Deze mod is wel een goeie.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Even nagekeken maar kennelijk duurt het inderdaad 2 minuten voor de ban er af gaat. Vast een periodiek procesje.
Ik heb eens gerekend, maar uitgaande van het feit dat Danny er van kan leven:quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt het uit, we weten allebei dat je dat geld toch wel hebt
Ik heb een vraag over een banaan. Kan ik daarmee bij jou terecht?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat heb je gedaan, doordat je gebanned bent?
Daar mag je niet over praten Dingdong.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat heb je gedaan, doordat je gebanned bent?
Haat je daarom je broer?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat zou betekenen dat ik in totaal dagen postrecht ben misgelopen
Waarom open jij dan een topic, waarin je trots vertelt dat je Persona non Grata was?quote:Op woensdag 4 april 2018 21:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Daar mag je niet over praten Dingdong.
Daar gaat het topic in z'n geheel niet over. Dingdong.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waarom open jij dan een topic, waarin je trots vertelt dat je Persona non Grata was?
Ai...quote:Op woensdag 4 april 2018 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk teamliam
Maarja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |