zie dr nog in dat stinknestquote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik kan me wel herinneren dat ze er idd vaak waren, roes uitlslapen, iets anders melken, drugs achter hun kiezen gooien
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
Isabella werd toch een keer als een stier genomen door Gio in het koeienhok?
ik heb nog nooit een stier genomen zien wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
Wat was Billy boos toen Boer John met die melkmachine kwam en dat Isa de verantwoording daarover kreeg en zij niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef yaello het volgende:
Dat ze Billy haar koeienverhalen niet uitkotsen daar. De meeste hebben ook Utopia gekeken toen zij erin zat in jaar 1, dus weten dat ze er weer mooie verhalen van maakt.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
ja gadverdammequote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef yaello het volgende:
Dat ze Billy haar koeienverhalen niet uitkotsen daar. De meeste hebben ook Utopia gekeken toen zij erin zat in jaar 1, dus weten dat ze er weer mooie verhalen van maakt.
bil heeft net f gegoogeld zekerquote:Op woensdag 4 april 2018 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nu over Lindy
2 weken daar geweest
ze had sterke handen
aldus Rienk
. Jett over de vette melk
en met een theedoek zeven
slock
Irritant. Ze voelen zich zo verheven omdat ze in jaar 1 zaten. Was vandaag ook nog in de aflevering, Ivan maakte een grap dat hij de pionier van Utopia is waarop Billy fel zei: Rieennkkk heeft Ivan ook op stro moeten slapen?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nu over Lindy
2 weken daar geweest
ze had sterke handen
aldus Rienk
. Jett over de vette melk
en met een theedoek zeven
slock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |