Als ze een ring geeft en de helft van je bezittingen als je een nieuwe neemt dan wel hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef Pharkus het volgende:
Je mag toch helemaal geen slaven meer hebben.
Vertel dat bepaalde werkgevers maarquote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef Pharkus het volgende:
Je mag toch helemaal geen slaven meer hebben.
Dit is pas een terechte klacht. TS laat zich als een slaaf behandelenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Vertel dat bepaalde werkgevers maar
Met de kerst enzo haal je de luxe borden uit de kastquote:Op woensdag 4 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
Plastic bordjes, bekers en bestek gebruiken, kun je alles zo weg flikkeren.
Ja, zo'n gevangenisbordje ja, met in elk van de 3 vakjes zo'n ondefinieerbaar prakkiequote:Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Met de kerst enzo haal je de luxe borden uit de kast
[ afbeelding ]
Borden met vakjes
en plastic pannenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:24 schreef CoolGuy het volgende:
Plastic bordjes, bekers en bestek gebruiken, kun je alles zo weg flikkeren.
Inderdaad! Wel even de afzuigkap aanzetten, want dat het gaat roken is zeker!quote:
echte badboys eten met kerst van dit soort bordjesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, zo'n gevangenisbordje ja, met in elk van de 3 vakjes zo'n ondefinieerbaar prakkie
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
En ook geen slaaf, die voor mij de afwas doet
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Had je maar geen Suzuki Celerio van ¤8000,- moeten kopen, had je een vaatwasser/neger kunnen kopen.
En een slaaf past (opgevouwen) gemakkelijk in een keukenkastje?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.
Dat kost een vaatwasser ook?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet wat een Celerio wasquote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet wat een Celerio was
Ik dacht die vaatwasser.
Bij nader inzien zat ik er niet heel ver naast overigens.
Onderschat het niet chef!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zo duur zal een vaatwasser toch niet zijn? Hoogstens ¤ 500 denk ik.
Inbouwertje toch!?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:43 schreef Acryl het volgende:
[..]! Wel ongeveer 't zelfde modelletje inderdaad.
Zeker als je de rekjes er ook nog uit haalt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In een vaatwasser heb je meer plaats
En zit je droger!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In een vaatwasser heb je meer plaats
zekers, maar daar kan je 2 borden en 3 bekers in kwijt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Gek dat die dingen zo duur zijn dan: een wasmachine kost maar een paar honderd euro nieuw.quote:Op donderdag 5 april 2018 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zekers, maar daar kan je 2 borden en 3 bekers in kwijt.
Typisch dat het altijd werklozen zijn die dit soort teksten verkondigenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Vertel dat bepaalde werkgevers maar
Jij kijkt nooit nieuws? Iets met Polen en champignon kwekers o.aquote:Op donderdag 5 april 2018 09:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Typisch dat het altijd werklozen zijn die dit soort teksten verkondigen
Ik heb ook geen vaatwasser. Doe de afwas zelf, want het is gewoon leuk werk.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gewoon in je wasmachine stoppenquote:Op woensdag 4 april 2018 18:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2018 10:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat ga ik eens uitproberen, ik rapporteer wel op FOK!
Ik creëer meestal nieuws.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:29 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit nieuws? Iets met Polen en champignon kwekers o.a
Ik heb recent weer een nieuwe, de zogenaamde vaatmeister 2000 van Bosch. Erg tevreden over. En slechts 350,-.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ah dus daar ga ik terecht komenquote:
Ja, dus trek vanavond je gele zwembroek maar aanquote:Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah dus daar ga ik terecht komen
Koop dan een groter huis, rijke tatta!quote:Op woensdag 4 april 2018 20:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Geloof je serieus, ik heb geen geld voor een vaatwasser? Ik heb er simpelweg geen plaats voor in de keuken.
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Typisch dat het altijd werklozen zijn die dit soort teksten verkondigen
mijn perziksap! wat doe je?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wist niet wat een Celerio was
Ik dacht die vaatwasser.
Bij nader inzien zat ik er niet heel ver naast overigens.
Je weet dat ik bij Dries Roelvink op het podium stond hequote:Op donderdag 5 april 2018 10:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, dus trek vanavond je gele zwembroek maar aan
Toch bizar dat dat mogelijk is met een Wajong uitkering.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:56 schreef Acryl het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de overige omstandigheden. Je weet niet wat hij verder voor vaste lasten heeft of wat dan ook. Als hij verder op een houten kist zit en de verwarming nooit aan heeft etc etc, dan zou het wellicht kunnen, maar m.i. kan het dan dus eigenlijk ook niet, want als je alle comfort overboord moet gooien om een Celerio te kunnen rijden, dan kun je het dus m.i. niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:34 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Toch bizar dat dat mogelijk is met een Wajong uitkering.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij Dries Roelvink op het podium stond he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |