Oh jéé wie heeft had ruziequote:Op woensdag 4 april 2018 19:36 schreef snetje het volgende:
Beau: De ruzie met jou en Billy... de ruzie tussen mij en Linda...
Hadden Beau en Linda ruzie dan?...
Mehmet?quote:
dat zaakje stinkt aan alle kantenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:38 schreef snetje het volgende:
Beau had nog niks mee gekregen over het briefje tot vandaag ....goh ..gek dat de twins er niet met haar over zijn begonnen ....zegt weer genoeg..
Zou ze een reserve slaapplaats geclaimd hebben?quote:
Krijgen de koeien ook een feestmutsje op echt wat een dom volk daarquote:
Of Bil moet winnen want ze speelt het spel niet en moet dus ook de poet afwijzenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:43 schreef Aardappelsapmetstukjes het volgende:
Het mooist zou zijn dat degene die straks wint op het laatste moment te horen krijgt dat er geen geldprijs is en alleen een houten kettinkje met daarop: utopiaan van de eeuw
heb ik al 2 jaarquote:Op woensdag 4 april 2018 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Romy is de laatste dagen druk aanwezig, word kriegel van die meid
Dat wijf is echt gestoordquote:Op woensdag 4 april 2018 19:51 schreef chufi het volgende:
Billy creeert Honza hoekje bij Mehm...
Nou Linda je kunt je lol op...
Ja dat ook, maar de laatste tijd is het wel heel erg hoorquote:
misschien is ze t nog wel...leek net even op haar Linkdin...ze is nota bene allround nagelstyliste. OOk wel docent zorg op 1 of andere vmbo maar er staat verder helemaal geen opleiding.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Beu maakt graag mensen voor stagieres uit, volgens mij is ze dat zelf heel lang geweest
Moet je even verder lezen, het staat er namelijk wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:06 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
misschien is ze t nog wel...leek net even op haar Linkdin...ze is nota bene allround nagelstyliste. OOk wel docent zorg op 1 of andere vmbo maar er staat verder helemaal geen opleiding.
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:18 schreef DeKenau het volgende:
Linda ''hier 1+1 gratis ''
Cema ''nee dat moet je niet doen hoor , ze hebben vaak veel beter actie`s, dan is het nog veel goedkoper''
Linda ''Oh ja wat dan ', want ik vind dit al heel goedkoop ?'
Cemal ''Dan koop je er een en de tweede krijg je er voor 1 euro bij ''
ze heeft het volgens mij wel via een andere weg gedaan dan Madi, via onderwijsassistente en allerlei upgrades, Madi had HBOquote:Op woensdag 4 april 2018 20:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet je even verder lezen, het staat er namelijk wel.
Beau heeft deze gedaan:quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft het volgens mij wel via een andere weg gedaan dan Madi, via onderwijsassistente en allerlei upgrades, Madi had HBO
Ze mocht van boer John niet eens meer de koeien doen te veel schuim wat klaagde bij hem over haarquote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jette maakt mooie verhalen
over melken... kapot hard gewerkt toen
melken
Ze kon ook helemaal niet melken, ze zat alleen maar aan de spenen te trekken.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mocht van boer John niet eens meer de koeien doen te veel schuim wat klaagde bij hem over haar
Ja, was geen gezicht. Die arme beesten.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze kon ook helemaal niet melken, ze zat alleen maar aan de spenen te trekken.
Dat deed die koeien meer kwaad dan goed.
nou ik kan me wel herinneren dat ze er idd vaak waren, roes uitlslapen, iets anders melken, drugs achter hun kiezen gooienquote:Op woensdag 4 april 2018 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jett was in het eerste jaar
alleen maar bij d ekoeien met Ruud
..
gebeurt veel int hoofd van Jett
overuuren
gelukkig hebben we de beelden nogquote:Op woensdag 4 april 2018 20:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ruud mocht de pootjes eruit trekken ? zgt billy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |