Jij mag heul nog geen tettenquote:
Ik en je zusjequote:
Moet je niet gaan slapen van de verpleging?quote:
Welken instelling zit je?quote:
Nee, wel eerlijk blijven spelen.quote:Op donderdag 5 april 2018 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
zou ik stoppen en mistig mijn punten geven?
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hahaha als ik had geweten dat je heel de avond weg was geweest, was ik zelf thuis gebleven.
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hahaha als ik had geweten dat je heel de avond weg was geweest, was ik zelf thuis gebleven.
Is je goudvis jarig?quote:Op donderdag 5 april 2018 00:36 schreef m1st1g het volgende:
Heb ik !@#$%^&*#$ heel lief zitten doen op een verjaardag.
quote:
wat gewonnen?quote:
Had je niet want je moedert heeft hem door de plee gespoeld.quote:
Dat is het trauma.quote:Op donderdag 5 april 2018 00:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Had je niet want je moedert heeft hem door de plee gespoeld.
quote:Op donderdag 5 april 2018 00:53 schreef m1st1g het volgende:
Zo triest dat men vissticks koopt, Het is amper nog vis te noemen. Doe het goed en koop een goudvis en haal die door de bloem en bak ze in roomboter.
25 ballen ,maar nu even de macdrive en denk dat ik wel n rondje geef want de rest heeft verliesquote:
lekkerquote:
Big mac graagquote:Op donderdag 5 april 2018 00:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
25 ballen ,maar nu even de macdrive en denk dat ik wel n rondje geef want de rest heeft verlies
niet bekend meequote:
Ik ben alleen bekend in de donswijk, voorbij de katoenstraat durf ik niet te geraken.quote:
trustequote:
dus je komt niet eens voorbij de dekbeddenplantsoenen.?quote:Op donderdag 5 april 2018 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben alleen bekend in de donswijk, voorbij de katoenstraat durf ik niet te geraken.
Dat is naast de pissebeddenlaan toch?quote:Op donderdag 5 april 2018 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus je komt niet eens voorbij de dekbeddenplantsoenen.?
Klopt tegenover de ondersteekstraatquote:Op donderdag 5 april 2018 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is naast de pissebeddenlaan toch?
Je kan beter geen persoonlijke informatie delen hierquote:Op donderdag 5 april 2018 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is naast de pissebeddenlaan toch?
Ongure buurt daar.quote:
Iedereen weet toch dat jij op de Lattenbodemboulevard woont.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:05 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je kan beter geen persoonlijke informatie delen hier
Leugensquote:Op donderdag 5 april 2018 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat jij op de Lattenbodemboulevard woont.
quote:Op donderdag 5 april 2018 01:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vergis ik mij dan? Ben jij degene die achter het station in het fietsenhok woont?
Ik ben bij de geheime wouten, maar hou het wel stilquote:Op donderdag 5 april 2018 01:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan kan het niet anders dat jij achter het abattoir slaapt. anders weet ik niet wie je bent.
Ah de verradersbrigade of de matennaaiers ?quote:Op donderdag 5 april 2018 01:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ben bij de geheime wouten, maar hou het wel stil
quote:Op donderdag 5 april 2018 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ah de verradersbrigade of de matennaaiers ?
Die kikker is ziekquote:
Doe maar net of je neus bloed, je weet toch dat Trump de FOKs heeft overgenomenquote:Op donderdag 5 april 2018 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben geen lid van dat clubje van jou.
Vandaar de trage response van de servers op alles dat een beetje kritisch is over de States.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe maar net of je neus bloed, je weet toch dat Trump de FOKs heeft overgenomen
Na de plutonium en het gifgas mag ik hopen dat hij gewoon een hydrogen bom gebruikt. Ander is het gewoon een watje.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet die nog geboren worden. Putin zou hem anders allang afgemaakt hebben.
Nee gewoon oldschool, Vuurpeloton voor een 4 jarige.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Na de plutonium en het gifgas mag ik hopen dat hij gewoon een hydrogen bom gebruikt. Ander is het gewoon een watje.
Dat wel we kunnen de natuur kan wel een miljard of 6 mensen missen.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
Wereldbevolking wat kleiner maken, prima
In ieder geval de helft, zijn we van het voedsel probleem afquote:Op donderdag 5 april 2018 01:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat wel we kunnen de natuur kan wel een miljard of 6 mensen missen.
Er moet idd wel iets gebeuren. Wat weet ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
Dat halveren mag wmb liever vandaag dan morgen gebeuren
Er is geen voedsel probleem, kijk naar Afrika hoeveel geld en voedselhulp is daar al niet aan verspild.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In ieder geval de helft, zijn we van het voedsel probleem af
Dat is dus onderdeel van het probleem, het verspillen.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Er is geen voedsel probleem, kijk naar Afrika hoeveel geld en voedselhulp is daar al niet aan verspild.
Je mag nog zoveel hulp sturen naar Afrika ze zullen nooit voor zich zelf gaan zorgen.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
Er is nu wel genoeg voedsel voor iedereen op aarde, het is alleen oneerlijk verdeeld
Verspillen is niet het probleem maar hun mentaliteit welquote:Op donderdag 5 april 2018 01:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is dus onderdeel van het probleem, het verspillen.
Juist omdat we voedsel sturen leren ze het nooit. schoppen en houweels om irrigatiekanalen aan te leggen en dan de akkers ontwikkelen. Laat ze het zelf doen dan snappen ze het misschien een keer.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je mag nog zoveel hulp sturen naar Afrika ze zullen nooit voor zich zelf gaan zorgen.
Echt niet, dat is al zoveel keer geprobeerd.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Juist omdat we voedsel sturen leren ze het nooit. schoppen en houweels om irrigatiekanalen aan te leggen en dan de akkers ontwikkelen. Laat ze het zelf doen dan snappen ze het misschien een keer.
Ik had het over geld verspillen, sorry dat ik niet duidelijk genoeg was.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:46 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Verspillen is niet het probleem maar hun mentaliteit wel
Het blijft beter dan dat wij continue voedsel sturen. Laat ze werken dan zijn ze hopelijk te moe om zelf te vermenigvuldigen.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Echt niet, dat is al zoveel keer geprobeerd.
Dat klopt helemaal en wat die niet pikken blijft hier wel aan de strijkstok hangen.quote:Op donderdag 5 april 2018 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Het geld wat gebruikt wordt voor ontwikkelingshulp verdwijnt gewoon in de zakken van de corrupte elite in die landen
Ben op de helft.quote:
Beetje erg te veel.quote:Op donderdag 5 april 2018 02:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben op de helft.![]()
6 is een beetje veel
Grote eieren ookquote:
Nog spek of ham meegebakken?quote:Op donderdag 5 april 2018 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Grote eieren ook
Normaal is 5 wel makkelijk weg te krijgen, maar dacht eentje overlaten is ook zo kut.
Nee alleen eitjes met beetje melke en boter, wat peper en zout en dan op geroosterd volkoren brood.quote:
Jaquote:
Nu krijg ik nog trek ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 02:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee alleen eitjes met beetje melke en boter, wat peper en zout en dan op geroosterd volkoren brood.
Zeker, morgen weer sporten.quote:
oh jaquote:
Ik wil er nog 10 kwijt binnen 2 maanden.quote:
Nee je moet ook ergens beginnen.quote:
Truste toetjesgodquote:Op donderdag 5 april 2018 02:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wil er nog 10 kwijt binnen 2 maanden.
Zo ik heb de punten die ik wilde voor vannacht... Kan ik straks mooi nattekat pesten.
Welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Merci!quote:
nu alquote:
heb je ook van die megagrote bicepsquote:Op donderdag 5 april 2018 02:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee je moet ook ergens beginnen.
200 is ook nog niet bizar veel als je de wereld records ziet.
Nee valt wel mee. Train alleen om sterker te worden niet om in een string op een podium te dansen.quote:Op donderdag 5 april 2018 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook van die megagrote biceps
jammer hoorquote:Op donderdag 5 april 2018 02:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Train alleen om sterker te worden niet om in een string op een podium te dansen.
Wil je aan mijn bicepsen likken?quote:
Jaaaquote:Op donderdag 5 april 2018 02:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je aan mijn bicepsen likken?
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaaen jou in een string zien dansen op een podium
Nee, die video met Flip was niet zo geslaagdquote:Op donderdag 5 april 2018 02:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaaen jou in een string zien dansen op een podium
latersquote:Op donderdag 5 april 2018 03:09 schreef m1st1g het volgende:
Zo nu gaat het licht echt uit en de toon op het nachtkastje. Latersss
wel ve views andersquote:Op donderdag 5 april 2018 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, die video met Flip was niet zo geslaagd
ja maar nouquote:Op donderdag 5 april 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak zie je geen "paaldanser" die de paal uit de vloer trekt
Ik dacht dat je de paal ergens anders uit trektquote:Op donderdag 5 april 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo vaak zie je geen "paaldanser" die de paal uit de vloer trekt
Flip en zijn 2.10m paalquote:Op donderdag 5 april 2018 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de paal ergens anders uit trekt
Dat was de mythe van excaliburquote:Op donderdag 5 april 2018 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de paal ergens anders uit trekt
Dat zijn ook maar kleine dingetjes zegquote:Op donderdag 5 april 2018 03:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat was de mythe van excalibur
De naam onwaardig jaquote:Op donderdag 5 april 2018 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar kleine dingetjes zeg
[ afbeelding ]
Vult Iwa's mond welquote:Op donderdag 5 april 2018 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar kleine dingetjes zeg
[ afbeelding ]
hebbem dr tieten ruzie?quote:Op donderdag 5 april 2018 03:24 schreef devzero het volgende:
En daar is lexy met een paar pilsjes speciaal voor mikey
[ afbeelding ]
Echt he, ik moet een vlucht boeken om van de ene tiet naar de andere te gaanquote:
niet denkquote:Op donderdag 5 april 2018 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nu eens richting top 10?
quote:Op donderdag 5 april 2018 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt jezelf wel een apart ritme aangemeten
quote:Op donderdag 5 april 2018 06:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt jezelf wel een apart ritme aangemeten
als het werkt..quote:Op donderdag 5 april 2018 06:35 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft even geslapen, in periodes van 40 minuten.
lag om 10 uurquote:Op donderdag 5 april 2018 06:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon niet meer slapen na 03.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |