Dat doet de man toch ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Leek mij wel leuk om input te geven voor een eerste date
Waarom moet de man het volgens jou verzinnen? En waarom cijfer jij jouw hobbies op? Is dit een hint?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doet de man toch ook?
Maar nee, poolen ofzo. Of een wandeling. Of ergens een optreden pakken. Bowlen. Vliegeren op het strand. Gewoon een drankje doen ergens. Dierentuin oid. Genoeg keus.
Geen dank hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom moet de man het volgens jou verzinnen? En waarom cijfer jij jouw hobbies op? Is dit een hint?
Awh, komt het niet zo vanuit jezelf? Kan vast wel veranderen toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef christmastsunami het volgende:
de enige relaties die ik heb gehad kwamen niet vanuit mijzelf, maar om dat ze op een gegeven moment, mij zomaar op mijn bek pakte
en liet ik alles aan haar over
je begrijpt dat ik niet zoveel ervaring op dit gebied heb
ik ben een Geek, meer dan dit zit er niet inquote:Op donderdag 5 april 2018 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Awh, komt het niet zo vanuit jezelf? Kan vast wel veranderen toch?
Welkom in dit topic, goed dat je post. Wat is je doel? Is onderstaande misschien iets waar je jezelf (binnen een niet al te lange termijn) in kan vinden bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik ben een Geek, meer dan dit zit er niet in
ook niet over 100 jaar
Ik denk dat je hier als god ontvangen zal worden want; je geeft aan weinig ervaring te hebben, maar komt wel in contact met vrouwen die de eerste stap zetten tot fysiek contact, het initiatief nemen tot intimiteit en ook nog eens een relatie voorstellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef christmastsunami het volgende:
de enige relaties die ik heb gehad kwamen niet vanuit mijzelf, maar om dat ze op een gegeven moment, mij zomaar op mijn bek pakte
en liet ik alles aan haar over
je begrijpt dat ik niet zoveel ervaring op dit gebied heb
Golfer is wat ouder, iets van 60+ geloof ik.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:44 schreef Godshand het volgende:
Gewoon Fok! Het gehalte 45+ mannen groeit hier. Ga daten met golfer ofzo...
abosluut nietquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Welkom in dit topic, goed dat je post. Wat is je doel? Is onderstaande misschien iets waar je jezelf (binnen een niet al te lange termijn) in kan vinden bijvoorbeeld?
Klussende vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Welkom in dit topic, goed dat je post. Wat is je doel? Is onderstaande misschien iets waar je jezelf (binnen een niet al te lange termijn) in kan vinden bijvoorbeeld?
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef Samzz het volgende:
Vanavond een bericht, 'wat doe je vanavond?' 'Niks, serie kijken of zo.' 'OK, tot zo!'
Dus vanavond een spontane date en het was leuk. De hele tijd gepraat, over serieuzere dingen, over onzin. Gelachen, handjes vastgehouden, superleuk
. Hij is een halfuurtje geleden of zo vertrokken. Tijd vloog voorbij.
Het was meer een symbolisch moment. Er was wel meer dat niet matchte. Gewoon verschil in levenshouding.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef Weissmania het volgende:
Verschil in muzieksmaak is volgens mij ook bij Faxie #1 reden dat hij vrouwen afwijst, wel toevallig dat jij dat ook hebt
Mja, eerlijk is eerlijk, houden van de Toppers en de 3J's getuigd gewoon van wansmaak. Next dus.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:57 schreef Hexagon het volgende:
As ik vrouwen op muzieksmaak zou afwijzen dan kan ik beter ophouden met daten want ik denk dat een kat met zes poten gemakkelijker te vinden is dan een vrouw met dezelfde smaak als ik.
Zou op zich nog geen reden zijn. Maar die smaak komt meestal wel uit meer eigenschappen voort die niet bij mij passen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, eerlijk is eerlijk, houden van de Toppers en de 3J's getuigd gewoon van wansmaak. Next dus.
Ken je niet rekenen? 60+ = 45+quote:Op donderdag 5 april 2018 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Golfer is wat ouder, iets van 60+ geloof ik.
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan je sociale vaardighedenquote:Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ken je niet rekenen? 60+ = 45+
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan jouw reken vaardigheden...
Muziek is wel een dingetje ja... als dat heel sterk afwijkt vind ik dat ook een potentiėle afknapper.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Eerste van de drie dates gehad. Leuke, gezellige avond maar geen vervolg. Kwamen beide wel een beetje tot de conclusie dat we toch wat anders in het leven staan.
Ik denk dat het moment dat dat duidelijk werd eigenlijk wel was toen het ging over muzieksmaak. Ze gaat graag naar concerten van de toppers en de 3 J's, bleh![]()
Maar verder lieve meid. Ook weer een voorbeeld hoe foto's kunnen bedriegen. Vond haar op de foto net in orde maar in het echt was ze nog best knap.
Zaterdag is nr 2 aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |