zie dr nog in dat stinknestquote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik kan me wel herinneren dat ze er idd vaak waren, roes uitlslapen, iets anders melken, drugs achter hun kiezen gooien
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
Isabella werd toch een keer als een stier genomen door Gio in het koeienhok?
ik heb nog nooit een stier genomen zien wordenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
Wat was Billy boos toen Boer John met die melkmachine kwam en dat Isa de verantwoording daarover kreeg en zij niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef yaello het volgende:
Dat ze Billy haar koeienverhalen niet uitkotsen daar. De meeste hebben ook Utopia gekeken toen zij erin zat in jaar 1, dus weten dat ze er weer mooie verhalen van maakt.
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Braudje het volgende:
ja gadverdammequote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef yaello het volgende:
Dat ze Billy haar koeienverhalen niet uitkotsen daar. De meeste hebben ook Utopia gekeken toen zij erin zat in jaar 1, dus weten dat ze er weer mooie verhalen van maakt.
bil heeft net f gegoogeld zekerquote:Op woensdag 4 april 2018 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nu over Lindy
2 weken daar geweest
ze had sterke handen
aldus Rienk
. Jett over de vette melk
en met een theedoek zeven
slock
Irritant. Ze voelen zich zo verheven omdat ze in jaar 1 zaten. Was vandaag ook nog in de aflevering, Ivan maakte een grap dat hij de pionier van Utopia is waarop Billy fel zei: Rieennkkk heeft Ivan ook op stro moeten slapen?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nu over Lindy
2 weken daar geweest
ze had sterke handen
aldus Rienk
. Jett over de vette melk
en met een theedoek zeven
slock
quote:Op woensdag 4 april 2018 18:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker simpel.Je doet biks in je hand en de koe loopt naar jou.
Daar had billy een hekel aan, dus die zal er vast niet over beginnenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben het over wie de koeien allemaal gedaan hebben en ze vergeten de enige die ze ooit echt goed heeft gedaan en met liefde
Ze blijven leven.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef Poezewoes het volgende:
Gaan de koeien feest vieren, dat ze over een paar dagen misschien naar het slachthuis gaan?
Wat blijft ze stoken zeg, ook precies bas daarin. Wat een vals en vooral achterbaks mens is die Beau. Zij weet denk ik dat de tweeling hiermee te maken heeft gehad. Dat is haar vast verteld tijdens een roddelsessie in een van die hutjes/keetjesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:36 schreef snetje het volgende:
Beau: De ruzie met jou en Billy... de ruzie tussen mij en Linda...
Hadden Beau en Linda ruzie dan?...
Ja en Rienk die had ook een haat aan Isa.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Daar had billy een hekel aan, dus die zal er vast niet over beginnen
dat wij niet vergetenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Daar had billy een hekel aan, dus die zal er vast niet over beginnen
het wordt steeds erger ookquote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat blijft ze stoken zeg, ook precies bas daarin. Wat een vals en vooral achterbaks mens is die Beau. Zij weet denk ik dat de tweeling hiermee te maken heeft gehad. Dat is haar vast verteld tijdens een roddelsessie in een van die hutjes/keetjes
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat wij niet vergeten![]()
[ afbeelding ]
Cap van Flow3r
Welnee, die gaat echt niks raars doen met die koeien. Dan krijgt hij ruzie met een aantal utopianen (en fans)quote:Op woensdag 4 april 2018 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch heeft boer john er nog niets van op facebook staan, op de terugkomst van de utopia koeien, ik vrees het ergste
Ze gelooft echt dat ze iedereen voor de gek kan houden.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:26 schreef maryo55 het volgende:
Bil heeft hooguit een maand de koeien gedaan Ze kreeg een koeienverbod van Boer John omdat ze veel te gestrest was . Ze is daar nu aan het vertellen ofdat zij en Ruud de enige waren die voor de koeien zorgde. Isabella was het koeienmeisje daar
Als alle kippen een goed thuis hebben gekregen dan ga ik er van uit dat de koeien ook wel een goed thuis gaan krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
toch heeft boer john er nog niets van op facebook staan, op de terugkomst van de utopia koeien, ik vrees het ergste
geen idee waar ze heen gaanquote:Op woensdag 4 april 2018 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hij is niet gek, dan krijg je allemaal van die nieuwsgierige pottenkijkers.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
HIJ HEEFTVEEL KOeIEN MET HARTJES, HIJ KAN ZO Elke keer 2 nieuwe utopia koeien neerzettenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Welnee, die gaat echt niks raars doen met die koeien. Dan krijgt hij ruzie met een aantal utopianen (en fans)
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat blijft ze stoken zeg, ook precies bas daarin. Wat een vals en vooral achterbaks mens is die Beau. Zij weet denk ik dat de tweeling hiermee te maken heeft gehad. Dat is haar vast verteld tijdens een roddelsessie in een van die hutjes/keetjes
datis zoquote:Op woensdag 4 april 2018 20:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als alle kippen een goed thuis hebben gekregen dan ga ik er van uit dat de koeien ook wel een goed thuis gaan krijgen.
Ik denk eerder dat ze er zelf iets mee te maken heeft gehad. En nu probeert te peilen wat Ivan zou weten. Voor hetzelfde geld zegt Ivan : ik ga beelden opvragen.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie meteen dat tongetje voor mequote:Op woensdag 4 april 2018 20:22 schreef Charmian het volgende:
Dus het wordt vanaf nu tot 1 juni ouwe koeien uit de sloot halen met marjet en de rest die aan haar reptielenmuil hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |