abonnement Unibet Coolblue
pi_178334114
quote:


Op de voorpagina van de Telegraaf is er ruim baan voor de open brief die de Rotterdamse Pamela Pinas (25) heeft laten plaatsen en waarin zij afrekent met de ’klaagzucht’ en met name het het ’slachtofferschap’ van antiracisme-activisten zoals een Sylvana Simons, Quincy Gario en consorten.

De Telegraaf 2018.
Klacht

Allereerst hulde en heerlijk dit dat deze raciste pur sang nu eens op de voorpagina komt van lands grootste krant en openlijk de les wordt gelezen inzake haar vermeende racisme geklaag over Nederland en zijn tradities. Ten tweede de klacht dat waarschijnlijk dit haar, en haar racistische aanhang, niet zal weerhouden opnieuw eind dit jaar o.a. het Sinterklaasfeest te willen verstoren met de leugen over zwarte piet.



Maar gelukkig hebben bijna alle Gemeentes nu maatregelen genomen om deze racistische actvisten keihard aan te pakken indien zij zich opnieuw willen vertonen waardoor uiteindelijk zij vleugellam en monddood worden gemaakt, iets dat logisch is aangezien je een ware democratie nooit moet laten vergiftigen door racistisch geneuzel van dit soort mensen.
pi_178334390
Was pas iets als de Volkskrant dat publiceerde. Al vraag ik me af of haar achterban uberhaupt kranten leest.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 22:28:28 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178334647
Haatvana topic _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:29:50 #4
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178343964
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:32:32 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178344007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
Heb je hem weer :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:33:59 #6
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178344031
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb je hem weer :').
Als ik neger ben en ik zeg dit = g dn lekker terug naar Afrika op je bootje zodat we die kunnen lekschieten

Maar ik ben wit dus zeg je: vieze linkse moslimknuffelende landverrader!!!11!!einz!!11

Slachtofferrollen :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  Moderator vrijdag 6 april 2018 @ 13:11:39 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178344607
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
Ogen uitgestoken
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178345818
Alles wat blank is is racistisch.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178346135
De Telegraaf :r
Het propagandavod van de PVV en VVD :'(
  vrijdag 6 april 2018 @ 15:25:45 #10
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178347461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 14:23 schreef HSG het volgende:
Alles wat blank is is racistisch.
Nee hoor
Blanke vla bijvoorbeeld
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178347483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 15:25 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Nee hoor
Blanke vla bijvoorbeeld
Racisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178348065
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
Maak even lekker je eigen topic ofzo.

OT: Mooi stuk inderdaad, goed om te zien dat de media niet alleen maar constant een marginaal groepje zeikerds het woord geeft.
  vrijdag 6 april 2018 @ 16:01:51 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178348295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
Eerste punt.. is voor de korte termijn idd overtrokken met uitzondering van specifieke locaties in Nederland. Ik woon in een buurt waar ik in de blanke minderheid zit volgens mij. En dat merk je trouwens. Op de langere termijn hangt dat volledig af hoe vrolijk Nederland en de EU de migratie laat doorlopen. Het is niet ondenkbaar.

Even op dat tweede punt in gaan. Nergens in de wereld hebben minderheden het zo goed als in het westen. Maar als je massaal mensen importeert dan importeer je ook hun cultuur. Deze mensen komen vaak uit landen waar minderheden niet zo goed worden behandeld. Moslimlanden zijn bijvoorbeeld notoir wat betreft slechte behandeling van zelfs grotere groepen minderheden.

Kans is dus aanwezig dat als er een demografische en daarna politieke overslag is dat de rechten van de vrijdenkende vrijheidlievende Nederlander niet veilig zijn in de nieuwe orde. Jij lijkt te doen alsof deze zorg een soort van hypocrisie bloot legt maar ik denk dat er best wel wat voor te zeggen is dus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 6 april 2018 @ 16:05:18 #14
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178348377
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2018 16:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eerste punt.. is voor de korte termijn idd overtrokken met uitzondering van specifieke locaties in Nederland. Ik woon in een buurt waar ik in de blanke minderheid zit volgens mij. En dat merk je trouwens. Op de langere termijn hangt dat volledig af hoe vrolijk Nederland en de EU de migratie laat doorlopen. Het is niet ondenkbaar.

Even op dat tweede punt in gaan. Nergens in de wereld hebben minderheden het zo goed als in het westen. Maar als je massaal mensen importeert dan importeer je ook hun cultuur. Deze mensen komen vaak uit laden waar minderheden niet zo goed worden behandeld. Moslimlanden zijn bijvoorbeeld notoir wat betreft slechte behandeling van zelfs grotere groepen minderheden.

Kans is dus aanwezig dat als er een demografische en daarna politieke overslag is dat de rechten van de vrijdenkende vrijheidlievende Nederlander niet veilig zijn in de nieuwe orde. Jij lijkt te doen alsof deze zorg een soort van hypocrisie bloot legt maar ik denk dat er best wel wat voor te zeggen is dus.
Ach man wat een lulkoek.
Syriers die hier de oorlog ontvluchten spreken in 2 jaar beter de taal dan Henk en Ingrid.
En laten we niet vergeten dat de meeste vluchtelingen nog steeds in omringende landen zijn, OOK met een ander cultuur.

Alsof Nederlanders ergens aanpassen :') Ja hoor witte Nederlanders spreken perfect de taal van de inheemse bevolkingen zoals Suriname en Zuid Afrika :')

En om meer recent te zijn, witte Nederlanders vieren nog steeds Zwarte Piet in de USA en misbruiken kids in Thailand :')

Ik hoor men daar niet klagen.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  vrijdag 6 april 2018 @ 16:40:46 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178349135
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 16:05 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Ach man wat een lulkoek.
Syriers die hier de oorlog ontvluchten spreken in 2 jaar beter de taal dan Henk en Ingrid.
Eh. Nee.

En zelfs 3e generatie immigranten spreken echt bar slecht Nederlands.

quote:
En laten we niet vergeten dat de meeste vluchtelingen nog steeds in omringende landen zijn, OOK met een ander cultuur.
In ieder geval een cultuur met meer overlappende waarden dan hier.

quote:
Alsof Nederlanders ergens aanpassen :')
2e en 3e generatie Nederlandse families in Canada spreken perfect Engels ja.

quote:
Ja hoor witte Nederlanders spreken perfect de taal van de inheemse bevolkingen zoals Suriname en Zuid Afrika :')
Je lijkt erg weinig van de geschiedenis van die 2 landen en de historische context te begrijpen als dit jouw ultieme voorbeeld is van integratie van Nederlanders.

quote:
En om meer recent te zijn, witte Nederlanders vieren nog steeds Zwarte Piet in de USA
Leuk voor ze.

quote:
en misbruiken kids in Thailand :')

Ik hoor men daar niet klagen.
Ik woon toevallig in Thailand en ja daar wordt geklaagd. Daar noemt men de "invasie" van blanke mensen en de daarbij komende golf met half-blanke babies een "white-out".

Zijn dit je argumenten? Want ze zijn echt... heel zwak. Zelfs zwakker dan ik normaal gewend ben van iemand van jouw kant van het spectrum.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178355837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
Weet je wat pas klachtwaardig is? Witte mensen die claimen dat ze binnenkort een minderheid vormen :')_!!!

Ten eerste slaat dat nergens op en ten tweede: hoezo? krijgen minderheden soms tweederangs behandeling van witte mensen ofzo? :')
Nee dan doen witte mensen niet. Dat doen mensen zoals jij.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178363307
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 14:35 schreef Klepper272 het volgende:
De Telegraaf :r
Het propagandavod van de PVV en VVD :'(
En het AD/NRC of Volkskrant daar zwijg je maar over. De "pravda" van de gutmenschen i.c.m.DWDD/Pauw. :{
pi_178363544
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En het AD/NRC of Volkskrant daar zwijg je maar over. De "pravda" van de gutmenschen i.c.m.DWDD/Pauw. :{
De Telegraaf :'(
Was dat niet het foute krantje in WW2 ?
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:43:12 #19
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178366790
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2018 16:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Eh. Nee.

En zelfs 3e generatie immigranten spreken echt bar slecht Nederlands.

[..]

In ieder geval een cultuur met meer overlappende waarden dan hier.

[..]

2e en 3e generatie Nederlandse families in Canada spreken perfect Engels ja.

[..]

Je lijkt erg weinig van de geschiedenis van die 2 landen en de historische context te begrijpen als dit jouw ultieme voorbeeld is van integratie van Nederlanders.

[..]

Leuk voor ze.

[..]

Ik woon toevallig in Thailand en ja daar wordt geklaagd. Daar noemt men de "invasie" van blanke mensen en de daarbij komende golf met half-blanke babies een "white-out".

Zijn dit je argumenten? Want ze zijn echt... heel zwak. Zelfs zwakker dan ik normaal gewend ben van iemand van jouw kant van het spectrum.
In Thailand wonen als witte kolonist en klagen over buitenlanders in Nederland :')_!!!
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  zaterdag 7 april 2018 @ 17:53:11 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178368569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:43 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

In Thailand wonen als witte kolonist en klagen over buitenlanders in Nederland :')_!!!
Wat is daar mis mee dan?

Ik accepteer Thaise mensen hun autonomie. Als ze me zat zouden zijn vertrek ik zo. Maar ik heb gewoon respect voor hun cultuur, probeer de taal te spreken (hoewel dat flink lastig is om op te pikken), ik doe normaal. Ik draag bij. Ik leun niet op hun sociale voorzieningen. Ik loop niet te kankeren over allerhande zogenaamde discriminatie richting mij. Ik loop niet een campagne te voeren voor meer blanke mensen in hun parlement :')

Grappig, he. Hoe dingen hetzelfde en toch heel anders kunnen zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178553802




"Haat"Vana Simons eert haar "Queen"



Je kon er op wachten. Nu nog wachten tot ze gaat claimen Rosa Parks te hebben gekend..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 14:36:35 ]
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 14:41:33 #22
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178553963
De leugens van haatvana worden steeds schaamtelozer
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178554053
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:33 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Als ik neger ben en ik zeg dit = g dn lekker terug naar Afrika op je bootje zodat we die kunnen lekschieten

Maar ik ben wit dus zeg je: vieze linkse moslimknuffelende landverrader!!!11!!einz!!11

Slachtofferrollen :')
Hoezo slachtoffer rol, gewoon terecht toch, de islam hoort hier niet.
  maandag 16 april 2018 @ 14:46:08 #24
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178554084
Wat een lekker nuchter topic dit.
wooblabalurg
pi_178554270
Sylvana _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')