Klinkt als een stukje uit Crying Lightning, maar dan op een 3310.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:28 schreef TC03 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)232990625793/video/1
It's something.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Klinkt als een stukje uit Crying Lightning, maar dan op een 3310.
Ga je weer? De vorige keer stonden wij daar te hossen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:01 schreef Piles het volgende:
Van 22.30 tot 0.00 uur op Best Kept Secret, lekker laat!
Goed ditquote:
Zeker! Jij ook?quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ga je weer? De vorige keer stonden wij daar te hossen.
Welke playlist?!quote:Op donderdag 26 april 2018 12:58 schreef sander26 het volgende:
[..]
Die playlist is echt belachelijk goed inderdaad. Ik geniet er ook van dezer dagen.
Ga je die live-opnames luisteren, ja? Ik ga het niet doen. Dit wordt de eerste en misschien wel de laatste keer dat ik de kans krijg om een AM-album straks in z’n volledigheid voor het eerst te ervaren. Dat is tot nu toe met geen enkel Alex Turner gerelateerd project gebeurd. Zelfs bij Submarine had ik al 15 seconden previews gehoord voordat ik die EP voor het eerst aanzette.
Haha, ja, hopelijk is dit wat minder "vaag":quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:15 schreef sander26 het volgende:
Over 24 uur zijn we allemaal getuige van het feit dat ons aller Aisumasen wereldwijd viral gaat met de YouTube HD-opname van de eerste single 'Four Out Of Five'.
Nice!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, ja, hopelijk is dit wat minder "vaag":
[ afbeelding ]
Groeten vanuit San Diego, spreek jullie morgen.
Ga je nou speciaal naar Californiė om AM te zien of wat?quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgenochtend in de trein YouTube checken.quote:Op woensdag 2 mei 2018 10:07 schreef TRNR het volgende:
I want it all. Nog een dagje wachten helaas, volgensmij is het hier namelijk. 04.00 als ze beginnen ofzo..
Yes!quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mojo is in zo een beetje elke AKO, Bruna en betere boekhandel te vinden in Nederland. Check anders een willekeurige boekhandel op een nabijgelegen treinstation; daar haal ik ze ook altijd.quote:Op donderdag 19 april 2018 13:35 schreef NoBuses het volgende:
Weet iemand hoe en waar je dit magazine in NL kunt kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |