Ja precies: met andere woorden, hij heeft nooit zelf gekeken hoeveel de entree was. Alsof je in Nederland een park binnenkomt voor minder dan ¤ 15.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Wacht, dus je liet zien dat je korting kreeg en toen was het ineens te duur?
Ik snap er geen kut van.
En daarna naar een gaysauna zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Had mijn beste maat gevraagd of hij mee wilde, naar Keukenhof.
Ja was het antwoord direct: leuk dus met zijn vijven naar Keukenhof.
Ja met zijn vrouw en baby zekerquote:Op donderdag 5 april 2018 11:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En daarna naar een gaysauna zeker
Het is ook wel een korting van niks moet ik zeggen, want ik zie dat een ticket zonder korting 17 euro kost.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja precies: met andere woorden, hij heeft nooit zelf gekeken hoeveel de entree was. Alsof je in Nederland een park binnenkomt voor minder dan ¤ 15.
Meer de Anjerhof dus dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:56 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En daarna naar een gaysauna zeker
Hebben of niet hebben: bij vier entreekaartjes is het toch ¤ 6 hoor. En van dat geld kun je de parkeerkaart dan van betalen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:58 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het is ook wel een korting van niks moet ik zeggen, want ik zie dat een ticket zonder korting 17 euro kost.
De vriendin wil dat: als jezelf relatie hebt, dan snap je zoiets wel.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:25 schreef wielrennerdt het volgende:
de echte klacht is natuurlijk dat je naar Keukenhof wilt gaan![]()
Keukenhof .
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wielquote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
De vriendin wil dat: als jezelf relatie hebt, dan snap je zoiets wel.
Als mijn vrouw zegt dat ze naar de Keukenhof wil dan zeg ik dat ze daar alleen heen kan gaan. Nu zal ze dat niet zeggen, maar, ik zou daar niet heen gaan. Moet ze maar met een vriendin gaan.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Maar die maat zou zijn vrouw meenemen dacht ik?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wiel
oh dat heb ik niet gelezen. Dan is 't al een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die maat zou zijn vrouw meenemen dacht ik?
Mijn maat neemt dan zijn vrouw en kind mee: het zijn 255km en ook weer 255km terug. Dus eigenlijk niet onlogisch, om ze mee te vragen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja als je met je chick gaat is 't toch logisch dat je maat niet mee wil. Dan voelt ie zich derde wiel
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mijn maat neemt dan zijn vrouw en kind mee: het zijn 255km en ook weer 255km terug. Dus eigenlijk niet onlogisch, om ze mee te vragen.
Scheelt in de brandstofkosten, omdat wij die kunnen delen.
Is een baby dan geen persoon?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:51 schreef Chai het volgende:
Wie was nou die vijfde persoon in eerste instantie dan?
Oh een baby werd als persoon gerekend.
Dus jij wil 3 mensen meenemen (maat, zijn vrouw en hun baby), en jij en je vriendin zijn er ook 2. Dus in totaal 5.quote:
Sowieso raar. Als ik iemand meevraag voor een dagje uit dan ga ik ze niet om brandstofkosten vragen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]Oke, dus eigenlijk is die maat geen pauper vanwege die 15 euro entree x2, maar eigenlijk ben jij de pauper omdat je hem mee vraagt vanwege de brandstofkosten
Nee door 2 natuurlijk!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jij wil 3 mensen meenemen (maat, zijn vrouw en hun baby), en jij en je vriendin zijn er ook 2. Dus in totaal 5.
En dan wil jij de brandstofkosten voor die in totaal 510km door 5 delen en dan van hun 3/5e vergoed krijgen omdat die baby ook als persoon telt en die ook mee ging?![]()
Het is in zekere zin een gezamenlijke idee: want mijn maat, kwam er al mee van zullen wij zaterdag ergens heen rijden.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het een gezamelijk idee is snap ik het wel, maar als ik zelf met mijn vriendin ergens heen wil, en dan extra mensen uitnodig, komt het niet eens in me op om de brandstofkosten te delen...
Ik heb een relatie maar ik snap dit niet hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je iemand UITNODIGT dan ga je daarna niet ineens zeggen van 'oh ja, ik krijg zoveel euro benzinegeld van jullie'. Dan ben je echt op en top Hollander, als je dat doet.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Sowieso raar. Als ik iemand meevraag voor een dagje uit dan ga ik ze niet om brandstofkosten vragen.
Als het een gezamelijk idee is snap ik het wel, maar als ik zelf met mijn vriendin ergens heen wil, en dan extra mensen uitnodig, komt het niet eens in me op om de brandstofkosten te delen...
Dat is nog steeds pauper. Je vraagt geen geld aan iemand die je hebt uitgenodigd. In je OP stel je duidelijk JIJ hem vroeg. Daarna maak je er van dat jullie het eigenlijk samen hadden bedacht maar dat is pas nadat je commentaar kreeg, dus gedraai.quote:
Wel als je een wajong hebt.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lekker met z'n allen voor honderden kilometers in een Celerio gepropt zitten. Dat ding was trouwens toch zo ongelofelijk zuinig? Dan zijn die brandstofkosten ook niet echt een punt, lijkt me.
Naar eigen zeggen heeft ie geld genoeg:quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.
Hij is mee geweest tijdens proefrijden: best ruim hoor die auto, dus dat lukt welquote:Op donderdag 5 april 2018 13:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Lekker met z'n allen voor honderden kilometers in een Celerio gepropt zitten. Dat ding was trouwens toch zo ongelofelijk zuinig? Dan zijn die brandstofkosten ook niet echt een punt, lijkt me.
TS beweert dat z'n auto 1 op 29 rijdt als hij met 90 over de snelweg kruipt. Verbruikt hij in dit geval dus zo'n 18 liter, tegen (laten we zeggen) 1.70 per liter. Door met een vriend de kosten te delen bespaar je dus de helft, ofwel circa 15 euro. Nou, wat een bedrag...quote:
1,70 per liter? Word jij afgezet door tankstations? Ik heb de laatste paar maanden niet meer dan ¤ 1,33 betaald per liter.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
TS beweert dat z'n auto 1 op 29 rijdt als hij met 90 over de snelweg kruipt. Verbruikt hij in dit geval dus zo'n 18 liter, tegen (laten we zeggen) 1.70 per liter. Door met een vriend de kosten te delen bespaar je dus de helft, ofwel circa 15 euro. Nou, wat een bedrag...
Ik ging even uit van de huidige adviesprijs, ik betaal zelf zo rond de 1.50 nu. Maar goed, dan bespaar je dus nog minder...quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
1,70 per liter? Word jij afgezet door tankstations? Ik heb de laatste paar maanden niet meer dan ¤ 1,33 betaald per liter.
Dan tank je niet in Nederland lulhannes.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
1,70 per liter? Word jij afgezet door tankstations? Ik heb de laatste paar maanden niet meer dan ¤ 1,33 betaald per liter.
Ik ¤ 1,30 meestal voor Super 95quote:Op donderdag 5 april 2018 14:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ging even uit van de huidige adviesprijs, ik betaal zelf zo rond de 1.50 nu. Maar goed, dan bespaar je dus nog minder...
En dan alsnóg de kosten willen delenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jazeker, als mijn maat een auto had dan zou ie precies hetzelfde doen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dan alsnóg de kosten willen delen
Stelletje paupers.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jazeker, als mijn maat een auto had dan zou ie precies hetzelfde doen.
Geniet jouw vriend ook een uitkering?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee dat is een IT Consultant, met een huur wat ik nooit aan inkomen per maand zou verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geniet jouw vriend ook een uitkering?
Jou kan ik niet eens!quote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef Argo het volgende:
Jij bent voor mij een vriend ik kom dan ook graag mee!
Wat een droevenis. Jij bent zeker ook zo'n rekeningsplitter tot de laatste cent, omdat jij een koffie hebt gedronken en de ander een cappuccino die 20 cent duurder is.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wij gaan wel meestal Dutch jaquote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat een droevenis. Jij bent zeker ook zo'n rekeningsplitter tot de laatste cent, omdat jij een koffie hebt gedronken en de ander een cappuccino die 20 cent duurder is.
Betaal dan gewoon ieder voor jezelf. Hoef je niks te rekenen en geen moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Is dat om je Limburgse identiteit te compenseren?
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef Argo het volgende:
Jij bent voor mij een vriend ik kom dan ook graag mee!
dat was misschien d'r Braddiequote:Op donderdag 5 april 2018 15:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Westerman Max heb jij me laatst nog gebeld met d'r handy?
Oh helaas zit ik nu in d'r trein. Zal even kijken als ik thuis ben wa.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat was misschien d'r Braddie
kixquote:Op donderdag 5 april 2018 15:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh helaas zit ik nu in d'r trein. Zal even kijken als ik thuis ben wa.
en toch was:quote:Op donderdag 5 april 2018 14:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee dat is een IT Consultant, met een huur wat ik nooit aan inkomen per maand zou verdienen.
quote:¤ 15,50 plotseling teveel.... dus bedacht hij zich weer.
Joden zijn ook rijk maar gierig wa.quote:
Ben je nog matties met Braddie?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja precies: met andere woorden, hij heeft nooit zelf gekeken hoeveel de entree was. Alsof je in Nederland een park binnenkomt voor minder dan ¤ 15.
30 jaar geleden met plezier heen geweest anders.. lekker dagje uit met mijn opa en oma..quote:Op donderdag 5 april 2018 12:25 schreef wielrennerdt het volgende:
de echte klacht is natuurlijk dat je naar Keukenhof wilt gaan![]()
Keukenhof .
Nee dat telt nietquote:Op donderdag 5 april 2018 15:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb je vaker gezien in kerkrade en we hadden elkaar even op Whatsapp telt dat?
Ehh...wat?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Entree betalen om naar keukens te gaan kijken
Is je Google kapot?quote:Op donderdag 5 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Is zijn manier om de Keukenhof belachelijk te maken of zo.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:36 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Mijn maat neemt dan zijn vrouw en kind mee: het zijn 255km en ook weer 255km terug. Dus eigenlijk niet onlogisch, om ze mee te vragen.
Scheelt in de brandstofkosten, omdat wij die kunnen delen.
Vrijwilligerswerk doen in Griekenlandquote:Op donderdag 5 april 2018 18:55 schreef Aiciu het volgende:
Weet nietquote:Op donderdag 5 april 2018 19:58 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Wat zeg je ervan Diqui-Long wordt tijd dat wij drie samen komen wa?
Nee, dat laat ik aan andere mensen overquote:Op donderdag 5 april 2018 20:56 schreef Geelman het volgende:
Wat is het toch een discutabel genot om een inkijkje te krijgen in het turbulente leven van dikkie lang...
Moet jij niet eens gaan vloggen, ts? Naast bankstreams en livedrives zouden zuinigheidsrecords en de goedkoopste uitjes in eigen land vast en zeker veel views trekken.
Niet die youtubemonnies van de straat scheppen?quote:Op donderdag 5 april 2018 21:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan andere mensen overWant weet je: ik heb toch nog een echt leven
Dat zijn geen "vrienden" maar total losers waarvan jij dacht dat ze je vrienden waren en dan ineens hun ware gezicht laten zien. Dat je er zo lang overdoet om daar achter te komen...quote:Op donderdag 5 april 2018 11:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Soms kun je beter geen vrienden hebbenHad mijn beste maat gevraagd of hij mee wilde, naar Keukenhof.
Ja was het antwoord direct: leuk dus met zijn vijven naar Keukenhof. Tot ik hem een schermafbeelding stuurde, dat ik via ANWB de entreekaartjes goedkoper kon krijgen.
Toen was ¤ 15,50 plotseling teveel.... dus bedacht hij zich weer. Dus ik hem net vertellen: dat wij toch nog naar Keukenhof willen gaan, maar dan met zijn tweeën gaan.
Was hij dus in de veronderstelling dat ik al een afspraak met hem gemaakt had, om ons zaterdag te treffen. Dus hij zegt gewoon ik zou vergeetachtig zijn
Nee niks ervan: wij hadden gewoon niks afgesproken! Want als ik niet antwoord, op de vraag of ik zaterdag langs wil komen.
Dan betekend dat gewoon, dat ik er nog niet over uit ben.
Klacht: vrienden die te snel ja zeggen, om achteraf toch nee te zeggen.
Gelukkig hebben bij jou zelfs mentaal gehandicapten al bij een oog opslag door dat je een totale loser bent.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zijn geen "vrienden" maar total losers waarvan jij dacht dat ze je vrienden waren en dan ineens hun ware gezicht laten zien. Dat je er zo lang overdoet om daar achter te komen...
Iwanius spuugt juwelen uit als was hij de dalai lamaquote:Op donderdag 5 april 2018 21:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zijn geen "vrienden" maar total losers waarvan jij dacht dat ze je vrienden waren en dan ineens hun ware gezicht laten zien. Dat je er zo lang overdoet om daar achter te komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |