft je de kop gekost, niet de resultaten sinds Ten Hag er zit...
Dat is best een knappe prestatie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee de gelijke spelen tegen Utrecht en ADO en het verlies bij Vitesse hebben geen invloed gehadquote:Op maandag 9 april 2018 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax scoort nu te weinig ja, maar het lijkt net alsof iedereen de defensieve zwakte onder Keizer is vergeten, waardoor je sowieso thuis veel onnodige punten hebt laten liggen tegen Vitesse en Utrecht. Die eerste helft van de competitie heeft je de kop gekost, niet de resultaten sinds Ten Hag er zit...
Dat Keizer ook geen beste trainer was doet niets af aan het feit dat Ten Hag dat ook zeker niet is, voorlopig althans. De man moet wel de kans krijgen om een nieuw seizoen te beginnen met een volledige voorbereiding, maar op dit moment spreekt er nog he-le-maal niets in zijn voordeel![]()
Gewoon 0 punten voor een gelijkspel of uberhaupt gelijkspel afschaffen is al een begin. Al die kleine schijtploegjes moeten dan wel gaan voetballen i.p.v. voor een puntje voor de goal gaan hangen.quote:Op maandag 9 april 2018 10:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dit terwijl Ajax het mooiste voetbal speelt?
Behalve oa Bayern, City en Barcelona is het overal drama. Samenvattingen lijken nog wat, maar verder is het voetbal overal za saai. Tijd voor een nieuwe opzet met nieuwe regels.
Wie heeft dit seizoen nou echt lol?![]()
quote:Op maandag 9 april 2018 12:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Gewoon 0 punten voor een gelijkspel of uberhaupt gelijkspel afschaffen is al een begin. Al die kleine schijtploegjes moeten dan wel gaan voetballen i.p.v. voor een puntje voor de goal gaan hangen.
Het lek is boven jongens![]()
Het is niet DE oplossing, maar ik vind het helemaal geen gek idee.quote:
Bij gelijke stand gewoon golden goal, maximaal 2x 15 minuten en dan pingels. Maakt het minder aantrekkelijk om verdedigend te spelen.
En voor elke 10 goals die je in een seizoen maakt een extra punt.![]()
En zuivere speeltijd (70 minuten), dus bij wissels en blessures wordt de klok stil gezet. En elk gebaar of woord naar de scheidsrechter is geel. En strafschopgebieden en penalties afschaffen. Etc etc.quote:Op maandag 9 april 2018 13:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is niet DE oplossing, maar ik vind het helemaal geen gek idee.
Bij gelijke stand gewoon golden goal, maximaal 2x 15 minuten en dan pingels. Maakt het minder aantrekkelijk om verdedigend te spelen.
En we wachten allemaal op sjakie en kale en kokkie ole oleEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Zulke gekke dingen zegt hij niet. Een gelijkspel is bij geen enkele sport ter wereld een aspect, behalve bij voetbal. Laat ze maar lekker verlengen tot er een goal valt, zonder pingels.quote:![]()
Want? Als je niet kan voetballen is het niet aantrekkelijk om te hopen op penalty's en daarom helemaal geen risico te nemen?quote:Op maandag 9 april 2018 13:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is niet DE oplossing, maar ik vind het helemaal geen gek idee.
Alleen ADO thuis was een dikke tegenvaller, uit bij Utrecht en Vitesse kun je puntverlies lijden. Ajax zou alle 17 thuiswedstrijden moeten winnen, dat gat van 7 punten is puur ontstaan omdat PSV zijn thuispotjes wel wint, minus dat gelijke spel tegen Heerenveen dat werd veroorzaakt omdat Lozano zijn handen niet thuis hieldquote:Op maandag 9 april 2018 12:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee de gelijke spelen tegen Utrecht en ADO en het verlies bij Vitesse hebben geen invloed gehad
Dat Keizer ook geen beste trainer was doet niets af aan het feit dat Ten Hag dat ook zeker niet is, voorlopig althans. De man moet wel de kans krijgen om een nieuw seizoen te beginnen met een volledige voorbereiding, maar op dit moment spreekt er nog he-le-maal niets in zijn voordeelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Schone: "het kan nog spannend worden"
dat is wel voorbij na dit weekend toen psv van AZ won....
en dan bedoel ik het verlies van AZ (zodat het nog spannend ging worden voor ajax omtrent de tweede plaats) want ik mag toch hopen dat niemand het heeft over de eerste plaats nog?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kale en kokkiegenot.quote:
Kerlon trouwens gestopt. Had een fantastisch seizoen bij Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Zijn vriendje Ze Eduardo had nog een redelijke loopbaanquote:Op maandag 9 april 2018 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kale en kokkiegenot.
Kerlon trouwens gestopt. Had een fantastisch seizoen bij Ajax.RED ONS HENNIEGOD![]()
Over die goal van Lozanoquote:![]()
![]()
![]()
En dan over de goal van Ajax:"Nee, dat was geen buitenspel."quote:Op maandag 9 april 2018 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch kon ik zelfs mijn lachen niet inhouden, sjongejonge.
Wie schrijft zijn teksten? Want dit is toch cabaret en niet serieus hè?![]()
Gewoon het resultaat van jarenlange bezuinigingen op de ouderenzorgquote:Op maandag 9 april 2018 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan over de goal van Ajax:"Nee, dat was geen buitenspel."
Wie schrijft zijn teksten? Want dit is toch cabaret en niet serieus hè?
En dat is niet om te lachen, badder.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Eerlijk gezegd geloof ik gewoon niet dat hij dit echt serieus denkt. Ik heb sterk het vermoeden dat het een act is.quote:Op maandag 9 april 2018 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het resultaat van jarenlange bezuinigingen op de ouderenzorg
En dat is niet om te lachen, badder.
Het is echt gewoon ongeloofwaardig dat iemand week na week zo in zijn eigen wereldje leeft. Hij is bijna nog erger dan Scarface88.![]()
Bijna net zo lachwekkend als een "PSVer" die meer in t Ajax topic te vinden is dan in zn eigen club topic.quote:Op maandag 9 april 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik gewoon niet dat hij dit echt serieus denkt. Ik heb sterk het vermoeden dat het een act is.
Het is echt gewoon ongeloofwaardig dat iemand week na week zo in zijn eigen wereldje leeft. Hij is bijna nog erger dan Scarface88.Land of the free. Home of the brave.![]()
Bron?quote:Op maandag 9 april 2018 19:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bijna net zo lachwekkend als een "PSVer" die meer in t Ajax topic te vinden is dan in zn eigen club topic.![]()
Ik kijk weer eens natafelen... Wat is die Valentijn Driessen toch een walgelijk negatief figuur, zelden zo'n zure vent gehoord... als je Arno Vermeulen nodig hebt voor de terechte nuance dat je Ten Hag pas op een volledig seizoen moet beoordelen weet je hoe bevooroordeeld die Driessen isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zo is die Driessen altijd, die stukjes van hem bij de telegraaf zijn vrijwel altijd stuitend. Alleen om de mannen van VI kun je nog lachen omdat die zichzelf niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 9 april 2018 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk weer eens natafelen... Wat is die Valentijn Driessen toch een walgelijk negatief figuur, zelden zo'n zure vent gehoord... als je Arno Vermeulen nodig hebt voor de terechte nuance dat je Ten Hag pas op een volledig seizoen moet beoordelen weet je hoe bevooroordeeld die Driessen isWat een held.quote:![]()
Zie jij de verbetering dan in nu een half seizoen? Wat gaat nog een halfje veranderen?quote:Op maandag 9 april 2018 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk weer eens natafelen... Wat is die Valentijn Driessen toch een walgelijk negatief figuur, zelden zo'n zure vent gehoord... als je Arno Vermeulen nodig hebt voor de terechte nuance dat je Ten Hag pas op een volledig seizoen moet beoordelen weet je hoe bevooroordeeld die Driessen is
Aanknopingspunten? Iets waar we naartoe werken?![]()
In de voorbereiding krijgt hij wel weer tijd om zijn ideeën verder in te voeren en kan hij dat rustig finetunen. Zeg niet dat het meteen goed gaat komen maar dat moet je hem wel gunnen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 07:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie jij de verbetering dan in nu een half seizoen? Wat gaat nog een halfje veranderen?
Aanknopingspunten? Iets waar we naartoe werken?
Je wil toch niet weer een nieuwe trainer aanstellen hè? En als die dan twee potjes verliest ook maar meteen eruit gooien. Dan weet je in elk geval zeker dat je nooit meer kampioen wordt.Oh.![]()
Met Ten Hag worden we zeker geen kampioen. Van mij mag die wel weg ja, van der zomer. En nee, de nieuwe coach hoeft niet gelijk weg na 2 verliespartijen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de voorbereiding krijgt hij wel weer tijd om zijn ideeën verder in te voeren en kan hij dat rustig finetunen. Zeg niet dat het meteen goed gaat komen maar dat moet je hem wel gunnen.
Je wil toch niet weer een nieuwe trainer aanstellen hè? En als die dan twee potjes verliest ook maar meteen eruit gooien. Dan weet je in elk geval zeker dat je nooit meer kampioen wordt.![]()
Dat zeg je nu ja, maar op die nieuwe trainer is dan ook weer wat aan te merken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:56 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Met Ten Hag worden we zeker geen kampioen. Van mij mag die wel weg ja, van der zomer. En nee, de nieuwe coach hoeft niet gelijk weg na 2 verliespartijen.
En met Ten Hag kan Ajax nog prima kampioen worden, geef hem gewoon dat volledige seizoen. Of wie zie jij als zijn opvolger? Bosz? Die komt niet terug hoor.Oh.![]()
Neuh, met Ten Hag worden we nooit kampioen. Bosz zou leuk zijn, maar het maakt niet zoveel uit. Wel iemand die graag 4-3-3 speelt en niet klinkt als een luckytv karakter.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja, maar op die nieuwe trainer is dan ook weer wat aan te merken.
En met Ten Hag kan Ajax nog prima kampioen worden, geef hem gewoon dat volledige seizoen. Of wie zie jij als zijn opvolger? Bosz? Die komt niet terug hoor.![]()
Leuke glazen bol heb jequote:Op dinsdag 10 april 2018 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh, met Ten Hag worden we nooit kampioen. Bosz zou leuk zijn, maar het maakt niet zoveel uit. Wel iemand die graag 4-3-3 speelt en niet klinkt als een luckytv karakter.Oh.![]()
Ten Hag nu weg sturen zou de meest achterlijke keuze ooit zijn. Is gewoon een goede coach en geef die man wat tijd.![]()
Hij komt op een rijdende trein binnen, dan kun je niet meteen de hele boel omgooien. Ik vind het al heel wat dat hij Veltman eruit heeft gegooid als aanvoerder omdat hij 'm ongeschikt vind voor het aanvalspel dat hij van een back verlangt...quote:Op dinsdag 10 april 2018 07:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zie jij de verbetering dan in nu een half seizoen? Wat gaat nog een halfje veranderen?
Aanknopingspunten? Iets waar we naartoe werken?
Daarnaast staat het organisatorisch echt wel veel beter achterin, bij Keizer was het echt bij elke counter een levensgrote kans, da's nu echt stukken minder... dat het aanvallend niet zo loopt heeft ook met vorm en blessures (De Jong/Dolberg) te maken. Het is niet dat ze geen open kansen creëren... dat zou wel pas zorgwekkend zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vraag me ook af waarom corners van PSV zo gevaarlijk zijn en de laatste die uit een corner gescoord heeft bij Ajax is Frank de Boer denk ik.
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: