Stats?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:09 schreef Jahr00n het volgende:
waarom doesch je dan ook in de wijfen douschruimte
Faalklacht want welke gek gaat er voor hij gaat werken sporten.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:08 schreef jigggy het volgende:
Vandaag voor het eerst gedoucht in de gym ,ik wou voor werk even sporten en de sportschool zit op nog geen 500 meter vanaf mijn werk ,dus ik lekker gesport ,wil ik gaan douchen ligt er gewoon een ranzige gigantisch lange haar in die douche daar,daarna toch nog gedoucht maar dit doe ik in geen 1000 jaar meer gadverdamme zeg ,en daar betaal ik dan een vet abbonement voor
Is dat poepen ofwa?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:17 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
Vandaag voor t eerst weer in 10 jaat in een public gym trinna gezet
Basic fit
Man man man
Hahaquote:Op woensdag 4 april 2018 20:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
Naar de spoortschool gaan.Niet in slowmotion fietsen op je hometrainer tijdens het livestreamen.
ik ga op mijn vrije dagen altijd op zn vroegst ,dan kan ik thuis nog even het bed in , en normaal op mijn werkdagen ga ik altijd Savonds om erna het bed in te duiken,alleen ga ik vanavond een avondje pokeren dus schoot dat niet opquote:Op woensdag 4 april 2018 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want welke gek gaat er voor hij gaat werken sporten._______! Of ga je mee met de massa die in films zien dat dit gebeurd en dus het zoals altijd kopieren en dan denken goed bezig te zijn?
'Eckte' bazen die sporten pas eind van de dag om het lichaam helemaal te pijnigen en daarna te laten rusten aangezien bekend is dat je na sporten je lichaam de tijd moet geven tot rust te komen.(slapen) Dat laatste kan alleen maar als je achteraf spprt, doucht en daarna lekker het bedje induikt. Dan is je lichaam ook helemaal fit voor de volgende dag.
quote:Op donderdag 5 april 2018 11:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
Iwanius de babyboomer met longkanker die effe sportadvies komt geven![]()
![]()
Wat is dat voor een gaylord gym?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:13 schreef Aiciu het volgende:
In mijn gym heb je gewoon een prive hokje, dus daar douche ik wel.
Scheelt ook weer een vochtige badkamer thuis
![]()
Brotip: geef een paar euro/maand meer uit aan de sportschool, dan lijkt het al snel niet meer op Casablanca of Istanbul.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Lekker douchen tussen de preutse lui met short aan, maar wel een stijve hebben
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:11 schreef Aiciu het volgende:
Ik zit in dubio, zal ik naar de gym gaan of niet?
Moest lachen iddquote:Op donderdag 5 april 2018 11:17 schreef BlauweHoofd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of werk in de douchesquote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn er geen douches op je werk?
Bij mij op de zaak hebben ze de douche ook gesloten, is nu een schoonmaaksters hok geworden.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn er geen douches op je werk?
![]()
Ey tapi moffoquote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ga geen apen taal praten dierentuin is verderop
Dit.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ga geen apentaal praten. De dierentuin is verderop.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |