Welnee gewoon cossenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:22 schreef goldback het volgende:
[..]
Oh mijn god het is besmettelijk nu ben ik het ook.
denk t ook nietquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
beau blijft erop hameren dat het niemand van binnen is die dat briefje heeft geschreven
Nope ,het feestje gaat niet door.quote:
Uh TT is Reums ligt op Linda's tietquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Lees je geen TT'sZe hebben haar afgezegd
hamert er mij te veel opquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
beau blijft erop hameren dat het niemand van binnen is die dat briefje heeft geschreven
verdacht hoe ze door blijft zagenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:23 schreef rowan634 het volgende:
Hier ookquote:
Beter plus heeft het niet veel zinquote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
de vorige..
Maar goed, t gaat niet door
Koeienfeestje,ze gaan vrijdag weg.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er staan allemaal stoelen bij de stal. Wat gaan ze nou weer doen?
stoelendansquote:Op woensdag 4 april 2018 19:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er staan allemaal stoelen bij de stal. Wat gaan ze nou weer doen?
Ah.. Dat zullen die beesten wel leuk vindenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Koeienfeestje,ze gaan vrijdag weg.
Ja die debielen feest vieren daar, LAAT DIE KOEIENquote:Op woensdag 4 april 2018 19:26 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ah.. Dat zullen die beesten wel leuk vinden
Je loopt achter de feiten aanquote:Op woensdag 4 april 2018 19:27 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, dan is het toch duidelijk
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die debielen feest vieren daar, LAAT DIE KOEIEN
Maar nu Ivan er is, is ze stilquote:Op woensdag 4 april 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bo zaagd maar door over dat Briefje
hmzzzz
Never mindquote:
verdachte situatiequote:Op woensdag 4 april 2018 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar nu Ivan er is, is ze stil
Bij uitstek nu geschikt om er over te praten met hem, maar doet ze niet
Hij was ook helemaal niet happy de schijterdquote:Op woensdag 4 april 2018 19:30 schreef rowan634 het volgende:
ivan: ik haat tandartsen joh, ik haat ze! en deze, deze?!... ugh ik zeg maar niets
awwwquote:Op woensdag 4 april 2018 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was ook helemaal niet happy de schijterd![]()
[ afbeelding ]
Beau stuurt alleen maar op de inhoud ervan ...weer lekker opsteuken tegen Linda..quote:Op woensdag 4 april 2018 19:33 schreef Soury het volgende:
Romy had ook briefjes of Chemal eigenlijk. Waar rook is is vuur zegt Beau
Ja lul eens mee op wat je zietquote:
Nou is dat zo?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Beau stuurt alleen maar op de inhoud ervan ...weer lekker opsteuken tegen Linda..
Prima zeg dan niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |