Maar ik ben helemaal geen vriend en ook niet lief!quote:Hallo liebe Freunde
Ik ben godverdomme niet lief, vlogmof.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hallo lieve fok!kijkbuiskindertjes
Dan zouden ze video's speciaal voor jou moeten maken waarin ze beginnen met 'hey gore teringkutflikker'.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hallo lieve fok!kijkbuiskindertjes en mijn dagboek,
Ik heb dus een klacht over Duitsche vlogmenschen op ondermeer YouTube.
Die zeggen namelijk altijd:
[..]
Maar ik ben helemaal geen vriend en ook niet lief!
Klacht: niet op een passende wijze worden aangesproken
Wat wil je dan dat ze zeggen: Heil Merkel?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:43 schreef oranjevogel1 het volgende:
Hallo lieve fok!kijkbuiskindertjes en mijn dagboek,
Ik heb dus een klacht over Duitsche vlogmenschen op ondermeer YouTube.
Die zeggen namelijk altijd:
[..]
Maar ik ben helemaal geen vriend en ook niet lief!
Klacht: niet op een passende wijze worden aangesproken
Ben bang dat ze dat binnekort wel gaan doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze zeggen: Heil Merkel?
quote:Op donderdag 5 april 2018 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan zouden ze video's speciaal voor jou moeten maken waarin ze beginnen met 'hey gore teringkutflikker'.
Omdat het een groter land is, waar kanalen soms thema's behandelen die in Nederland niet behandeld worden. Maar toch ook echt relevant zijn.quote:
Oooh op die manier. Ja dan snap ik je. Maar dat is toch geen vlog joh.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Omdat het een groter land is, waar kanalen soms thema's behandelen die in Nederland niet behandeld worden. Maar toch ook echt relevant zijn.
Dat heb ik inderdaad nooit gesnapt, waarom daar dat woordje 'die' bij moet, want in het Nederlands kennen we dat niet. In het Nederlands zou dat dan ongeveer zijn van 'Hallo mensen, ik ben de LurkJeRot'. Dat klinkt gewoon raar.quote:
Maar tegenwoordig mag je toch een beetje anders zijn? Dat vinden wij niet raar, alleen maar een beetje bijzonder.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, dat is een hond. Beetje lastig te zien want niet zo'n beste foto.
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig mag je toch een beetje anders zijn? Dat vinden wij niet raar, alleen maar een beetje bijzonder.
Nee, ik weet dat gewoon echt niet, sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:12 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Zit je nu in de ontkenningsfase?
Dus jij doet stiekem geen stoute dingen met Gina?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:13 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat gewoon echt niet, sorry.
Jup en dan roepen ze "Allah Akbar" erbij.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dat binnekort wel gaan doen.
dit dus. Of anders Servus.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:48 schreef Rodgrod het volgende:
Niet standaard je vlog met Moin beginnen als duitser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |