Dit is KLB, en een terechte klacht. Dat is dus niet wat ik versta onder baggeren mijn vriend.quote:
Bende gij ene limbo of wa jonguh.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:51 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dit is KLB, en een terechte klacht. Dat is dus niet wat ik versta onder baggeren mijn vriend.
Tevens is de OP keurig opgesteld. En heb ik een kwalitatief hoge post gepost in LIF.
Dus volgens mij heb je het mis mien jong.
Ja vriend!quote:Op woensdag 4 april 2018 19:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bende gij ene limbo of wa jonguh.
Dat is een ban waard imhoquote:Op woensdag 4 april 2018 19:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bende gij ene limbo of wa jonguh.
Helaasch. Ik zat nog te denken om een topic te openen over vrouwen en topsport. Zou je dat ook jammer hebben gevonden ?quote:
Maar de vraag is waar in Limburg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee dan zou ik mezelf ook moeten bannen dat zie ik niet zo zitten.
Get a life.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:48 schreef Blue_note het volgende:
Kijk, het zit zo:
Als je een ban hebt gekregen, staat er bovenin je scherm de reden (of niet), en een datum + tijdstip dat je ban verloopt.
In mijn geval was dat exact 19:37. Nu komt het toevallige feit dat ik mijn telefoon in handen heb omdat ik zit te wachten op het vliegveld. Nu blijkt dus dat FOK! zich niet aan de klok kan houden. Ik was pas van mijn ban af om 19:39!
Danny, kan ik 2 minuten downtime declareren a.u.b?
Ik kan ook het hele forum kopen, zeg het maar.
Ik ook mien jong.quote:
Maakt het uit, we weten allebei dat je dat geld toch wel hebtquote:
Iets met kosten/batenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt het uit, dat geld heb je toch wel
Bang dat ik vermood ga worden door Vanillekwark. Komt erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt het uit, we weten allebei dat je dat geld toch wel hebt
Deze mod is wel een goeie.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Even nagekeken maar kennelijk duurt het inderdaad 2 minuten voor de ban er af gaat. Vast een periodiek procesje.
Ik heb eens gerekend, maar uitgaande van het feit dat Danny er van kan leven:quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt het uit, we weten allebei dat je dat geld toch wel hebt
Ik heb een vraag over een banaan. Kan ik daarmee bij jou terecht?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat heb je gedaan, doordat je gebanned bent?
Daar mag je niet over praten Dingdong.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat heb je gedaan, doordat je gebanned bent?
Haat je daarom je broer?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat zou betekenen dat ik in totaal dagen postrecht ben misgelopen
Waarom open jij dan een topic, waarin je trots vertelt dat je Persona non Grata was?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daar mag je niet over praten Dingdong.
Daar gaat het topic in z'n geheel niet over. Dingdong.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waarom open jij dan een topic, waarin je trots vertelt dat je Persona non Grata was?
Ai...quote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk teamliam
Maarja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |