Welnee gewoon cossenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:22 schreef goldback het volgende:
[..]
Oh mijn god het is besmettelijk nu ben ik het ook.
denk t ook nietquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
beau blijft erop hameren dat het niemand van binnen is die dat briefje heeft geschreven
Nope ,het feestje gaat niet door.quote:
Uh TT is Reums ligt op Linda's tietquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lees je geen TT'sZe hebben haar afgezegd
hamert er mij te veel opquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
beau blijft erop hameren dat het niemand van binnen is die dat briefje heeft geschreven
verdacht hoe ze door blijft zagenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
Hier ookquote:
Beter plus heeft het niet veel zinquote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de vorige..
Maar goed, t gaat niet door
Koeienfeestje,ze gaan vrijdag weg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er staan allemaal stoelen bij de stal. Wat gaan ze nou weer doen?
stoelendansquote:Op woensdag 4 april 2018 19:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er staan allemaal stoelen bij de stal. Wat gaan ze nou weer doen?
Ah.. Dat zullen die beesten wel leuk vindenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Koeienfeestje,ze gaan vrijdag weg.
Ja die debielen feest vieren daar, LAAT DIE KOEIENquote:Op woensdag 4 april 2018 19:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ah.. Dat zullen die beesten wel leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |