abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178332574
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
pi_178332604
Met wie heb je een date Anne? Die jongen die je op het oog had?
pi_178332616
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:18 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Waarom dat dan? Leek mij wel leuk om input te geven voor een eerste date :Y
Dat doet de man toch ook?

Maar nee, poolen ofzo. Of een wandeling. Of ergens een optreden pakken. Bowlen. Vliegeren op het strand. Gewoon een drankje doen ergens. Dierentuin oid. Genoeg keus.
pi_178332648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat doet de man toch ook?

Maar nee, poolen ofzo. Of een wandeling. Of ergens een optreden pakken. Bowlen. Vliegeren op het strand. Gewoon een drankje doen ergens. Dierentuin oid. Genoeg keus.
Waarom moet de man het volgens jou verzinnen? En waarom cijfer jij jouw hobbies op? Is dit een hint?
-
pi_178332691
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Waarom moet de man het volgens jou verzinnen? En waarom cijfer jij jouw hobbies op? Is dit een hint?
Geen dank hoor

[ Bericht % gewijzigd door STING op 05-04-2018 21:41:18 ]
pi_178333335
de enige relaties die ik heb gehad kwamen niet vanuit mijzelf, maar om dat ze op een gegeven moment, mij zomaar op mijn bek pakte
en liet ik alles aan haar over

je begrijpt dat ik niet zoveel ervaring op dit gebied heb
pi_178333554
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef christmastsunami het volgende:
de enige relaties die ik heb gehad kwamen niet vanuit mijzelf, maar om dat ze op een gegeven moment, mij zomaar op mijn bek pakte

Awh, komt het niet zo vanuit jezelf? Kan vast wel veranderen toch?
-
pi_178333662
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:51 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Awh, komt het niet zo vanuit jezelf? Kan vast wel veranderen toch?
ik ben een Geek, meer dan dit zit er niet in

ook niet over 100 jaar

pi_178334456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:55 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

ik ben een Geek, meer dan dit zit er niet in

ook niet over 100 jaar

Welkom in dit topic, goed dat je post. Wat is je doel? Is onderstaande misschien iets waar je jezelf (binnen een niet al te lange termijn) in kan vinden bijvoorbeeld?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2018 22:21:14 ]
pi_178334504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 21:44 schreef christmastsunami het volgende:

Ik denk dat je hier als god ontvangen zal worden want; je geeft aan weinig ervaring te hebben, maar komt wel in contact met vrouwen die de eerste stap zetten tot fysiek contact, het initiatief nemen tot intimiteit en ook nog eens een relatie voorstellen.

Dit is de natte droom van heel veel fokkers :') velen zouden een nier verkopen om met je te ruilen :D
pi_178334826
quote:
4s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:44 schreef Godshand het volgende:
Gewoon Fok! Het gehalte 45+ mannen groeit hier. Ga daten met golfer ofzo...
Golfer is wat ouder, iets van 60+ geloof ik. :+
pi_178334888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Welkom in dit topic, goed dat je post. Wat is je doel? Is onderstaande misschien iets waar je jezelf (binnen een niet al te lange termijn) in kan vinden bijvoorbeeld?

abosluut niet

daar begin ik niet aan, een bordeliner
pi_178334940
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:20 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Klussende vrouwen :9~ heb ik nog een leuk verhaal over wat eindigde in een trio maar daar is dit topic niet voor gok ik zo :@
  donderdag 5 april 2018 @ 23:23:36 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178336159
Eerste van de drie dates gehad. Leuke, gezellige avond maar geen vervolg. Kwamen beide wel een beetje tot de conclusie dat we toch wat anders in het leven staan.

Ik denk dat het moment dat dat duidelijk werd eigenlijk wel was toen het ging over muzieksmaak. Ze gaat graag naar concerten van de toppers en de 3 J's, bleh :')

Maar verder lieve meid. Ook weer een voorbeeld hoe foto's kunnen bedriegen. Vond haar op de foto net in orde maar in het echt was ze nog best knap.

Zaterdag is nr 2 aan de beurt
  donderdag 5 april 2018 @ 23:40:20 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178336566
Vanavond een bericht, 'wat doe je vanavond?' 'Niks, serie kijken of zo.' 'OK, tot zo!'

Dus vanavond een spontane date en het was leuk O+. De hele tijd gepraat, over serieuzere dingen, over onzin. Gelachen, handjes vastgehouden, superleuk O+. Hij is een halfuurtje geleden of zo vertrokken. Tijd vloog voorbij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178336569
Verschil in muzieksmaak is volgens mij ook bij Faxie #1 reden dat hij vrouwen afwijst, wel toevallig dat jij dat ook hebt :P
pi_178336762
Ik ben nog behoorlijk tolerant wb muziek :')
pi_178336817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef Samzz het volgende:
Vanavond een bericht, 'wat doe je vanavond?' 'Niks, serie kijken of zo.' 'OK, tot zo!'

Dus vanavond een spontane date en het was leuk O+. De hele tijd gepraat, over serieuzere dingen, over onzin. Gelachen, handjes vastgehouden, superleuk O+. Hij is een halfuurtje geleden of zo vertrokken. Tijd vloog voorbij.
Klinkt leuk! O+
  donderdag 5 april 2018 @ 23:57:10 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178336879
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:40 schreef Weissmania het volgende:
Verschil in muzieksmaak is volgens mij ook bij Faxie #1 reden dat hij vrouwen afwijst, wel toevallig dat jij dat ook hebt :P
Het was meer een symbolisch moment. Er was wel meer dat niet matchte. Gewoon verschil in levenshouding.

As ik vrouwen op muzieksmaak zou afwijzen dan kan ik beter ophouden met daten want ik denk dat een kat met zes poten gemakkelijker te vinden is dan een vrouw met dezelfde smaak als ik. :')
pi_178337039
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:57 schreef Hexagon het volgende:
As ik vrouwen op muzieksmaak zou afwijzen dan kan ik beter ophouden met daten want ik denk dat een kat met zes poten gemakkelijker te vinden is dan een vrouw met dezelfde smaak als ik. :')
Mja, eerlijk is eerlijk, houden van de Toppers en de 3J's getuigd gewoon van wansmaak. Next dus. :P
  vrijdag 6 april 2018 @ 00:14:42 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178337124
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, eerlijk is eerlijk, houden van de Toppers en de 3J's getuigd gewoon van wansmaak. Next dus. :P
Zou op zich nog geen reden zijn. Maar die smaak komt meestal wel uit meer eigenschappen voort die niet bij mij passen. :D
pi_178337143
Ik luister graag naar vrouwonvriendelijke hiphop, wil niet eens weten wat dat over mij zegt ;(
pi_178337163
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Golfer is wat ouder, iets van 60+ geloof ik. :+
Ken je niet rekenen? 60+ = 45+

Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan jouw reken vaardigheden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 april 2018 @ 08:59:57 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178340150
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ken je niet rekenen? 60+ = 45+

Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan jouw reken vaardigheden...
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan je sociale vaardigheden :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 6 april 2018 @ 09:00:57 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178340168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Eerste van de drie dates gehad. Leuke, gezellige avond maar geen vervolg. Kwamen beide wel een beetje tot de conclusie dat we toch wat anders in het leven staan.

Ik denk dat het moment dat dat duidelijk werd eigenlijk wel was toen het ging over muzieksmaak. Ze gaat graag naar concerten van de toppers en de 3 J's, bleh :')

Maar verder lieve meid. Ook weer een voorbeeld hoe foto's kunnen bedriegen. Vond haar op de foto net in orde maar in het echt was ze nog best knap.

Zaterdag is nr 2 aan de beurt
Muziek is wel een dingetje ja... als dat heel sterk afwijkt vind ik dat ook een potentiėle afknapper.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')