4/5 heeft imo een oude Arctic Monkeys vibe. Na een paar luisterbeurten kan niks tippen aan de titeltrack. Godsallejezus, WAT EEN PLAAT!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met afstand het minste nummer van het album. Ik heb altijd een hekel aan vooraf verklaarde anthems (Secret Door, Fluorescent Adolescent).
Wat let je?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Piles het volgende:
Ben ik nou de enige in dit topic die nog niets geluisterd heeft
Ben pas later deze week thuis, kennis stuurde het op. Heb licht tot milde principiële bezwaren tegen het delen van Nederlandse journalistiek terwijl het magazine zelf nog niet eens in de winkels ligtquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:36 schreef MilanILF het volgende:
Aisu, heb je ook de ontbrekende pagina's van dat OOR artikel?
Haha, wel begrijpelijk ook. We hebben geduld.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ben pas later deze week thuis, kennis stuurde het op. Heb licht tot milde principiële bezwaren tegen het delen van Nederlandse journalistiek terwijl het magazine zelf nog niet eens in de winkels ligt.
Tom Engelshoven, zal het waard zijn. En zal spoedig wel verschijnen.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:23 schreef TRNR het volgende:
Trouwens: de plaat kun je morgen al gewoon in de platenzaak halen.
Is dat zo? Overal?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:23 schreef TRNR het volgende:
Trouwens: de plaat kun je morgen al gewoon in de platenzaak halen.
Waar kan ik dat OOR artikel vinden?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:36 schreef MilanILF het volgende:
Aisu, heb je ook de ontbrekende pagina's van dat OOR artikel?
Ik nog niet. Zit dit weekend in een cottage in the middle of nowhere. Redelijke bluetooth speaker mee en een goed glas whisky in een Muskoka chair aan het water. Daarop wacht ik:-pquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Piles het volgende:
Beter kan niet! 😊quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik nog niet. Zit dit weekend in een cottage in the middle of nowhere. Redelijke bluetooth speaker mee en een goed glas whisky in een Muskoka chair aan het water. Daarop wacht ik:-p
Hoi! Ik wacht bij Arctic Monkeys traditioneel altijd tot de release datumquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Piles het volgende:
Zijn alle winkels morgen niet dicht?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:06 schreef TRNR het volgende:
De platenzaak hier bij ons gaf aan dat de meeste zaken hem morgen krijgen ivm hemelvaart. Ik ga er dus wel vanuit ja.
Nee hoor, ik ook niet. Ik wacht netjes tot vrijdag, 2 LP’s (de zilveren en de doorzichtige) besteld en download het ook nog een keer digitaal. Gewoon luisteren zoals het bedoeld was en niet via brakke live opnames of 3e rangs rips. Ben heel benieuwd!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Piles het volgende:
Creativiteitquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:36 schreef MCH het volgende:
Ik vraag me altijd af als je als artiest zo'n afwijkend kutalbum maakt wat er dan in je hoofd omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |